וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חודש של גאווה: קמפיין תמיכה של 'המשביר' עם זוגות אמיתיים מהקהילה

עודכן לאחרונה: 4.6.2023 / 11:40

המשביר, רשת בתי הכלבו הגדולה בישראל, עולה בקמפיין חברתי חדש לכבוד חודש הגאווה, תחת הסלוגן LOVE IS EVERYWHERE ובהובלת זוגות אמיתיים מהקהילה הגאה. היקף ההשקעה בקמפיין נאמד בכחצי מיליון שקל

קמפיין גאווה של המשביר. מאיר כהן,
קמפיין גאווה של המשביר - אהבה בכל מקום/מאיר כהן

הקמפיין, שהופק באמצעות משרד הסושיאל My Social, צולם בלוקיישנים ציבוריים בסיטואציות יומיומיות, כחלק מאג'נדה המקדמת הפגנת אהבה ללא הבדל בנטייה המינית.

מטרת הקמפיין היא לעורר מודעות לאהבה של זוגות להטב"ים בפרסומות ובמהלכים שיווקיים, בדיוק כפי שמוצגים זוגות סטרייטים על גבי שלטי החוצות ומסך הטלוויזיה.

קמפיין תמיכה של המשביר בקהילה הגאה - לכבוד חודש הגאווה

עמליה רוזנברג ובת מאיר כהן. פרטי,
עמליה רוזנברג ובת מאיר כהן משתתפות בקמפיין תמיכה של 'המשביר' בקהילה הגאה/פרטי

אהבה בכל מקום

הקמפיין יעלה בתחילת יוני בערוצי הטלוויזיה, ברשתות החברתיות ובדיגיטל, תחת הסלוגן "LOVE IS EVERYWHERE", בהיקף ההשקעה בקמפיין נאמד ב-500,000 שקל.

המסר המוביל הוא כי גם זוגות מקהילה הגאה יכולים להפגין אהבה בכל מקום, כולל בקמפיינים מסחריים. לקמפיין זה נבחרו זוגות אמיתיים מהקהילה הגאה, מתוך רצון להציג אנשים אמיתיים, בסיטואציות מחיי היום-יום שלהם.

"זו השנה השנייה בה רשת המשביר בקמפיין לכבוד חודש הגאווה. הקמפיין החדש מבטא את התמיכה של הרשת בגיוון חברתי, ללא הבדלים של מגדר, מין, גזע, דת ונטייה מינית. לצד הפן העסקי, אנו פועלים בכל התחומים החברתיים כדי לעורר מודעות לשוויון, סבלנות וסובלנות, קבלה והכלה ביננו, וממקדים את תשומת הלב במגזרים רחבים", מסביר סער שביט, מנהל השיווק של המשביר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully