וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויוונדי יוניברסל דיווחה על הפסד של 23.3 מיליארד יורו ב-2002 - ההפסד הגדול בתולדות המגזר העסקי בצרפת

סוכנויות הידיעות

6.3.2003 / 19:55

ענקית המדיה מסרה כי ייתכן שתמכור את נכסי הבידור שלה בארה"ב; התחייבה לשוב לרווחיות לפני הוצאות חד פעמיות בשנה הנוכחית



ענקית המדיה ויוונדי יוניברסל דיווחה היום על הפסד נקי ענק של 23.3 מיליארד יורו (25.6 מיליארד דולר) בשנת 2002 בעקבות מחיקת ערך נכסים שרכשה בתקופת הבועה בשוק המניות.



תחזית האנליסטים היתה כי החברה תרשום הפסד שנתי של 12.6 מיליארד יורו, לעומת הפסד של 13.6 מיליארד יורו עליו דיווחה בשנה הקודמת.



מדובר בהפסד הגדול בתולדות המגזר העסקי בצרפת, הגדול אף יותר מהפסד העתק בסכום של 23 מיליארד דולר שעליו דיווחה אתמול חברת פראנס טלקום.

השורה התחתונה של ויוונדי נפגעה כתוצאה ממחיקת מוניטין של 18.4 מיליארד יורו ומחיקה בגין ירידה בערך נכסיה בסכום של 2.9 מיליארד יורו.

החברה התחייבה לשוב לרווחיות בשנת 2003 לפני הוצאות חד פעמיות ומסרה כי היא צופה שיפור חד ברווח התפעולי ובתזרים המזומנים בשנה הנוכחית.



מנכ"ל ויוונדי, ז'אן רנה פורטו, אמר כי ייתכן שהחברה תמכור את נכסי הבידור שלה בארה"ב - צעד שיהווה היפוך של המגמה שהוביל קודמו בתפקיד, ז'אן מארי מסייה, שהודח ביולי ואשר ביקש להפוך את חברת שירותי המים והביוב בת ה-150 שנה לכוח מוביל בשוק המדיה העולמי. ויוונדי מסרה עוד כי בכוונתה למכור נכסים בהיקף של 7 מיליון יורו במהלך השנה הנוכחית.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully