וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לירן ליברמן מונה ל-CRO של HUMANZ

6.6.2023 / 0:12

חברת הסטארטאפ Humanz, מגייסת 5 מיליון דולר להמשך ההתרחבות שלה בארה"ב ומודיעה על מינוי של לירן ליברמן ל-CRO, להוביל את המשך הצמיחה

לירן ליברמן. יחצ,
לירן ליברמן/יחצ

חברת הסטארטאפ הישראלית יומנז (humanz), אשר פיתחה פלטפורמת משפיענים מבוססת AI, מודיעה היום על השלמת סבב גיוס A בסך 5 מיליון דולרים בהובלת משקיעים אסטרטגיים וביניהם יובל טל, מייסד חברת הפינטק פיוניר. סבב הגיוס הנוכחי צפוי להביא את סך גיוסי החברה ל-17 מיליון דולר, ומגיע לאחר השקת טכנולוגיה חדשה אשר הביאה לצמיחה מואצת במכירות. החברה תשתמש בכספי הגיוס הנוכחי על מנת להמשיך ולפתח את הפלטפורמה הקיימת, ולהגיע לקהלים נוספים ברחבי העולם. כמו כן, החברה תרחיב את פעילותה הקיימת בשוק האמריקאי, מה שיצריך גם גיוס עובדים בארץ ובחו"ל במגוון משרות אשר ימשיכו את מגמת הצמיחה.

חברת יומנז שפיתחה פלטפורמת AI הפועלת באמצעות פיקסל חכם למדידת יוצרי תוכן, מאפיינת מסע לקוח באתרי המכירות ויודעת למדוד ולשקף בזמן אמת את הצלחת יוצרי התוכן עד לרמת הרכישות. החברה פועלת בתעשיית המשפיעים שהולכת וצוברת תאוצה ככל שהרשתות החברתיות הופכות למרחב פרסומי שיווקי וחברתי גדול ומשמעותי.

בנוסף להשלמת הגיוס, יומנז מודיעה על גיוסו של לירן ליברמן לתפקיד Chief Revenue Officer במטרה להוביל את המשך הצמיחה בשווקים הקיימים, ולפתוח את הפלטפורמה לתעשיות ותחומים חדשים. טרם גיוסו ליומנז, עבד ליברמן בשורת משרות בכירות בגוגל. בתקופת הצמיחה בתעשיית הייטק בעולם ובישראל בפרט, ליברמן תמך בצמיחה של החברות והיה שותף לשתי הנפקות בבורסה האמריקאית. בשנה האחרונה, הוביל פרויקטים של בניית מודלים מבוססי AI לייעול אסטרטגית השיווק ונבחר להוביל את התוכנית האסטרטגית של גוגל בישראל בהסתכלות של שלוש שנים קדימה. ליברמן סיים לאחרונה תואר שני במנהל עסקים באחת התוכניות היוקרתיות בעולם בבית הספר לניהול "קלוג" באוניברסיטת נורת'ווסטרן בשיקגו, באמצעות התוכנית המשולבת עם אוניברסיטת תל אביב בישראל.

"ככה בני אדם מקבלים היום החלטות"

"בתקופה הזו מפרסמים מחפשים הצעת ערך, מדידה ומכוונת ביצועים. אנחנו מביאים לעולם את הבשורה דרך הפלטפורמה שלנו ומאפשרים למותגים ויוצרי תוכן לעבוד יותר ולהרוויח יותר. המטרה היא לתת ערך ללקוחות גם במובן האסטרטגי בעבודה עם יוצרים ומשפיענים וכמובן בצד הטכנולוגי." ציין ליאב רפאל חן, מייסד ומנכ"ל החברה. "כיזמים, תמיד האמנו בדרך הזו וכך בנינו את החברה מהיום הראשון, גם כשהשוק התנהג אחרת. ההצטרפות של לירן היא אסטרטגית וחשובה להמשך הצמיחה שלנו. אנחנו ממשיכים את הצמיחה באופן יעיל וחכם, פועלים ברגישות גבוהה למצב השווקים, בדגש על ארה"ב."

"הדבר שהדליק אצלי את הניצוץ הראשוני לרצות לעשות משהו גדול היה אחד מהקורסים שעשיתי בשיקגו במהלך התואר השני. זה היה קורס במשא ומתן עם פרופסור ויקטוריה מדבק. בסוף הקורס היא שלחה מכתב למט בריטן, הנשיא של גוגל אירופה, מזרח תיכון ואפריקה. זה בנאדם מאוד בכיר בגוגל העולמית. היא כתבה לו שאחרי שלימדה לאורך השנים מעל ל 3,000 עובדי גוגל, היא התרשמה ממני בצורה יוצאת דופן. אפילו פרסמתי בזמנו את המכתב שהיא שלחה לו בלינקדאין. לקבל הכרה כזאת מפרופסור ויקי וממט בריטן הביאה לי זריקת מרץ שגרמה לי להתחיל לחשוב על הדבר הבא", ציין לירן ליברמן, CRO ביומנז. "כשפנו אלי מיומנז מאוד שמחתי. מה שאמר ביל גייטס לפני 25 שנה היום ברור לכל ילד - 'Content is king'. בגוגל עבדתי עם יוטיוברים כדי ליצור תוכן איכותי ללקוחות. אנשים לא אוהבים פרסומות, ואם פרסומת יכולה לא להרגיש כמו פרסומת זה דבר טוב לכל הצדדים. אנשים נמצאים בסושיאל בממוצע שעתיים וחצי ביום וכל הזמן הזה הם חשופים ליוצרי התוכן האהובים עליהם.

"ככה בני אדם היום מקבלים החלטות. התעשיה של יוצרי התוכן צומחת בשנים האחרונות בקצב מסחרר ולפי כל התחזיות היא רק תמשיך לצמוח. ברגע שיצא לי להכיר וללמוד על הטכנולוגיה והמוצר שפתחו ביומנז לא היה לי בכלל ספק שזו ההזדמנות שלי. אני מאמין שהפתרון שמביאה לעולם יומנז, הוא הפתרון הנכון לכל הצדדים בתעשייה - גם ליוצרי תוכן ומשפיעני רשת וגם למותגים שרוצים לעבוד איתם כדי לבנות מותג חזק יותר ולצמוח."

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully