וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

BioCatch מגייסת 40 עובדים לאחר רבעון בצמיחת שיא

1.6.2023 / 11:11

החברה פיתחה ומובילה את תחום הביומטריה ההתנהגותית המסייע לבנקים וגופים פיננסיים במניעת הונאות הנמצאות במגמת זינוק וההשתכללות מתמדת

ביוקאץ'. יחצ,
גדי מזור, מנכ"ל BioCatch/יחצ

חברת BioCatch הישראלית מדווחת על שיא נוסף בהכנסות החברה זה הרבעון השני ברציפות ופועלת לגייס 40 עובדים כחלק מהמשך התרחבותה הגלובלית. החברה הגדילה את בסיס לקוחותיה ב-30% ביחס לרבעון המקביל אשתקד ואת הכנסותיה (ARR) ב-50%. בסך הכול שילשה החברה את הכנסותיה במהלך השנה וחצי האחרונות על רקע עלייה מתמדת בהונאות דיגיטליות התופסות תאוצה בשל תהליכי דיגיטציה מואצים של עולם הפיננסים והקמעונאות שהושפעו רבות ממגיפת הקורונה.

BioCatch פיתחה ומובילה בעולם את תחום הביומטריה ההתנהגותית. הטכנולוגיה של החברה מבוססת על כך שלכל אדם ישנם דפוסי התנהגות דיגיטליים המורכבים ממעל ל-500 ניואנסים כגון אופן החזקת המכשיר, דפוסי הקלדה, גלילה, מילוי טפסים מקוונים ועוד. BioCatch מנטרת וממפה את דפוסי ההתנהגות והכוונה הקוגניטיבית של לקוחות בנקים ושירותים פיננסיים אחרים ויודעת לזהות חריגות המעידות על פעילות של גורם זר בתוך החשבון. בדרך זו החברה מסייעת למנוע ולעצור פעילויות הונאה מגוונות, לשמור על ביטחונם, פרטיותם וחוויית המשתמש של לקוחות ולאפשר את היתרונות של שירותים דיגיטליים והשיפורים שהם מביאים הן לעסקים והן לאיכות חייהם של המשתמשים.

כיום החברה מנטרת מעל לשישה מיליארד פעילויות משתמשים מדי חודש וצומחת בקביעות הודות להצטרפותם של לקוחות חדשים והרחבת הפעילות של לקוחות קיימים. לחברה הצטרפו 18 לקוחות חדשים במהלך הרבעון האחרון לצד עלייה של 40% בהכנסות הנובעת מהרחבת פעילותה בקרב לקוחות קיימים. הצמיחה הגבוהה ביותר של החברה נרשמה באזור מרכז אמריקה החווה מעבר מואץ לבנקאות דיגיטלית ונדרשת לפתרונות הגנה מתקדמים.

על מנת לתמוך ולהמשיך בצמיחה המהירה, BioCatch גייסה 22 עובדים חדשים מתחילת השנה ופועלת לגייס 40 עובדים נוספים עד סוף השנה. להגשת קורות חיים לחצו כאן.

"הצמיחה חסרת התקדים לה זוכה BioCatch היא עדות לצורך ההולך ומתגבר של בנקים ומוסדות פיננסיים בפתרונות מבוססי ביומטריה התנהגותית אל מול גל הולך וגובר של מתקפות הונאה כלפי לקוחות תמימים המהווים מטרה נוחה לעבריינים מחוץ לחומות הגנת הסייבר של הבנק", אמר גדי מזור, מנכ"ל BioCatch. "מעל למחצית מההונאות כיום מתחילות בהשגת פרטי התחברות של לקוחות בדרכי רמייה, דבר המקשה על אמצעי הניטור וההגנה הפיזיים הקיימים בשוק. אנחנו יודעים לזהות פורצים שנכנסו לחשבונות בדרכים לגיטימיות לכאורה, למנוע את פעילותם בתוך החשבון ולחסוך עוגמת נפש ועלויות אדירות לקורבנות. זהו מאבק יומיומי בו אנו נדרשים לנצח ולהקדים את העבריינים עם פתרונות משוכללים ויצירתיים משלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully