וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטארטאפ YOOM מתרחב בתחום הגיימינג וממנה את ניר דוד לתפקיד Head of Gaming

31.5.2023 / 11:13

המהלך מגיע על רקע רצונה של החברה להעמיק את אחיזתה בתחום, ולאפשר לחברות המשחקים ולגיימרים, באמצעות הטכנולוגיה הוולומטרית (תלת מימדית) שפיתחה ליצור דמויות תלת מימדיות באיכות גבוהה ובקלות

ניר דוד. יחצ,
ניר דוד/יחצ

Yoom, אחת מהשחקניות הישראליות המובילות בתעשיית יצירת הדמויות בתלת מימד לעולמות הגיימינג והמטאוורס, מודיעה היום על מינויו של ניר דוד ל-Head of Gaming. המהלך מגיע על רקע רצונה של החברה להעמיק את אחיזתה בתחום, ולאפשר לחברות המשחקים ולגיימרים, באמצעות הטכנולוגיה הוולומטרית (תלת מימדית) שפיתחה ליצור דמויות תלת מימדיות באיכות גבוהה ובקלות.

ניר דוד, בעל ניסיון עשיר בתעשיית הגיימינג והטכנולוגיה העולמית. ב-20 השנים האחרונות, כיהן בשורה של תפקידים בכירים בחברות המובילות בענף, כשהאחרון שבהם היה מנהל השותפויות אסטרטגיות בחברת הגיימינג פלייטיקה. במהלך תפקידו היה אחראי על ניהול הקשרים והיחסים העסקיים של פלייטיקה עם ענקיות הטכנולוגיה העולמיות, ביניהן: מטא, אפל, גוגל, אמזון וסמסונג. וכן, הוביל את תוכנית היציאה לשוק של החברה, בנה אסטרטגיות צמיחה, הערכות ביצועים, ניתוחי מתחרים ועוד.

בתפקיד הנוכחי ב-Yoom כ-head of games, הוא אחראי על החדרת הטכנולוגיה של החברה אל תוך אולפני המשחקים AA ו-AAA. בנוסף, דוד עובד בשיתוף פעולה הדוק עם השותפים האסטרטגיים של החברה בתחום, כדי לבנות דרך פעולה יעילה, מהירה ומשתלמת יותר, ליצירת דמויות משחק, תוך שמירה על האיכות הגבוהה ביותר ופוטו-ריאלסטיות.

אם בוחנים את נתוני שוק ה-Metaverse Gaming אפשר להבין את הפוטנציאל הגדול שרואה החברה בתחום. אם ב-2023 הכנסות הענף צפויות להגיע לכ-13.84 מיליארד דולר, ב-2030 הן יזנקו ליותר מפי 10 ולסכום של 163.4 מיליארד דולר, עם קצב צמיחה שנתי (CAGR) של מעל ל-42%, לפי Statista. גם הרווחים שמפיקות חברות הגיימינג עבור כל שחקן, צפויים לגדול משמעותי.


לאחרונה, החברה יצרה עבור קבוצת הוקי הקרח ה-LA KINGS, סרטוני תלת מימד לשחקנייה, אשר שודרו על גבי מסך ענק באולמה הבית, במהלך משחקי הפלייאוף בהם השתתפה. בנוסף, החברה יצרה שלט חוצות תלת מימדי לרגל פרישתו של שחקן הקבוצה המוערך, דסטין בראון, הכולל אשליה אופטית מרהיבה, המדמה את בראון יוצא מהשלט אל כיוון קהל הצופים, שהיה בגודל של מגרש פוטבול.

Yoom, שעד היום גייסה כ-50 מיליון דולר, הוקמה ב-2016 על ידי ד"ר מיקי תמיר, מייסד ויו"ר הדירקטוריון, שהקים כבר מספר חברות כגון Pixellot, אורעד היי-טק, טראק 160 ו-Sport VU ומיכה בירנבוים, שמביא איתו ניסיון של כ-20 שנה בפיתוח אלגוריתמיקה של עיבוד תמונה.

גלעד טלמון, מנכ"ל Yoom: "ההצטרפות של ניר אלינו היא צעד נוסף בדרך לשילוב הטכנולוגיה שפיתחנו בתעשיית המשחקים העולמית. הקשרים שהוא מביא איתו, התשוקה והידע ויכולות הניתוח החדות של שוק הגיימינג שהוא רכש, יסייע לנו להגדיל את שיתופי הפעולה שלנו עם השמות החמים ביותר בתחום. Yoom משנה את הדרך בה יוצרים משחקים היום. התוצרים המתקבלים מאפשרים לכל חברה לשלב אותם במערכות שלהם, ולכן מדובר בכלי "שובר שוק" משמעותי. אני בטוח שהשותפים שלנו ירוויחו המון מהטכנולוגיה שפיתחנו, במיוחד בימים אלה, בהם כולם מנסים להיות יעילים יותר. זה ישנה לנצח את האופן בו נוצרות דמויות במשחקים".

ניר דוד, Head of Gaming ב-Yoom: "אני מתרגש להתחיל דרך חדשה ולהוביל את אחת החברות המבטיחות ביותר בתחום המטאוורס, לפריצה בשוק הגיימינג העולמי. הטכנולוגיה התלת מימדית המבוססת AI שפיתחה החברה ליצירת דמויות משחק, היא דבר יוצא דופן. הן מבחינת היעילות והמהירות והן מבחינת איכות והדיוק של דמויות שהם אווטארים אנושיים במשחק. אני בטוח שנגיע להישגים מדהימים יחד ונגדיל משמעותית את השותפים האסטרטגיים שלנו בתעשייה, כבר בתקופה הקרובה".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully