וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב-HOT נלחמים בהתחממות הגלובלית

עודכן לאחרונה: 5.6.2023 / 13:24

לרגל יום איכות הסביבה הבינלאומי, הכריזה קבוצת התקשורת "הוט" על חבילה של צעדים שנועדו להפוך אותה לחברת בת קיימא. הסמנכ"ל: "HOT מחויבת לעשות את חלקה בטיפול במשבר האקלים העולמי"

טלוויזיה ירוקה. ShutterStock
תקשורת ירוקה. חבילת צעדים של הוט למען איכות הסביבה/ShutterStock

HOT מוודיעה לרגל יום איכות הסביבה הבינלאומי שחל היום, כי היא מובילה צעדים משמעותיים לקראת הפיכתה לחברה בת-קיימא. כחברה אחראית, HOT מכירה בצורך הדחוף להתמודד עם האתגרים הסביבתיים העומדים בפני העולם כיום.

מאמצי הקיימות של HOT כוללים מגוון יוזמות שיפחיתו את ההשפעה הסביבתית של החברה ויקדמו קיימות בכל תחומי פעילותה. בשבועות הקרובים תשיק HOT מספר יוזמות חדשניות להשגת יעדי הקיימות שלה.

"HOT מחויבת לעשות את חלקה בטיפול במשבר האקלים העולמי", אמר סמנכ"ל הכספים של החברה, יבגני צ'רקסקי. "כתאגיד תקשורת מוביל, יש ל-HOT אחריות להשפיע לטובה על הסביבה ולקדם חשיבה קיימותית בכל מה שאנו עושים. אסטרטגיית הקיימות שלנו משקפת את המחויבות הזו, ואנו נרגשים לעשות את הצעד החשוב הזה לעבר עתיד טוב יותר ובר-קיימא."

כדי לקדם את יעדיה הירוקים, HOT מובילה ומיישמת מספר יוזמות:

HOT החלה שימוש בכלים רב פעמיים במטה החברה - בשבועות הקרובים מודל זה ייושם באתרי החברה הנוספים. יוזמה זו, תסייע להפחית את כמות פסולת הפלסטיק החד פעמית הנוצרת על ידי החברה.

HOT החלה ליישם תוכנית מיון ומחזור פסולת במטה החברה - מודל זה יוטמע באתרים נוספים של החברה בשבועות הקרובים. תוכנית זו תסייע למזער את כמות הפסולת הנשלחת למזבלות ולקדם שיטות ניהול פסולת בר-קיימא.

במטה HOT הותקנו פאנלים סולאריים להפקת חשמל מאנרגיה סולארית - יוזמה זו תסייע לחברה לגוון את מקורות האנרגיה, להפחית את תלות החברה בדלקים מאובנים ולקדם את השימוש במקורות אנרגיה מתחדשים, ירוקים וידידותיים לסביבה.

HOT מתחייבת להחליף בהדרגה את צי הרכב של החברה לרכבים חשמליים - בשבועות הקרובים תשיק החברה את המהלך, במסגרתו תספק כלי רכב חשמליים לעובדיה, תוך קידום השימוש בתחבורה בת-קיימא.

יבגני צ'רקסקי, סמנכ"ל הוט. יח"צ,
יבגני צ'רקסקי, סמנכ"ל הכספים של הוט/יח"צ

מאמצי הקיימות של HOT הם חלק מתכנית אחריות חברתית תאגידית רחבה יותר הכוללת יוזמות לתמיכה בקהילות מקומיות, לקידום גיוון והכלה ושמירה על הסביבה.

יבגני צ'רקסקי, סמנכ"ל הכספים של הוט: "אנחנו מאמינים שקיימות טובה לסביבה, אך לא רק. היא משרתת בראש ובראשונה את העסק שלנו, את הלקוחות שלנו ואת העובדים שלנו.

כחברת התקשורת המובילה בארץ, למאמצי הקיימות של HOT יש פוטנציאל להשפיע משמעותית על הסביבה ועל החברה ולעורר חברות נוספות לנקוט בצעדים דומים אז מבחינתנו זה מצב של WIN-WIN-WIN".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully