וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איש השב"כ ומנכ"ל "דרך ארץ" לשעבר מונה למנכ"ל "נגב אקולוגיה"

4.6.2023 / 22:04

חגי טל כיהן בעבר כבכיר בשב"כ וכמנכ"ל דרך ארץ המפעילה את כביש 6. חברת נגב אקולוגיה, מהגדולות בתחום המחזור בישראל מעסיקה כיום כ-400 עובדים ב-10 מפעלי מחזור ואתרי פעילות

חגי טל מונה למנכל נגב אקולוגיה.. ארטספוט - ניק סמירנוב,
חגי טל מונה למנכל נגב אקולוגיה./ארטספוט - ניק סמירנוב

ענקית המחזור הישראלית נגב אקולוגיה, המטפלת וממחזרת את הפסולת של מיליון תושבי הנגב, מודיעה על מינוי חגי טל למנכ"ל החברה. טל שימש בעבר כמנכ"ל חברות ההפעלה בדרך ארץ, המספקת את שירותי ההפעלה והתחזוקה של כביש 6, מנהרות הכרמל ועוד. טל יחליף בתפקידו את ערן שמרלק, שכיהן כמנכ"ל החברה מאז 2017.

חברת "נגב אקולוגיה" מונה כיום כ-400 עובדים הפרוסים בכ-10 מפעלי מחזור ומוקדי פעילות ברחבי הארץ. חברת נגב אקולוגיה היא ממובילות תחום המחזור בישראל. רק בחודש ינואר אשתקד, רכשה חברת ההשקעות "אלייד" 60% מנגב אקולוגיה.

"נגב אקולוגיה" מפעילה ביחד עם החברה הכלכלית בני שמעון את הפארק למחזור וחינוך סביבתי דודאים בנגב, בו פועל המפעל המתקדם בישראל למיון וטיפול בפסולת ביתית, שהוקם בהשקעה של כ-100 מיליון שקלים. כמו כן, החברה עוסקת במחזור נייר וקרטון וגריסת מסמכים מאובטחת, טיהור שפכים ביניהם שפכים מינרלים תעשייתיים, קומפוסט, טיפול בפסולת בניין ומחזורה כמצע לתשתיות ועוד.

"לנגב אקולוגיה יש השפעה ותרומה רבה לאיכות החיים של כולנו", אמר טל עם כניסתו לתפקיד. "החזון שלנו הוא להתרחב לתחומים נוספים, תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות ולשפר את איכות המחזור למוצרים בני קיימא. אנחנו מעסיקים כ-400 עובדים, מחוברים ומחויבים לנגב, לכל תושבי האזור ולרשויות השכנות לנו".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully