וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפקט אחרי החג: עליית מחירים של 2% בסל המזון

עודכן לאחרונה: 5.6.2023 / 10:31

בדיקת המועצה לצרכנות מגלה כי עם תום החגים זינקו מחירי המוצרים שמהווים את סל המזון ב-2% ממחירם בחודש שעבר וב-8% בהשוואה לשנה שעברה. עם זאת, במועצה מברכים על כניסת רשת קרפור לישראל וצופים כי היא תתרום לתחרות, לפחות בקטגוריית הדיסקאונט

זוג צעיר עם ילדה עושה קניות בסופרמרקט. ShutterStock
על רקע דיווח למ"ס אתמול על ירידה בפדיונות, מצאה המועצה הישראלית לצרכנות עוד עלייה במחירים/ShutterStock

המועצה הישראלית לצרכנות מפרסמת היום את נתוני סל המזון של חודש מאי, אותו היא בודקת בקרב הרשתות הקמעונאיות.

סל חודש מאי מסמן את "החזרה לשגרה", או לפחות במקרה הישראלי: חזרת לשגרת יוקר המחיה. זאת לאחר שמבצעי חג השבועות של הרשתות הסתיימו, והמחירים עלו.

על פי המועצה, מבצעי החג מוכיחים שתחרות ומבצעים הם אמצעי משמעותי למלחמה ביוקר המחייה: "לראשונה נכנסה להשוואה קרפור בפורמטים השונים. נראה כי קרפור מרקט התברגה כרשת דיסקאונט במקום השני, ומהווה מחוללת תחרות כבר עם כניסתה, כשההפרש בינה לבין הרשת הזולה - רמי לוי, הוא קטן".

סניף דיסקאונט של קרפור ברעננה. וואלה! כסף, מערכת וואלה!
קרפור: סניפי הדיסקאונט מגבירים את התחרות ומחיר הסל קרוב לזה של רמי לוי. לעומת זאת קרפור-סיטי לא מביאה בשורה למי שמבקש לרכוש מזון בקרבת הבית/מערכת וואלה!, וואלה! כסף

קרפור: חזקה בדיסקאונט, חלשה בסיטי

עוד הוסיפה המועצה לצרכנות בעניין קרפור: "אנו מקווים שהתחרות תגרור הורדת מחירים ישירה וללא תנאים. דווקא הרשת העירונית של קארפור לא מהווה תחרות כאלטרנטיבה זולה בשכונות המגורים. קארפור בסיטי יקרה הרבה יותר מרשת-האחות ביתן מרקט, זאת בניגוד לציפיות ולבשורת ההשקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully