וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש לכם כסף ב- paybox? מהיום תקבלו עליו ריבית

עודכן לאחרונה: 5.6.2023 / 11:56

אפליקציית פייבוקס מודיעה שתשלם ללקוחותיה מכל הבנקים, ריבית שנתית של 3% על היתרה באפליקציה. השירות החדש מהווה חלופה לסכומי העתק שמוחזקים על ידי הציבור ביתרות זכות בעו"ש בבנקים, עליהם לא משולמת כלל ריבית

paybox תשלכם לכם ריבית על הכסף בעו"ש. יח"צ,
paybox תשלם לכם ריבית בגובה 3% על יתרת הזכות שלכם באפליקציה/יח"צ

סוף סוף אפשר לקבל ריבית על הכסף ש"שוכב בעו"ש": פייבוקס הודיעה הבוקר כי תשלם ללקוחות ריבית של 3% על היתרה, ללא צורך לסגור את הכסף.

במסגרת השירות, משתמשי פייבוקס יקבלו ריבית על יתרתם האישית, שתמשיך להיות זמינה להם למשיכה, להעברה או לתשלום, בכל עת וללא עלות. הריבית תוענק ללקוחות כל הבנקים, בעלי כרטיס אשראי פייבוקס.

מצטרפים חדשים יוכלו להנפיק את הכרטיס הדיגיטלי והחינמי (ללא דמי כרטיס לכל החיים) ישירות מתוך האפליקציה, ולהתחיל לטעון כסף ליתרה ולקבל עליו ריבית.

בשלב הראשון, לאור מגבלות רגולטוריות, ניתן יהיה להחזיק ביתרה עד סף של 20 אלף שקל, שתוגדל בהמשך. הריבית תיצבר מדי יום ותשולם אחת לחודש ישירות ליתרת הפייבוקס. השירות יעלה באפליקציה החל מהיום ובמהלך הימים הקרובים יהיה זמין לכלל הלקוחות.

המהלך הנוכחי הוא נדבך נוסף, והמשמעותי ביותר עד כה, בהפיכתה של פייבוקס מאפליקציה להעברות ואיסוף כסף קבוצתי לאפליקציה לניהול כסף מחוץ לבנק, המציבה תחרות משמעותית למערכת הבנקאית ומציעה מוצרים ושירותים עדיפים על אלה המוצעים על ידם.

התהליך שהחל לפני כשנה עם הצעת כרטיס אשראי ללא דמי כרטיס לכל החיים, המשיך לפני חודשיים עם הצעת פיקדון (חודשי) בריבית כפולה מהריבית הממוצעת המוצעת על ידי הבנקים (פיקדון שמשך אלפי מפקידים, שהפקידו למעלה מ-145 מיליון שקל תוך 3 שבועות) וממשיך כעת עם תשלום ריבית על היתרה.

PAYBOX תשלם ריבית בגובה 3% על היתרה בעו"ש. אילן בשור,
אריק פרישמן, מנכ"ל פייבוקס/אילן בשור

"המהלך שהשקנו שובר מוסכמה בנקאית"

אריק פרישמן, מנכ"ל פייבוקס: "המהלך שהשקנו היום שובר את המוסכמה הבנקאית לפיה 'על כסף נזיל לציבור לא מגיע כלום' ומייצר אלטרנטיבה אמיתית לכחצי טריליון שקלים ששוכבים היום בחשבונות העו"ש, מייצרים לבנקים רווחי עתק, ולא נותנים לציבור כלום.

מהיום, לקוחות כל הבנקים יוכלו לטעון את הכסף הזה לפייבוקס, להשאיר אותו נזיל ולקבל עליו ריבית ראויה. מדובר בנדבך נוסף ומשמעותי בהפיכת פייבוקס למתחרה אמיתית בבנקים, שתואם את רוח התקופה, בה הציבור מחפש כל דרך להגדיל את הכנסתו הפנויה"

פייבוקס (PayBox) היא אפליקציה להעברת כסף בין יחידים ואיסוף כסף קבוצתי, עם למעלה מ- 3.5 מיליון הורדות ויותר מ- 1 מיליון משתמשים שונים בחודש.

לקוחות פייבוקס יכולים לבצע מגוון רחב של פעולות, בהן: להחזיק יתרות באפליקציה בנפרד מחשבון הבנק, לשלם מהיתרות האלה בכל מקום באמצעות כרטיס אשראי דיגיטלי-חינמי; להעביר ולקבל כספים; להקים קבוצות לאיסוף כספים למטרות משותפות; לצבור ולממש הטבות Supreme (מועדון הלקוחות של שופרסל) בלמעלה מ- 100 רשתות; להצמיד ולממש כרטיסי קנייה של תו הזהב מבית שופרסל; ועוד.

פייבוקס הוקמה ב-2014 כחברת סטארט-אפ וכיום היא תאגיד עזר בנקאי עצמאי, בבעלות בנק דיסקונט (50.1%) ושופרסל (49.9%). פייבוקס מנוהלת על-ידי אריק פרישמן ויו"ר החברה הוא אורי לוין, המנכ"ל היוצא של בנק דיסקונט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully