וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופנה מכלילה: שילב מנגישה אופנה לתינוקות וילדים עם מוגבלויות

עודכן לאחרונה: 4.6.2023 / 14:10

להלביש פעוט היא פעולה פשוטה לכאורה שאמורה להתבצע כמה פעמים ביום בקלות, אך עבור איתמר, שחר, אמיליה, מיכאל, אלה, רז ועוד עשרות אלפי ילדים בישראל, מדובר באתגר של ממש - שילב מנגישה, לראשונה בישראל, קולקציה אופנתית לקטנים עם מוגבלות קבועה או זמנית

שילב קולקציה easy to wear עם ילדים עם מוגבלויות. גלי פלג,
שילב קולקציה easy to wear עם ילדים עם מוגבלויות/גלי פלג

ע"פ מחקר שערך מכון מאיירס ג'ויינט ברוקדייל, 10.9% מהילדים בישראל הם ילדים עם מוגבלויות, נתון שממשיך לטפס בכל שנה ושנה. במיוחד עבורם ועבור משפחותיהם, פיתח שילב, המותג המוביל בישראל לתינוקות וילדים, את easy to wear - קולקציה נגישה וקלה ללבישה.

הקולקציה, אשר פותחה, לראשונה בישראל, על ידי שילב ועינת דותן זך, יועצת נגישות אופנה, מרפאה בעיסוק MS.c וסטייליסטית אישית, מומחית בתחום ובשיתוף משפחות הכוללות ילד עם מוגבלות, נותנת מענה אמיתי, נגיש, איכותי, אופנתי ומדוייק לתינוקות וילדים עם מוגבלויות.

זוהי קולקציה שמוגדרת בעולם כאופנה מכלילה - המתאימה לכלל אוכלוסיית הילדים, עם מוגבלויות וללא. לילדים עם מוגבלות זמנית, כמו גבס על אחת מהגפיים וגבס ספייקה, או עם מוגבלות קבועה כמו שיתוק מוחין, לקות שמיעה או ראיה, שימוש באביזר רפואי כמו גסטרוסטום (כפתור הזנה) וילדים עם רגישות תחושתית. היא מעודדת תפקוד עצמאי, מספקת אפשרויות לבוש אופנתיות ופונקציונליות כאחד ומקדמת, תחושת שייכות וקבלה בקרב אנשים עם יכולות תפקודיות שונות.

שילב קולקציית easy to wear אמליה לובשת אוברול עם רוכסן מחיר65 שקל. גלי פלג,
שילב קולקציית easy to wear אמליה לובשת אוברול עם רוכסן מחיר65 שקל/גלי פלג

תפרים שטוחים ולחצן זהב

הקולקציה המוצגת במידות 0-3 חודשים עד 5 שנים, כוללת חמישה דגמים: שני אוברולים, מכנסיים, חולצה, בגד גוף ומרחיב מכנסיים המוצגים במגוון צבעים, שייחודיותם באה לידי ביטוי בהתאמות קטנות, כאלה שמשנות חיים:

כל הדגמים עשויים 100% כותנה

תוויות הבגד נתלשות בקלות

תפרים שטוחים המתאימים לילדים עם רגישות חושתית

הלחצנים ממוקמים לכל אורך הבגד ומאפשרים לבישה קלה ונוחה. הבגד נפתח למצב שטוח ואין צורך בכיפוף אחד הגפיים או העברת הראש דרך פתח ייעודי. בנוסף הלחצנים ממוקמים על פס ייעודי שמונע את מגע הלחצן עם העור.

לחצנית זהב לסגירה רציפה וקלה, מורה על סדר סגירת הלחצנים. על מנת להקל בסגירת הלחצנים, לחצנית הזהב (מעצם זה שהוא בצבע שונה) מורה לנו על נקודת התחלה לסגירה קלה.

פתיחת רוכסן קלה לכל אורך הבגד.

כיס ייחודי המאפשר גישה לאביזר רפואי

מרחיב מכנסיים

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שילב קולקציית easy to wear מכנסיים עם הרחבה מחיר 70 שקל. גלי פלג,
שילב קולקציית easy to wear מכנסיים עם הרחבה מחיר 70 שקל/גלי פלג

"פיתוח אופנה בגישה מכלילה"

רוני דוהן, מנכ"ל שילב: "כרשת המובילה את תחום התינוקות והילדים בישראל יש לנו הזכות והחובה להכיל ולהיות הבית של כל המשפחות בישראל. אני גאה בשילב על הבחירה האמיצה לא להסתפק רק בהשקת הקולקציה, אלא לספר את הסיפור של המשפחות והילדים עם המוגבלות ובכך להעביר את המסר שהם חלק בלתי נפרד מהחברה ומחיי היומיום של כולנו".

עינת דותן זך, יועצת נגישות אופנה, מרפאה בעיסוקMS.c וסטייליסטית אישית: "אני שמחה ונרגשת על שיתוף הפעולה עם שילב, מותג חזק ומוביל בישראל, שידע לשמוע ולהקשיב לילדים עם מוגבלות ובני משפחתם. יחד, יצרנו חזון פורץ דרך עבור פיתוח אופנה בגישה מכלילה בעולם אופנת התינוקות והילדים הישראלי. כולי תקווה שקולם של אוכלוסייה רחבה של אנשים המתמודדים עם אתגרים בלבוש יקבל מענה מהיר בעולם האופנה הישראלי".

שילב קולקציית easy to wear רז לובש טי שירט מחיר 45 שקל. גלי פלג,
שילב קולקציית easy to wear רז לובש טי שירט מחיר 45 שקל/גלי פלג

טווח מחירים: 45-70 שקל. טווח מידות: 0-3 חודשים עד 5 שנים. להשיג בסניפי שילב ובאתר

בימים אלו עלה לרשתות החברתיות קמפיין השקת הקולקציה easy to wear easy to care בו מככבים ילדים עם מוגבלויות ומשפחותיהם, שלקחו חלק בפיתוח הקולקציה. על הובלת המהלך האסטרטגיה והקריאייטיב היו אמונות ליבי טישלר וגלי ברגר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully