וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 40 שנה: המותג האמריקאי Kenneth Cole - עושה עליה

עודכן לאחרונה: 2.6.2023 / 3:57

כמו ביציאת מצרים: מותג האופנה הבינלאומי, Kenneth Cole, שהוקם בשנת 1982 על-ידי היהודי האמריקאי קנת' קול, עושה עלייה אחרי למעלה מ-40 שנים לקיומו. רשת 'המשביר' מדווחת כי תפתח במהלך החודש הקרוב את החנות העצמאית הראשונה של המותג בישראל

שואו רום kenneth cole. יונתן לוי,
שואו רום kenneth cole, החנות הראשונה של המותג בישראל תיפתח במהלך יוני 2023/יונתן לוי

'המשביר', רשת בתי הכולבו הגדולה בישראל תפתח חנות עצמאית ראשונה למותג האופנה Kenneth Cole בישראל.

חנות הדגל החדשה שתיפתח החודש (יוני), תוקם בשטח של כ-200 מ"ר בקומת המותגים של קניון הזהב בראשל"צ, בסמוך לסניף המשביר, בהשקעה של כ-1.5 מיליון שקל ויוצגו בה בחנות קולקציות אופנת גברים ונשים, הלבשה תחתונה, תיקים וארנקים, מזוודות, מוצרי טיפוח לפנים ולגוף, מוצרי אווירה לבית ועוד.

רמי שביט, בעל השליטה ומנכ"ל רשת 'המשביר': "אנחנו מתרגשים מאוד לקראת פתיחת החנות הראשונה של Kenneth Cole בישראל. אני בטוח שהחנות החדשה תוביל לצמיחה משמעותית של המותג בישראל.

Kenneth Cole מציע לצרכניות ולצרכנים פריטים איכותיים, בעיצובים אלגנטיים ומתוחכמים ומחיר נגיש ואטרקטיבי שהצרכנים בישראל יודעים להעריך. בשנים הקרובות אנחנו מתככנים להשקיע בהמשך החדרת המותג בשוק הישראלי ובפיתוח קטגוריות חדשות".

שואו רום kenneth cole. יונתן לוי,
רשת המשביר מדווחת כי חנות דגל ראשונה בישראל תיפתח למותג האמריקאי kenneth cole/יונתן לוי

אחרי 40 שנה - המותג של היהודי מאמריקה, עושה עליה

מותג האופנה Kenneth Cole הוקם בשנת 1982 על-ידי קנת' קול, יהודי אמריקאי, שהוא המנכ"ל והמעצב הראשי של המותג, מאז נוסד לפני 40 שנה וכיום הוא פועל המותג ב-70 מדינות ברחבי העולם וב-32 קטגוריות שונות בתחומי האופנה והלייף סטייל.

בשנת 2021 קיבלה רשת ה'משביר' את הזיכיון הבלעדי לשיווק מוצרי המותג בישראל, מאז היא משווקת את מוצרי המותג בקטגוריות שונות: נעליים, בגדים, בישום, טקסטיל לבית כמו מצעים, מגבות, חלוקים ועוד.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
רמי שביט. אוסף פרטי,
רמי שביט, בעל השליטה ומנכ"ל רשת 'המשביר'/אוסף פרטי

החנות החדשה שתיפתח במהלך החדש (יוני 2023) בראשל"צ, תהיה חנות הדגל של המותג בישראל, כאשר עד כה נמכר פריטי המותג Kenneth Cole בסניפי רשת המשביר המחזיקה ב-36 סניפים בפריסה ארצית ובאתר הסחר - THREE SIXSTY FIVE.

גם לאחר פתיחת החנות החדשה תמשיך רשת 'המשביר' לשווק את המותג בסניפים ובאתר האונליין, לצד מותגי אופנה בלעדיים נוספים כמו מותג האופנה הצרפתי Morgan, מותג האופנה הספרדי לנשים Punt Roma, מותג ההלבשה התחתונה הצרפתי Etam ומותגי הלבשת הילדים Okaïdi-Obaïbi.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully