וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייבר בוא: סטטיק מחדש מילים בקמפיין החדש של פרטנר

עודכן לאחרונה: 30.5.2023 / 14:30

קבוצת התקשורת 'פרטנר' תשיק קמפיין חדש בכיכובו של הפרזנטור סטטיק (לירז רוסו) עם פס-קול מדבק של השיר "יום יבוא". הקמפיין מתמקד בתחום הסיבים האופטיים של הקבוצה, עם הצעה לחבילות אינטרנט פייבר במחיר מיוחד והתקנה ללא תשלום. הצצה ראשונה לקמפיין ולמילות השיר

סטטיק בפרסומת החדשה לפרטנר - אינטרנט סיבים/גבע טלמור

סטטיק בפרסומת החדשה לאינטרנט הסיבים של פרטנר

סטטיק בפרסומת החדשה לפרטנר - אינטרנט סיבים/גבע טלמור

פרטנר משיקה הערב קמפיין פרסום חדש בכיכובו של סטטיק. הקמפיין מתמקד בתחום הסיבים האופטיים של הקבוצה ומציע למתעניינים, חבילת אינטרנט פייבר בעלות של 69 שקלים לחודש ל-3 חודשים ראשונים, עם הטבת מגדיל טווח והתקנה ללא תשלום בבניינים.

המסר העיקרי בקמפיין החדש הוא כי פרטנר "לא מפלה לרעה שום אדם על רקע כתובתו או עירו", אלא מאפשרת כמעט לכולם להתחבר לאינטרנט סיבים שלה, בזכות פריסה רחבה - הפריסה הגדולה בישראל.

את הקמפיין החדש מלווה מנגינה (זהירות, מדבקת) של השיר "יום יבוא" של הזמרת רותי נבון עם מילים חדשות שכתב סטטיק יחד עם משרד הפרסום מקאן. על הפקת השיר הופקד המפיק המוזיקאלי ג'ורדי.

"יום יבוא יום יבוא
יום של סיב שמגיע גם לו, וגם לה
לא יופלה שום אדם
על כתובתו או עירו
פרטנר בוא, פייבר בוא, הוא כבר פה..."

סטטיק בפרסומת החדשה לסיבים של פרטנר. גבע טלמור,
סטטיק בפרסומת החדשה לסיבים של פרטנר/גבע טלמור

"עוצמתי, מהיר ורציף"

את הקמפיין ביים הפעם רומן בוצ'אצקי, במאי, עורך ויוצר קליפים ופרסומות שיצירותיו הייחודיות זכו למעל 900 מיליון צפיות ברשתות החברתיות. רומן ביים וידאו קליפים לאמנים רבים, ביניהם גם לסטטיק ובן אל.

אסף אביב, סמנכ"ל שיווק ותוכן בפרטנר, מסר: "אנו ממשיכים בפריסת סיבים בכל רחבי הארץ ומגיעים לערים חדשות ובכך מאפשרים ליותר ויותר לקוחות שרצו להצטרף אלינו - לממש זאת. אנו משיקים הצעת ערך אטרקטיבית שתספק ללקוח אינטרנט סיבים עוצמתי, מהיר ורציף בכל רחבי הבית".

אסף אביב וסטטיק. גבע טלמור,
אסף אביב, סמנכ"ל שיווק ותוכן בפרטנר עם הפרזנטור סטטיק ביום הצילומים לקמפיין/גבע טלמור

פריסת הסיבים של פרטנר מספקת כיום ל-974 אלף בתים, נגישות לתשתית הסיבים העצמאית של החברה ומספקת שירות ל-325 אלף מנויים נכון להיום - מדובר במצבת המנויים הגבוהה בשוק.

לאחרונה, חתמה פרטנר על הסכם עם בזק שמאפשר לה להגדיל את פוטנציאל ההיצע של משקי הבית
ולהגיע למקומות אליהם לא הייתה צפויה להגיע עם תשתית הסיבים העצמאית שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully