וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שתי סמנכ"ליות חדשות בגפן מדיקל

4.6.2023 / 22:23

חברת גפן מדיקל, המתמחה במתן פתרונות מתקדמים להתמודדות עם סוכרת, הודיעה היום (א') על מינויים חדשים לתפקידי סמנכ"לית הכספים וסמנכ"לית קשרי הלקוחות

נגה פל כהן. יחצ,
נגה פל כהן/יחצ

חברת גפן מדיקל, המייצגת את חטיבת הסוכרת של אבוט וחברת אינסולט מודיעה על שני מינויים חשובים בהנהלת החברה.

רו"ח נגה פל כהן מונתה לסמנכ"לית הכספים. לנגה היכרות עמוקה של 21 שנה עם מערכת הבריאות, היא כיהנה בעבר כראש אגף כספים בקופ"ח מאוחדת וכמנהלת כספים במחוז צפון קופ"ח כללית, סמנכ"ל כספים מרכז רפואי העמק ובשנה האחרונה סייעה לארגונים באקוסיסטם של בריאות וביטוח לקדם חדשנות רפואית עסקית. פל כהן בוגרת תואר ראשון ושני בכלכלה וחשבונאות במסלול 4 שנתי למצטיינים באוניברסיטת תל אביב, תואר שני בהצטיינות במנהל מערכות בריאות אוניברסיטת בן גוריון ומרצה לשעבר באוניברסיטת בר אילן לחשבונאות ניהולית במערכות בריאות לסטודנטים לתואר שני במינהל מערכות בריאות.

נועה רימון גופרשטיין. יחצ,
נועה רימון גופרשטיין/יחצ

נועה רימון גופרשטיין מונתה לסמנכ"לית קשרי לקוחות. נועה, מנהלת בכירה בתחומי שירות, ניהול חוויית לקוח, חדשנות ומערכות מידע ובעלת 10 שנות ניסיון בתחום ניהול קשרי לקוחות. בתפקידה האחרון כיהנה כסמנכ"לית השירות של עיריית בת ים במשך ארבע שנים, שם הובילה מהפיכת שירות ודיגיטציה וזכתה לשבחים רבים על עשייתה. קודם לכן, הקימה אגף שירות בעיריית חולון אותו הובילה. בעברה ניהלה מוקדי שירות במגזר העסקי, חטיבה ישראלית בסטארט אפ בתחום האינטרנט ובוגרת תכנית מנהיגות למנהלים של אוניברסיטת הרווארד בוסטון. רימון גופרשטיין בעלת תואר ראשון ושני במנהל עסקים עם התמחות במשאבי אנוש והתנהגות ארגונית.

גיא גפן, מנכ"ל גפן מדיקל מסר: "אני מברך את נגה ונועה על הצטרפותן למשפחת גפן מדיקל. הניסיון של שתיהן מביא ערך מוסף משמעותי לחברה ואין לי ספק כי יכולותיהן יוכלו לסייע לנו לחזק ולהעצים את ההנהלה הבכירה ולאפשר לנו לממש את היעדים של קבוצת החברות ולקדם את תחום הסוכרת בישראל".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully