וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליטל עשאל מונתה לתפקיד סמנכ"ל לקוחות עסקיים של קבוצת הפיננסים קלי

5.6.2023 / 23:50

עשאל (39) בוגרת BA בניהול והתמחות במימון ובעלת השכלה משלימה בתחום ההשקעות, הפנסיה והביטוחים, בעלת ניסיון של 15 שנים בתחום הפיננסיים, ההסדרים הפנסיונים והביטוחים

ליטל עשאל. ענבל מרמרי,
ליטל עשאל/ענבל מרמרי

קבוצת הפיננסים "קלי" הודיעה על מינויה של ליטל עשאל לתפקיד סמנכ"ל לקוחות עסקיים של הקבוצה. במסגרת תפקידה עשאל תוביל את המחלקה העסקית, תוך התמקדות בהמשך פיתוח סל השירותים והפתרונות ללקוחות העסקיים ובהרחבת מעגל הלקוחות העסקיים של הקבוצה.

עשאל (39) בוגרת BA בניהול והתמחות במימון ובעלת השכלה משלימה בתחום ההשקעות, הפנסיה והביטוחים, בעלת ניסיון של 15 שנים בתחום הפיננסיים, ההסדרים הפנסיונים והביטוחים. ליטל הצטרפה לקבוצת קלי בשנת 2016. בתפקידה האחרון ניהלה את היחידה ללקוחות עסקיים בקבוצה וליוותה ארגונים אסטרטגיים ולקוחות גדולים.

אבי מור מנכ"ל קבוצת קלי: "אני שמח על כניסתה של ליטל עשאל לתפקיד המשמעותי בהנהלת הקבוצה. זהו כבוד גדול עבורנו לצרף לשורות ההנהלה את ליטל שמגיעה מתוך המערכת. ליטל הוכיחה יכולות יוצאות דופן בניהול תיקי הלקוחות הפרטיים והעסקיים של הקבוצה במהלך השנים האחרונות. אין לי ספק כי הניסיון והידע הרב שהיא צברה יתרמו רבות להמשך התפתחותה של קלי כקבוצה פיננסית מובילה"

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully