וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת גיא קרפנטר תרכוש את Re Solutions, אסף גרינשטיין ישמש מנכ"ל

30.5.2023 / 10:11

חברת 'גיא קרפנטר' מבית התאגיד הבינלאומי 'Marsh McLennan' רוכשת את Re Solutions, ברוקר ביטוח המשנה העצמאי המוביל בישראל. המנכ"ל הנוכחי של Re Solutions, אסף גרינשטיין, ימונה למנכ"ל גיא קרפנטר ישראל

אסף גרינשטיין. מיטל אזולאי,
אסף גרינשטיין/מיטל אזולאי

חברת 'גיא קרפנטר' (Guy Carpenter), מבית התאגיד הבינלאומי 'Marsh McLennan', מומחית ניהול הסיכונים וביטוח המשנה המובילה בעולם, הודיעה היום כי היא תרכוש את Re Solutions, ברוקר ביטוח המשנה העצמאי המוביל בישראל. תנאי העסקה, שצפויה להיסגר בהמשך הרבעון, לא נחשפו.

Re Solutions, שנוסדה בשנת 2011, משלבת ניסיון תעשייתי עם יכולות אקטואריות ואנליטיות מתוחכמות, יחד עם מוניטין חזק של פיתוח פתרונות חדשניים ממוקדי לקוח, לרבות היצע ביטוח משנה פקולטטיבי נרחב. שירותים אלה ניתנים באמצעות צוות מוערך של מומחים הממוקמים במטה החברה בבני ברק. מכיוון ש-Re Solutions הינו ברוקר המייצג של גיא קרפנטר בישראל מאז 2011, העסקה נשענת על מערכת היחסים החזקה ממילא בין שתי החברות. לאחר השלמת העסקה, הישות המאוחדת תהיה ברוקר ביטוח המשנה המוביל בישראל ותציע מגוון מקיף של יכולות, פתרונות וייעוץ. היא גם תהווה עבור גיא קרפנטר פלטפורמה באמצעותה תוכל לספק את השירותים המלאים שלה, כולל מומחיות האינשורטק העמוקה שלה והמותאמת לשוק הישראלי - אחד ממרכזי האינשורטק והפינטק המובילים בעולם.

במסגרת העסקה, המנכ"ל הנוכחי של Re Solutions, אסף גרינשטיין, ימונה למנכ"ל גיא קרפנטר ישראל, וידווח לדורותי מליס-מוטאפיס ((Dorothée Mélis-Moutafis, המנכ"לית הזמנית של גיא קרפנטר אירופה, כאשר גם כל עובדיה של Re Solutions יצטרפו לגיא קרפנטר. גרינשטיין יהיה אחראי על הובלת כל עסקי ביטוח המשנה בישראל, וישתף פעולה עם שאר החברות מבית התאגיד הבינלאומי 'Marsh McLennan', לרבות מארש ישראל, מרסר ואוליבר ווימן.

עבור Marsh Mclennan, ליווה את העסקה צוות ייעודי מטעם פירמת עורכי הדין GT בהובלתו של ג'ואי שבות, השותף המנהל של המשרד הישראלי של הפירמה.

בהתייחסו לעסקה, אמר דין קליסורה Dean Klisura)), נשיא ומנכ"ל גיא קרפנטר, כי: "השילוב של הפעילות המבוססת של Re Solutions בישראל והצוות המכובד שלה יחד עם הפתרונות והשירותים הגלובליים של גיא קרפנטר, יובילו ליתרונות משופרים משמעותית עבור לקוחות ברחבי ישראל. בכלכלה הצומחת במהירות זו, חברות הביטוח מחפשות ברוקרים ויועצים שיוכלו לעזור להם לטפל בבעיות מפתח בנוף, הכולל סיכונים מורכבים יותר ויותר. העסקה הזו, המונעת על ידי השאיפות שלנו להשקיע בישראל, נותנת לנו פלטפורמה עוצמתית לספק ללקוחות את הפתרונות הדרושים להם".

אסף גרינשטיין, מנכ"ל גיא קרפנטר ישראל, הוסיף כי: "העסקה הזו היא התפתחות טבעית של מערכת היחסים המצוינת שתמיד הייתה לנו עם גיא קרפנטר, ומדובר בחדשות נהדרות עבור הלקוחות והקולגות שלנו. על ידי שילוב המומחיות שלנו עם פתרונות הנתונים והניתוח, הייעוץ האסטרטגי ושוק ההון המובילים בתעשייה של גיא קרפנטר, נוכל להאיץ את הפיתוח שלנו ולשפר את רמת השירותים שאנו מציעים ללקוחות קיימים וללקוחות פוטנציאליים".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully