וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת ניר דובדבני מתרחבת: תגייס מעל 60 עובדים

29.5.2023 / 15:24

הקבוצה תקים עוד 6 סניפים בפריסה ארצית. במסגרת אחת העסקאות ששוויה 18 מליון שקל, ייפתח סניף מרכזי של הקבוצה ביהוד בנוסף לסניפים שנפתחים באשקלון ובקריות

קבוצת דובדבני. BIG,
קבוצת דובדבני/BIG

קבוצת הייעוץ העסקי ניר דובדבני מלווה בעלי עסקים קטנים ובינוניים ומייעצת להם בנושאים כגון פיננסים, שיווק, מיתוג ועוד. במסגרת הליווי נותנת החברה לבעלי עסקים את הכלים וההכוונה על מנת לקדם את העסק שלהם, ונפגשת איתם על בסיס שבועי. בשנתיים האחרונות לאחר מגפת הקורונה- צמחה החברה באופן משמעותי והפכה לחברת הייעוץ העסקי המובילה בישראל.

היום מודיעה הקבוצה על התרחבות נוספת, במסגרת מהלך ההתרחבות יוכפל מספר הסניפים ויגויסו מעל 60 עובדים לסניפי החברה. הסניפים יוקמו בפריסה ארצית מצפון ועד דרום, ובכך ינגישו את שירותי הייעוץ ללקוחות מכל רחבי הארץ. הסניפים יוקמו בערים: נתניה, ירושלים, הרצליה, ראשון לציון, יהוד, ובאר שבע. סניפים אלו יצטרפו לסניפים שנחנכו לאחרונה בעפולה, חיפה ואשקלון.

במסגרת העסקה ביהוד הושכרו משרדים בשטח של 3000 מ"ר במתחם ביג בעסקה ששוויה 18 מיליון שח עסקה בעשר השנים הקרובות. כמו כן בקריות עתיד להיפתח סניף במרכז redesign, בסניף ששטחו מעל 700 מטרים יתקיימו סדנאות הכשרות ופעילויות שונות של הקבוצה. הסניפים הללו מצטרפים לסניף שנפתח לאחרונה גם באשקלון שם הוקם סניף ששטחו מעל 500 מטרים המשרת את לקוחות החברה מיבנה ועד באר שבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully