וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רי אוטומוטיב תמסור אלפי רכבים עד סוף 2025

עודכן לאחרונה: 30.5.2023 / 10:15

רי אוטומוטיב, חברת טכנולוגיות רכב ישראלית, סיימה את הרבעון הראשון של 2023 עם נזילות של 126 מיליון דולר וללא חוב. החברה מכריזה על ייצור של מאות רכבים עד סוף שנת 2024 ואלפי רכבים עד סוף שנת 2025

משאית REE. REE אוטומוטיב,
משאית פי-7 סי של רי אוטומוטיב. תמסור אלפי כלים עד לסוף 2025/REE אוטומוטיב

עם 126 מיליון דולר בקופה: ריי אוטומוטיב, מגבירה את קצב הייצור ותמסור אלפי רכבים עד סוף 2025

רי אוטומוטיב, חברת טכנולוגיות רכב ישראלית, סיימה את הרבעון הראשון של 2023 עם נזילות של 126 מיליון דולר וללא חוב. החברה מכריזה על ייצור של מאות רכבים עד סוף שנת 2024 ואלפי רכבים עד סוף שנת 2025, במקביל להשגת יעדים עסקיים הקשורים ברווח גולמי ו-EBITDA.

REE חשפה לאחרונה את משאית ה-P7-C - משאית בינונית במשקל של עד 7.5 טון המציעה עיצוב תא נוסעים חדש אשר שם דגש על בטיחות, עמידות ונוחות משופרים. משאית ה- P7-C שתוכננה עבור שוק המשאיות החשמליות האמריקאי הצומח במהירות, היא בעלת יתרונות תחרותיים בולטים בהיצע הקיים בשוק.

מנכ"ל REE דניאל בראל. REE אוטומוטיב,
דניאל בראל, מנכ"ל רי אוטומוטיב/REE אוטומוטיב

משאית P7-C החדשה היא חלק חשוב מהיצע הרכבים החשמליים של REE, שנותן מענה בתחום משאיות בינוניות במשקל של בין 4.5-7.5 טון. רכבים אלה תוכננו באופן מיטבי לנוע בסביבה עירונית, בדגש על יעילות, בטיחות ואיכות סביבה.

בנוסף, הודיעה לאחרונה REE על הרחבת רשת המפיצים המורשים שלה בארה"ב עם שלושה מפיצים חדשים: Monarch Truck Center, The Truck Shop ו - RyDer אשר כבר ביצעו הזמנות ראשוניות עבור קו המוצרים של P7 והם מקבלים הזמנות מלקוחותיהם.

המפיצים החדשים מצטרפים לרשת ההפצה המתרחבת של REE בארצות הברית בה כבר חברים Tom's truck, Pritchard, IPT, New England Truck solution, FMI Truck sales &service.

בסך הכל מדובר על 8 מפיצים ו- 3 ציי רכב, כאשר צבר ההזמנות הראשוניות של החברה העומד על כ- 100 כלי רכב חשמליים שנועדו לענות על הביקוש הגובר בארצות הברית, שזוכה לתמריצי הממשל האמריקאי ACF Advanced Clean Fleet. למפיצים אלו פוטנציאל להגדיל את צבר הזמנות החברה לכמויות של מאות עד אלפי משאיות חשמליות בשנה.

לאחרונה דיווח החברה על מינויים של שלושה דירקטורים חדשים ומנוסים, מיכל דריימן היא שותפה וסמנכ"לית כספים בקרן ההון סיכון JVP, משמשת כדירקטורית חברת Perion Networks הנסחרת בנאסד"ק.

אלה פלדר, מנהלת כספים ראשית ב-Weebit Nano Ltd ויועצת עסקית ופיננסית לחברות טכנולוגיה, מכהנת כדירקטורית במספר חברות הנסחרות בבורסה לניירות ערך בתל אביב ובארה"ב, והישאם עבדסאמד, יו"ר ומנכ"ל Hitachi America Ltd, האחראי על פעילות הצמיחה של הקונצרן Hitachi בצפון אמריקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully