וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקימים בית ליוליה: מוצרים עם דמותה של כלבת הים למען בתי הגידול

עודכן לאחרונה: 30.5.2023 / 16:06

סודהסטרים, בשיתוף פעולה עם עמותת 'דלפיס' למען היונקים הימיים בישראל, משיקים מהדורה מיוחדת של בקבוקים אישיים ומעוצבים, המיועדים לשימוש רב־פעמי, עם דמותה של יוליה כלבת הים, כאשר כל ההכנסות הן קודש לקמפיין העמותה 'מקימים בית ליוליה', להחזרת כלבי הים לישראל

מקימים בית ליוליה כלבת הים. יח"צ,
מקימים בית ליוליה כלבת הים: בקבוקי סודהסטרים עם דמותה למען בתי הגידול/יח"צ

סודהסטרים ממשיכה במשימתה רבת השנים להפחתת השימוש במוצרי פלסטיק חד־פעמיים וצמצום פסולת הפלסטיק אל הים, וכעת, בשיתוף פעולה עם עמותת 'דלפיס', היא משיקה מהדורה מיוחדת של בקבוקים לשימוש רב פעמי עם דמותה של האורחת שהגיעה אלינו, יוליה כלבת הים.

בנוסף לבקבוקים, יושקו חולצות וכובעים עם דמותה של יוליה וכל ההכנסות מהקולקציה כולה ייתרמו למען קמפיין העמותה, לשיקום בתי הגידול הטבעיים של כלבי הים הנזיריים בישראל ולראשונה בעולם - להקמת בתי גידול מלאכותיים עבור אלו המצויים בסכנת הכחדה.

לדברי גלית צוקר, סמנכ"לית משאבי אנוש גלובלית של סודהסטרים: "אנו מברכים על שיתוף הפעולה עם עמותת דלפיס וקוראים לקהל הרחב לתמוך בהחזרת כלבי הים לישראל. כחלק מהאחריות הסביבתית של סודהסטרים ומשימתה להפחתת השימוש בבקבוקי פלסטיק ובמוצרי פלסטיק חד פעמיים, אנו תמיד מחפשים דרכים חדשות ליצור שינוי חיובי.

בשנה האחרונה הצלחנו לחסוך שימוש ביותר מ-5 מיליארד בקבוקי פלסטיק חד פעמיים. זהו הישג אדיר שמממש את החזון של סודהסטרים. אנו ממשיכים לעודד אנשים לעשות בחירות טובות יותר לא רק עבור עצמם, אלא גם עבור כדור הארץ".

סודהסטרים ועמותת דלפיס בשיתוף פעולה מקימים בית ליוליה. יח"צ,
סודהסטרים ועמותת דלפיס בשיתוף פעולה: בקבוקים לשימוש רב פעמי עם דמותה של יוליה/יח"צ

"משפיעים באופן ישיר על האוקיינוסים"

רפאלה בביש, מנהלת תחום החינוך בעמותת דלפיס: "אנו בעמותת דלפיס מברכים על שיתוף הפעולה עם חברת סודהסטרים, שחרטה על דגלה את הפחתת פסולת הפלסטיק, ומכאן משפיעה באופן ישיר על ניקיונם של האוקיינוסים והחופים.

שיתוף הפעולה הזה יקדם מטרה מרכזית בניסיונות שלנו להקים בית לכלבי הים בישראל, שכן הקמת בית כזה מצריכה גם שיקום פיזי של המרחב הבטוח כדוגמת המערות בראש הנקרה, אבל גם, ולא פחות חשוב מכך, יצירת מרחב מוגן שבמסגרתו הקהל הרחב ידע לאפשר מרחב מנוחה פתוח לכלבי הים שעולים על החוף.

פעילות החינוך וההסברה הנרחבת שאנו מקיימים קיבלה חיזוק כשהיא מלווה בבקבוקי שתיה רב־פעמיים, עליהם מתנוסס האיור של יוליה, שמזכיר לכולנו עד כמה חשוב לשמור עליה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
סודהסטרים ועמותת דלפיס בשיתוף פעולה מקימים בית ליוליה. יח"צ,
קולקציית מוצרים ליוליה: הכנסות ישמשו לקמפיין העמותה, לשיקום בתי גידול טבעיים, סודהסטרים/יח"צ

יובל של ניסיון עם יונקים ימיים

סודהסטרים היא חברת בת של חברת PepsiCo ונחשבת למותג המים המוגזים הגדול בעולם. החברה, פועלת בכ-50 שווקים ברחבי העולם.

עמותת דלפיס הינה עמותה ללא כוונת רווח (מלכ"ר), שהוקמה על ידי חוקרים, פעילי סביבה ומתנדבים, המהווים חוד החנית של הפעילות למען היונקים הימיים בישראל. מקימי דלפיס הם מחלוצי המחקר בתחום זה בארץ ובעלי ניסיון מצטבר ומוכח בתחום של קרוב ליובל.

העמותה מפעילה מרכז חינוכי יחיד מסוגו במזרח התיכון, "מרכז הדולפין והים" שבאשדוד, והתוכניות החינוכיות שלה מוכרות ע"י משרד החינוך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully