וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חודש הגאווה: המותגים שתומכים ומשיקים קולקציה במהדורה מיוחדת

עודכן לאחרונה: 8.6.2023 / 8:53

חודש הגאווה, שמצוין בכל חודש יוני והחל בתחילתו עם מצעד גאווה שהתקיים בירושלים, ימשיך אל תוך שבועות של חגיגות ומצעדים שהיקפם גדל משנה לשנה. גם המותגים לוקחים חלק בתמיכה ומשיקים מוצרים וקולקציות במהדורה חגיגית, מיוחדת ובצבעי הדגל

המותג הבינלאומי DKNY מציג קולקציית אקטיב מיוחדת בגווני הדגל הגאה. קולקציית הקפסולה משווקת אך ורק בחודש יוני 2023 בלעדית בחנויות הדגל ובאתר של המשווק הרשמי בישראל.

המותג DKNY מזוהה מאוד עם הקהילה הגאה, כחלק מהחזון של להיות מותג נשי חזק הדוגל בשוויון וצמצום הפערים והאפליות בחברה. זוהי השנה השלישית שבה המותג משיק קולקציה מיוחדת לכבוד אירועי הגאווה, אך בפעם הראשונה הקולקציה הגיעה גם לישראל.

הפריטים הבולטים בקולקציית הקפסולה כוללים: שמלות כותנה צמודות, טייצים בגזרה מחטבת, טי-שירטים וגופיות ממותגות בצבעי הדגל הגאה שעשויים מבדים המבליטים את גוף האישה ואת הגאווה בכל קימור.

טווח מחירים: 160-300 שקל. ניתן להשיג בחנויות המותג DKNY, קניון TLV ת"א, מול החוף וילג'- חדרה ובאתר היבואן הרשמי: גלובל אונליין

dkny, קולקציית אקטיב בלעדית לחודש הגאווה. יח"צ חו"ל,
dkny, קולקציית אקטיב בלעדית לחודש הגאווה/יח"צ חו"ל

מותג אופנת הספורט FOOT LOCKER יוצא בשיתוף פעולה עם המאיירת צוקית, יחד הם משיקים קולקציית סניקרסים מאויירות ואקסקלוסיביות במהדורה מוגבלת (30 זוגות בלבד!).

המאיירת צוקית איירה 4 סניקרסים בציורים שונים בהשראת דגל הגאווה, אשר הוצגו בעמוד האינסטגרם של פוט לוקר. האיור הנבחר ע"י העוקבים הוטבע על הסניקרס ויימכר החל מהיום.

המחיר: 900 שקל. המידות: 36-45. להשיג בסניף עזריאלי ת"א ובאתר FOOT LOCKER

foot locker, מהדורה מוגבלת לגאווה, המחיר: 900 שקל. יח"צ חו"ל,
foot locker, מהדורה מוגבלת לגאווה, המחיר: 900 שקל/יח"צ חו"ל

המותג קלווין קליין מציג את "Let It Out" - קמפיין עולמי לתמיכה בקהילת הלהט"ב. במסגרת החגיגות מושקת קולקציית ""This Is Love החדשה לשנת 2023.

הקמפיין של בית האופנה האמריקאי לוכד את אנרגיית הגאווה באמצעות השחקנים אמנדלה סטנברג וברנדון פלין המככבים בתמונות ובסרטונים מבטאים את השמחה והשחרור בלהיות ה"אני הכי אותנטי שלך", ולצדם מוצגים סרטונים המתעדים את המשמעות של "להוציא את זה החוצה".

קולקציית This Is Love החדשה מציגה פריטים תוססים שעוצבו תוך ורסטיליות רעיונית, שהניבה דגמים פלואידיים אותם ניתן לסגנן עם כל דבר, על ידי כל אחד, במהלך חגיגות הגאווה ולאורך כל השנה.

הקולקציה מבוססת על צבעוניות עזה של סגול, צהוב ליים, ירוק, טורקיז, לבן וכחול, בהשראת פלטת גווני הקשת המאפשרת לכל אחד ואחת להביע את הגאווה בעוצמות חזקות.

בין הפריטים אפשר למצוא טופים א-סימטריים מחמיאים עם אלמנטים של קאט-אאוט וקשירות, טי-שירטס עם הסלוגןThis Is Love, חצאיות מיני, מכנסונים, וסט דנים, בגדי ים, מכנסי גלישה, תיקים ממותגים וכובעי קיץ.

כחלק מהקולקציה, עוצבו שתי חולצות במהדורה מוגבלת לתמיכה ב-ILGA World וב-Transgender Law Center עם הביטויים "העצימו אחד את השני/ה" ו"התייצבו עבור נוער טראנסי".

טווח מחירים: 199-579 שקל. להשיג בחנויות הדגל של קלווין קליין בקניון TLV ובקניון רמת אביב, וכן באתר פקטורי 54

קמפיין וקולקציה של ליוויס לחודש הגאווה. יח"צ חו"ל,
קמפיין וקולקציה של ליוויס לחודש הגאווה: "Let It Out"/יח"צ חו"ל

FOX מציגה את BE YOU הקולקציה לכבוד חודש הגאווה שמציגה חולצות טי שירט, גופיה, גרביים, כובע מצחייה, תיק בד ובקבוק שתיה בשילוב צבעי דגל הגאווה המוצגים בכיתובים ובהדפסים תוך חיזוק המסר "להיות עצמך".

המחירים לפריטים בקולקציה:

חולצות / גופיה -35 שקל (במקום 50 שקל)

תיק בד - 21 שקל (במקום 30 שקל)

בקבוק שתייה - 21 שקל (במקום 30 שקל)

כובע מצחייה - 21 שקל (במקום 30 שקל)

גרביים - 10.40 שקל (במקום 15 שקל)

בתוקף עד 13.6.23, אין כפל מבצעים והנחות, לא כולל הלבשה תחתונה, מוצרי קופה, פריטי עודפים וכרטיסי מתנה. בכפוף לתקנון המועדון. ניתן להשיג בסניפי רשת FOX

fox קולקציית הגאווה be you. שי פרנקו,
קולקציית הגאווה be you של FOX/שי פרנקו

כמדי שנה בחודש יוני, מציין המותג האמריקאי ליווייס את חודש הגאווה עם קולקציית PRIDE מיוחדת ותמיכה בקהילת הלהט"ב.

העונה חוגג המותג את כל הדרכים השונות להיות מי שאתה, כשהוא דוגל בערכים של שוויון, ומעודד לקבל כל אחד כפי שהוא רוצה שיראו אותו/ה, מתוך כבוד והכלה.

באמצעות קולקציית הגאווה המושקת בימים אלה, תתרום ליווייס 100,000$ לקהילת הלהט"ב העולמית, OutRight Action International, למען יצירת שוויון זכויות ברחבי העולם.

הקולקציה כוללת 2 טי-שירטים יוניסקס, לבנה או שחורה בשטיפה בהירה המעוטרת בכיתוב REDICAL LOVE

המחיר לטי: 299 שקל. הקולקציה נמכרת בחנויות הדגל של ליוויס ובאתר פקטורי 54.

levi's factory54 טי גאווה 299 שקל גינס ריבקייג רחבים 449 שקל. רותם לבל,
levi's factory54 טי גאווה 299 שקל גינס ריבקייג רחבים 449 שקל/רותם לבל

רשת אופנת הבייסיק HOODIES הידועה בקולקציות צבעוניות במיוחד, יוצאת במיני קולקציה חדשה לכבוד חודש הגאווה ומשיקה קולקציית גאווה שבאה לתת מקום לכל אחד ואחת מאיתנו.

הקולקציה כוללת חולצות טי המגיעות בגווני שחור ולבן בגזרה קלאסית, עליהן הכיתוב "YOUR TRUE COLORS", כאשר כל אות צבועה בצבע אחר מתוך צבעי הקשת המזוהים עם דגל הגאווה ובשילוב המסר - "LoveMoreHateLess.

בנוסף קולקציית הגאווה כוללת מארז של 2 זוגות גרביים - גרביים בגוון לבן עליהן פסים בצבעי דגל הגאווה וגרביים בגוון שחור עליהן רקומה קשת.

החולצות בקולקציה עשויות מבד כותנה נושם ומתאימות ליום יום ובשילוב עם הגרביים מהקולקציה מתקבל טוטאל לוק מושלם ומלא בסטייל והכי חשוב אאוטפיט שנותן מקום לכולם. צבעי הפריטים בקולקציה משחקים על קונטרסט בין צבעים- המשחק בין שחור ללבן וגוונים צבעוניים בהשראת דגל הגאווה כמו סגול, צהוב, אדום, כחול, ירוק וכתום.

טווח מחירים: 30-70 שקל, טווח מידות: XS-XL. הקולקציה משתתפת במבצע הקבוע של הרשת - 50% הנחה על הפריט השני! ניתן להשיג בכל סניפי הרשת ובאתר.

hoodies, קולקציית הגאווה, המחיר: 69 שקל. חיים כהן,
hoodies, קולקציית הגאווה, המחיר: 69 שקל/חיים כהן

וודקה אבסולוט תומכת בקהילה הלהטב"ק כבר 40 שנה, מתחילת שנות ה-80 המוקדמות. כמדי שנה, וודקה אבסולוט גאה להציג את ABSOLUT RAINBOW, מהדורה מוגבלת וייחודית בתפוצה עולמית בהשראת ששת צבעי דגל הגאווה ובנראות חדשה מטאלית מבריקה כמסר לסולידריות, אהבה, שוויון וכבוד לזכותו של אדם לאהוב את מי שיבחר.

גם לכבוד חודש הגאווה השנה, היא מציגה מהדורה מיוחדת ומוגבלת "ABSOLUT RAINBOW - Proud to Mix" ומעבירה כמסר את ערכי המותג לפיהם אנשים צריכים להיות חופשיים לאהוב את מי שהם בוחרים, וכל אחד צריך להיות חופשי להביע את עצמו.

אבסולוט שואפת לקדם סביבה מקבלת ומכילה עבור כל אחד ואחת, על מנת שנוכל להיות מי שאנחנו באמת ולהקיף את עצמנו באנשים הנכונים לנו.

מהדורת ABSOLUT RAINBOW, מתגאה בעיצוב ייחודי בהשראת דגל צבעי הקשת האייקוני, שיצר גילברט בייקר ב-1979 המהווה סמל חשוב של הקהילה הגאה ואף מייצג חגיגות ססגוניות, מסיבות המוניות וחשיבה שוויונית וחופשית.

מחיר מומלץ לצרכן לבקבוק 700 מ"ל: 70 שקל. ניתן להשיג בחנויות האלכוהול והיין נבחרות ברחבי הארץ.

אבסולוט לחודש הגאווה. absolut rainbow. יח"צ חו"ל,
אבסולוט לחודש הגאווה. absolut rainbow, המחיר המומלץ לצרכן ל-700 מ"ל: 70 שקל/יח"צ חו"ל

מותג הטיפוח הניו-יורקי Kiehl's (קילס) המתמחה במוצרי טיפוח איכותיים לפנים, לגוף ולשיער, חוגג את שבוע הגאווה, שיתקיים החל מה- 8.6 עד ה 15.6.

לרגל שבוע הגאווה משיק המותג את קרם הלחות לפנים האייקוני, מסדרת הדגל אולטרה פיישל - במהדורה מוגבלת. הקרם שיושק מעוטר בצבעי הגאווה עם אריזות ייחודיות, ממותגות בהדפס שבוע הגאווה. קרם הלחות אולטרה פיישל , הוא קרם יוניסקס, לשימוש יומיומי המעניק לחות לעור עד ל-24 שעות. המחיר המומלץ לצרכן: 135 שקל.

כמו כן, לרגל שבוע הגאווה יקושטו סניפי קילס ברחבי הארץ בדגלי וצבעי הגאווה, יערכו אבחוני עור חינם, יחולקו דוגמיות של מוצרי טיפוח, יינתנו שקיות בצבעי הגאווה, ויערכו מבצעים והנחות בכל סניפי הרשת.
בנוסף, יעניק המותג קילס חסות למסיבה הכי מדוברת בשבוע הגאווה עם עופר ניסים. יציבו מסיבה קיר צילום מעוצב וחגיגי במיוחד ועוד.

השקת קרם חדש של קילס במהדורה מוגבלת לשבוע הגאווה. יח"צ,
השקת קרם חדש של קילס במהדורה מוגבלת לשבוע הגאווה, המחיר: 135 שקל/יח"צ

מותג האקססוריז צעיר שוגיס, משיק קולקציה מעותרת בלבבות, צבעים וכמובן בדגל הגאווה כמו גם סמלי הקהילה הגאה המוכרים.

בשוגיס, כל אחד יכול להזמין כל אחד מהפריטים בהדפס עם הפרצוף שלו, של האדם האהוב עליו, של חברה או חברה, חיית המחמד שלו או כל אחד שרוצים להפתיע בצירוף גרפיקה מיוחדת מוכנה מראש להזמנה עד הבית בתוך ימים אחדים!

הקולקציה החדשה תכלול: את הגרביים המוכרות לצד פריטים חדשים כמו לונג עגול ורחב לים, כובע טמבל, בוקסרים, כפכפים ואף שמשייה ניידת לים.

המחירים נעים בין 79-210 שקל. ניתן לרכוש באתר ובחנויות המותג.

כפכפים של שוגי'ס לחודש הגאווה. יח"צ,
כפכפים של שוגי'ס לחודש הגאווה/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully