וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטאלי ליבסקי מונתה למנהלת אסטרטגיה בסוכנות השיווק הבינלאומית אקסטרה מייל

1.6.2023 / 14:39

שימשה מנהלת שיווק בתחום הקמעונאי של חטיבת האלכוהול של קוקה קולה, ופעלה להטמעת מוצרים חדשים מבתי האלכוהול הגדולים בעולם כמו דיא'גו וקמפרי, דרך בניית חווית לקוח, חינוך שוק, שיתופי פעולה, ותמיכה במחלקת הסחר

נטאלי ליבסקי. מנהלת אסטרטגיה בסוכנות השיווק אקסטרה מייל. עומר הכהן,
נטאלי ליבסקי. מנהלת אסטרטגיה בסוכנות השיווק אקסטרה מייל/עומר הכהן

נטאלי ליבסקי מונתה למנהלת אסטרטגיה בסוכנות השיווק הבינלאומית אקסטרה מייל. היא קודמה לאחר ששימשה כמנהלת אסטרטגיה במחלקת מיתוג מעסיק של החברה. אקסטרה מייל מתמחה בשיווק, דיגיטל, ניו מדיה, ומיתוג מעסיק ללקוחות ממגזר ההייטק, מדיקל, פארמה, סייבר ו- IT בישראל ובחו"ל. היא מהווה חלק מקבוצת iSMG הבינלאומית, שמספקת מדיה ותוכן לעולמות הסייבר ומפעילה סניפים בארה"ב, אירופה ואסיה.

במסגרת תפקידה החדש, תפעל ליבסקי לייצר ללקוחות אקסטרה מייל אסטרטגיה מקיפה בעולמות השיווק השונים, תבנה תכנית מסרים ותוכן על פי קהלי יעד, תהיה אמונה על תוכניות עבודה ומדדים להצלחה, ותסייע בתכנון הפעילות השוטפת של צוותי השיווק, הדיגיטל, הסושיאל ומיתוג המעסיק.
נטאלי ליבסקי: "באופן כללי, אך בייחוד כעת, אקסטרה מייל פועלת למיצוי הערוצים השיווקיים של חברות וארגונים. פיתוח ענף האסטרטגיה מאפשר לנו לדייק את הצעדים עבור הלקוחות שלנו, לכוון ל-ROI האופטימלי בכל פעילות, ולפעול לתוצאות מידיות אל מול בנייה של הזדמנויות עתידיות באיזון הנכון לכל חברה, שירות או מוצר. תהליך המחקר העמוק שלנו לא משאיר מקום ל- .Nice to have כל הצוותים מיושרים לאותה המטרה, כדי להביא את בכירי החברות ואנשי השיווק לאן שהם רוצים להגיע, בדרך הטובה ביותר".

ליבסקי היא בעלת רקע ענף בתחום הייעוץ האסטרטגי והשיווקי: בין היתר, שימשה כמנהלת השיווק של מכירות האלכוהול בתחום הקמעונאי - רשתות, חנויות נוחות וחנויות מקצועיות (שוק חם) - בחטיבת האלכוהול של החברה המרכזית להפצת משקאות (קוקה-קולה) ופעלה להטמעת מוצרים חדשים מבתי האלכוהול הגדולים בעולם כמו דיא'גו וקמפרי, דרך בניית חווית לקוח, חינוך שוק, שיתופי פעולה, ותמיכה במחלקת הסחר בהגעה ליעדים שנתיים, עם מחזורי הכנסות של כ-300 מיליון ש"ח בשנה.
בנוסף, הייתה בעלת עסק עצמאי בתחום השיווק ושימשה מנהלת פיתוח עסקי בחברת VeganNation שייסדה מטבע דיגיטלי 'ירוק', במטרה לעודד כלכלה תומכת סביבה וקיימות. במסגרת זו, הובילה אסטרטגית טרום השקה ופריצה לשוק, כולל בניית מסרים, מסעות לקוח, הקמה של קהילות שגרירים בינלאומיות ובניית הסכמי שיתופי פעולה עם עסקים מקומיים.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully