וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמעונאות מהסרטים: שת"פ ראשון מסוגו בין שופרסל ודיסני

עודכן לאחרונה: 30.5.2023 / 14:12

לכבוד חגיגות ה-100 למותג וולט דיסני, נולד שיתוף פעולה ראשון מסוגו, בין קבוצת שופרסל, הקמעונאית הגדולה בישראל, לבין חברת דיסני העולמית. במסגרת השת"פ, על כל קנייה מעל 100 שקל, יקבלו חברי מועדון Supreme במתנה, בובת דיסני פופ'Z מקולקציית הדמויות האייקוניות

גיף אלזה מפרוזן. Giphy
לא רק לנסיכות: שת"פ ראשון מסוגו בין שופרסל ודיסני לכבוד 100 שנים למותג/Giphy

בסקר שערכה דיסני ישראל בשיתוף עם מכון המחקר GetWise, בקרב ישראלים בני 18+, עולה כי 93% מהנסקרים נהגו לאסוף פריטים שונים בילדותם ו-93% מהמשיבים הסכימו כי אספנות מפתחת ומשפרת את ערך ההתמדה ומעודדת ניתוק ממסכים.

עוד מתוצאות הסקר, ניכר כי 86% ענו כי אספנות מלמדת לסבלנות ומסייעת בפיתוח קשרים חברתיים ו- 74% הסכימו כי האיסוף והמשחק מפתחים את הדמיון.

לכבוד חגיגות 100 שנה למותג וולט דיסני, נוצר שיתוף פעולה בין המותג לבין קבוצת הקמעונאות הגדולה בישראל, "שופרסל", לעידוד איסוף בובות והמשך הנאה מההשלכות החיוביות של אספנות בגיל הילדות, כפי שהתגלו בסקר.

במסגרת השת"פ החגיגי, על כל קנייה מעל 100 שקל באחד מסניפי שופרסל, Be או באתר שופרסל אונליין, מקבלים במתנה בובת דיסני פופ'Z מיניאטורית ממבחר של 24 דמויות אייקוניות מבית דיסני ופיקסאר.

שת"פ דיסני ושופרסל. יח"צ,
עושים סופר מהסרטים: דיסני חוגג 100 בשת"פ ראשון מסוגו עם קבוצת שופרסל/יח"צ

לטפח אספנות או לתרום אותן לעמותת ילדים

קולקציית בובות הפופ'Z כוללת 24 בובות מיניאטוריות שונות, בדמויות אייקוניות ואהובות מסרטי דיסני ופיקסאר, כשלכל בובה בסיס המאפשר להדביק אותה על מגוון משטחים וליצור אוסף מרשים שאיתו ילדים יוכלו לשחק, להחליף ולחוות את המותג.

לקוחות שיבחרו בכך, יוכלו לתרום את הבובות בכ-30 סניפים נבחרים ברחבי הארץ. כל הבובות שייאספו, יתרמו לילדים במסגרות ייעודיות שונות כחלק מפעילות האחריות התאגידית של הקבוצה.

מבחר בובות הפופ'Z כולל דמויות מסרטי דיסני הקלאסיים, האהובים על כל הגילאים, ביניהם: דמבו הפיל המעופף, סימבה ממלך האריות, מיקי מאוס, מיני מאוס וחבריהם דונלד, דייזי, גופי ופלוטו. בנוסף, נמו מהסרט זוכה האוסקר 'מוצאים את נמו" ודורי הדגה השכחנית מסרט ההמשך: "מוצאים את דורי", בובות של אנה ואולף מהסרט 'לשבור את הקרח 2' והנסיכות האגדיות בל מהיפה והחיה וסינדרלה.

כמו כן, ניתן למצוא גם את הדמויות מהסרט 'צעצוע של סיפור 4' כמו וודי, באז, ג'סי, חייזר ופורקי, המפלצת מייק ווזאבסקי מהסרט "מפלצות בע"מ", ספידי מקווין מסדרת סרטי המכוניות ואת פו הדב וחבריו הנאמנים איה וטיגר מהסיפורים שמלווים דורות רבים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שת"פ שופרסל וולט דיסני לכבוד חגיגות 100 שנים לוולט דיסני. יח"צ,
שת"פ ראשון בין קבוצת שופרסל לחברת וולט דיסני העולמית/יח"צ

"כולנו גדלנו על הדמויות של דיסני"

אורי וטרמן, מנכ"ל קבוצת שופרסל אמר: "כל אחת ואחד מאיתנו בישראל, גדול כקטן - גדל על דמויות דיסני ופיקסר במהלך השנים, על כן זה אך טבעי ששופרסל כמותג מוביל בתחום הקמעונאות תחבור לדיסני על מנת לחגוג ציון דרך משמעותי של המותג הידוע שכולם אוהבים לאהוב.

אנו גאים לקחת חלק בחגיגות 100 השנים של דיסני ושמחים על האפשרות להעניק ללקוחותינו ערך מוסף לצד חווית קניה צבעונית ושמחה עם הדמויות הקסומות ממיטב הסרטים והקלאסיקות עליהם גדלנו".

אורי וטרמן, מנכ"ל קבוצת שופרסל. אלעד גוטמן,
אורי וטרמן, מנכ"ל קבוצת שופרסל: "כולנו גדלנו על הדמויות של דיסני"/אלעד גוטמן

השפעות חיוביות לאספנות

קרן סער, מנכ"לית חטיבת הסחר והשיווק בדיסני ישראל אמרה: "לרגל חגיגות 100 שנים לפלא של דיסני, חברנו לשופרסל כדי לאפשר לאוהבי המותג דיסני לאסוף, לשחק, לחוות וליהנות מסדרה של 24 בובות פופ'Z מיניאטוריות במגוון הדמויות האהובות של דיסני.

אספנות הוכחה כמעודדת יצירתיות, מעוררת השראה, מפתחת יכולות חברתיות ומשחק, יכולות ארגון וסדר, התמדה, אך החשוב מכל גורם לשמחה! אנו מקווים שדרך חווית האיסוף והמשחק המשותף, הדמויות והסיפורים שלנו יוכלו לעורר השראה, להביא קסם וליצור חוויות בלתי נשכחות".

המבצע יחל ב-4 ביוני 2023 בכל סניפי שופרסל, ברשת הפארםBe ובאתר שופרסל Online למשך כשישה שבועות או עד גמר המלאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully