וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי: סוף לקרב על היקב המשפחתי?

עודכן לאחרונה: 5.6.2023 / 10:05

בראד פיט החליט למשוך את תביעתו נגד גרושתו, אנג'לינה ג'ולי, על שמכרה את חלקה ביקב המשפחתי, "מיראבל". האם בכך תמו העניינים המשפטיים שליוו את הגירושים המתוקשרים של הזוג ההוליוודי הנוצץ?

מיראבל רוזה. אייל קרן,
יין רוזה מיקב המריבה, מיראבל. ג'ולי מכרה את חלקה לחברה מקונצרן סטולי, של האוליגרך הרוסי יורי שפלר/אייל קרן

מלבד כניסות מרשימות לאירועים, שגרמו להבזקי הפלאשים להבהב על השטיח האדום, מעבר להצגה לראווה של המשפחה המורחבת והמאושרת-כביכול, מעבר לבתים המפוארים שחשפו בכל פעם לאמצעי תקשורת כזה או אחר, נדמה שאין דבר שסימל יותר את אחד הזוגות הנוצצים ביותר בהוליווד, בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי, כמו יקב מיראבל.

את היקב שייצר אך ורק יינות רוזה, הקימו השניים בדרום צרפת בשנת 2008 - ובתוך זמן קצר הוא פרץ לתודעה, כאשר מלבד ליחסי הציבור להם זכה באופן טבעי מתוקף היותו שייך ל"בארדג'לינה" - הפאוור-קאפל של הוליווד, הוכר מיראבל גם כיין רוזה איכותי, אם כי אולי גם כמתומחר גבוה ביחס לרמתו.

אלא שבשנת 2016 הדהים הסוג את הברנז'ה ההוליוודית עם הודעה על פירדה וגירושים, ולא זו בלבד אלא שאלה היו מכוערים ומרובי השמצות הדדיות, כאשר ג'ולי מאשימה את פיט בבגידות, ניצול של הילדים ועוד.

למרות הגירושים המכוערים והמתוקשרים, הצליח מותג היין המשותף להישאר פופולרי למדי, ובעיקר - מחוץ לסאגה המשפטית, סטטוס שהסתיים בשנת 2021, כאשר הודיעה גו'לי כי מכרה את חלקה.

הבית החדש של אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט בטורקיה. ספלאש
משפחת "בראדג'לינה" המורחבת, בימים מאושרים יותר. ישימו את הפרק הכואב מאחוריהם?/ספלאש

ג'ולי מכרה את המחצית שלה ביקב לחברת יין מקבוצת "סטולי" (המוכרת בישראל, בין היתר בגלל הוודקה הנושאת את אותו השם), שמי ששולט בה הוא אוליגרך הרוסי יורי שפלר.

כחלוף כמה חודשים הגיש פיט תביעה נגד ג'ולי בטענה לפיה בין השניים היה הסכם, עוד מיום הקמתו של היקב, לפיו חלקו של איש מהם לא יימכר לצד שלישי, ללא הסכמתו של האחר. עורך הדין של פיט אף אמר כי "מכירת שאטו מיראבל היא ניסיון להתעשר שלא כדין ובאופן נקמני, לאחר שנושא המשמורת על הילדים לא הסתדר כפי שרצתה ג'ולי".

ג'ולי מצדה, השיבה במתקפה ומסרה באמצעות עורכי דינה כי מדובר בניסיון להגיע ל"עצמאות פיננסית" במטרה "לסגור את הפרק הכואב של פיט בחייה, עבורה ועבור ילדיה".

עתה מדווחת רשת CNN כי פיט החליט לסגת מהתביעה. למרות שענייני משמורת על ילדיהם הקטינים עדיין נותרו פתוחים בין השניים, יתכן שגם הוא רוצה לשים את סאגת הגירושים מאחוריו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully