וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל בן ארויה מונה לסמנכ"ל בקבוצת Pangea

30.5.2023 / 12:29

ישמש גם מנהל חטיבת ה-Digital Insights: "ה-AI הוא מרכיב מפתח בהפקת ניבויים המשפרים את השירות לאזרחי מדינות וללקוחותינו במגזר הציבורי"

אייל בן ארויה, סמנכ"ל פנג'יה. פנג'יה,
אייל בן ארויה/פנג'יה

קבוצת פנג'יה (Pangea), המתמחה בטרנספורמציה דיגיטלית של שירותים ממשלתיים, ציבוריים ועסקיים, הודיעה על מינויו של אייל בן ארויה לסמנכ"ל בקבוצה ומנהל חטיבת התובנות הדיגיטליות (Digital Insights). בן ארויה צבר ניסיון עשיר של למעלה מ-25 שנה במגוון תפקידי ניהול בחברות הייטק ביטחוניות ומודיעיניות מובילות ובכללן חברות נייס, אלביט מערכות, ECI וטלרד. בתפקידיו השונים הוא התמחה בהבאת טכנולוגיות חדשניות לשוק העולמי ובהובלת פרויקטים רחבי היקף עבור ממשלות וחברות מסחריות. בן ארויה (54) מתמחה בבניית פתרונות המבוססים על טכנולוגיות חדישות הכוללים ביג דאטה, כריית מידע, BI (בינה עסקית), AI/ML (אינטליגנציה מלאכותית, למידת מכונה) ומרכיבים נוספים. הוא בעל תואר ראשון בהצטיינות בהנדסת חשמל מאוניברסיטת ניו הייבן בקונטיקט ותואר MBA מאוניברסיטת בן גוריון.

בתפקידו החדש, אייל בן ארויה מוביל את תחום התובנות הדיגיטליות של קבוצת פנג'יה כיחידה עסקית אסטרטגית שתספק יכולות ניבוי מבוססות AI. הקבוצה מתמקדת בהשבחת פרויקטים לאומיים של ממשלות וגופים ציבוריים. המערכת הייחודית אותה מפתחת החטיבה כוללת יכולות ניתוח חדשניות המאפשרות למקבלי החלטה להתמודד עם ניתוח מאגרי מידע בהיקפים גדולים. המערכת מסוגלת לזהות ולהציג בפשטות אנומליות בתחומי התפעול, השירות, הפיננסים וזיהוי ההונאות. היא מאפשרת לשפר את יכולות התכנון, החיזוי, והתפעול השוטף וכתוצאה מכך לשפר ולייעל את איכות השירות שמספקים גופים ציבוריים וכן לייצר מקורות הכנסה נוספים עבור המדינה. חטיבת ה-Digital Insights מספקת יכולות דומות לכלל לקוחות קבוצת פנג'יה בתחומי השירות הציבורי, כולל רשות ההגירה וגופים בתחומי בקרת גבולות, בריאות, בחירות, פיננסים, אנרגיה, תשתיות ומגזרים נוספים.

פנג'יה החלה לאחרונה לשלב פתרונות AI של צוות ה-Digital Insights בפרויקטים שונים ובכללם פרויקט גדול להפקת תעודות יושר לממשלת קונגו בהיקף של 70 מיליון דולר. החטיבה גם מספקת לחברת טלקום גדולה הפועלת באמריקה הלטינית פרויקט הכולל בנייה של לוח מחוונים פיננסי (dashboard) שינבא את תזרים הכספים עבור 30 חברות בקבוצה. הצוות מפתח יכולות גנריות על בסיס פלטפורמות מוצר קלות ליישום המאפשרות בנייה מהירה של מודלי AI המתאימים לתרחישים נפוצים המאפיינים פעילות ממשלות.

אייל בן ארויה, סמנכ"ל ומנהל חטיבת ה-Digital Insights בקבוצת פנג'יה: "AI הוא מרכיב מפתח בהפקת ניבויים המשפרים את השירות לאזרחי מדינות וללקוחותינו במגזר הציבורי. כדי להתמודד עם האתגרים הטכנולוגיים ולנצל את ההזדמנויות הרבות בשווקים הגלובליים אנחנו מרחיבים את צוות ה-Digital Insights ומתכוונים לגייס טאלנטים רבים למגוון תפקידים בצוות ניהול המוצר המחקר והפיתוח, ביניהם: מומחים בתחומי ה-AI, ML, BI, דאטה, אלגוריתמיקה, ומדעני נתונים. העובדים בחטיבה החדשה כוללים כבר היום יוצאי יחידת 8200 ויחידות עילית טכנולוגיות נוספות הנהנים מסביבת עבודה מאתגרת ועתירת טכנולוגיה עם אפשרויות משמעותיות להמשך פיתוח הקריירה".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully