וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיורא בר דעה מצטרף לדירקטוריון קבוצת רב-בריח

4.6.2023 / 22:43

בר דעה, מבכירי התעשיינים בישראל, אשר כיהן עד לפני כחודשיים כמנכ"ל ונשיא קבוצת שטראוס, שימש לאורך שנותיו הרבות בקבוצה כמנכ"ל שטראוס-עלית וכמנכ"ל שטראוס צפון אמריקה וכן הוביל את המיזוג בין קבוצת שטראוס לעלית

גיורא בר דעה. סיון פרג',
גיורא בר דעה/סיון פרג'

התעשיין הבכיר ואיש העסקים, גיורא בר דעה מצטרף לדירקטוריון קבוצת רב-בריח. בר דעה, מבכירי התעשיינים בישראל, אשר כיהן עד לפני כחודשיים כמנכ"ל ונשיא קבוצת שטראוס, שימש לאורך שנותיו הרבות בקבוצה כמנכ"ל שטראוס-עלית וכמנכ"ל שטראוס צפון אמריקה וכן הוביל את המיזוג בין קבוצת שטראוס לעלית.

בר דעה מצטרף לדירקטוריון קבוצת רב בריח במקומו של רוני מילוא אשר ביקש להתמקד בתפקידו כיו"ר דירקטוריון חברת חוצה ישראל.

יו"ר קבוצת רב-בריח שמואל דונרשטיין ציין: "אנו גאים לצרף לדירקטוריון הקבוצה את גיורא בר דעה. תעשיין בכל רמ"ח אבריו, אשר היה שותף לתחנות המשמעותיות ביותר בהתפתחותה של עלית-שטראוס מהחברות הטובות והערכיות במשק הישראלי. גיורא אשר הוביל את שטראוס-עלית בתפקידי מפתח מגוונים מזה כ-30 שנים, מצטרף לחזק את הדירקטוריון של החברה באנשי תעשייה ואין לי ספק כי יחד עם חברי הדירקטוריון הנוספים: דוד גרנות, יהודה שגב, אסי ברטפלד, קרן אצלאן ועומר דונרשטיין, יתרום מניסיונו הרב להמשך צמיחתה של רב בריח וביסוסה כספקית מוצרי הבנייה הגדולה בישראל וחברה מובילה בשוק ההון".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully