וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומכים בקהילה: טיב טעם מצטרפת לחגיגות הגאווה ועולה בקמפיין יצירתי

עודכן לאחרונה: 1.6.2023 / 12:00

רשת 'טיב טעם' חוגגת את חודש הגאווה שמתחיל היום (1.6) עם המצעד בירושלים ועולה הערב בקמפיין תמיכה בקהילה תחת הסלוגן: "למי שזה לא מתעכל טוב, יש גם ללא גלוטן". הקמפיין יהיה פעיל למשך 10 ימים ועלותו נאמדת בכ-120,000 שקל

טיב טעם שבוע הגאווה. באומן בר ריבנאי,
טיב טעם חוגגת עם הקהילה הגאה ועולה עם קמפיין תמיכה/באומן בר ריבנאי

הקמפיין של טיב טעם תומך בקהילה הגאה ועולה בעיתוי ראוי עם תחילתו של "חודש הגאווה" (יוני).

אירועי הגאווה יחלו היום עם המצעד בירושלים (1.6) וימשיכו במהלך החודש לערים גדולות נוספות בהן: תל אביב (8.6), חיפה ורמת גן (15.6) באר שבע (22.6) וכפר סבא (23.6).

הקמפיין שהפיק משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, עולה היום (1.6) למשך 10 ימים וישים דגש על החופש לבחור, והפעם, החופש לבחור איך לחיות ולצד מי לחיות. בקמפיין ניתן לראות, דרך זוגות חד מיניים שאוכלים בהנאה מאותה הפסטה עד שהם מגיעים לכמעט נשיקה.

אביבית לוי-נעים, מנהלת השיווק והמכירות בטיב טעם: "במדינת ישראל של 2023 יש עדיין א.נשים שמתקשים לעכל זוגות חד מיניים. יחד עם החברים שלנו מבאומן בר ריבנאי, עלינו עם קמפיין גאווה שמדגיש את האבסורדיות של הנושא ומחדד את המודעות של החופש לבחור".

טיב טעם עולה עם קמפיין תמיכה בקהילה הגאה. באומן בר ריבנאי,
טיב טעם עולה עם קמפיין תמיכה בקהילה הגאה ומזכירה לכולם את הזכות והחופש לבחור/באומן בר ריבנאי

עוד ציינה אביבית: "טיב טעם מבססת את היותה רשת מזון המייצגת ערכי ליברליות ופלורליזם וככזו, היא מבקשת להזכיר, לעודד ולאפשר לכל אזרחי ישראל את חופש הבחירה. חודש גאווה שמח!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully