וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל ההתרחבויות של Wolt: אפליקציית המשלוחים מגיעה לעוד אזורים

עודכן לאחרונה: 6.6.2023 / 10:04

אחרי שהודיעה בשבוע שעבר על פתיחת סניפים חדשים של Wolt Market בערים רחובות וכפר סבא, ואחרי שיצאה בהודעה חגיגית על הרחבת הפריסה של שירות המשלוחים לאזור הצפון, מודיעה היום אפליקציית המשלוחים Wolt על המשך התרחבות והגעתם של השליחים גם לאזור מבשרת ציון ואבו גוש

שליחי WOLT. יחסי ציבור wolt,
גל ההתרחבויות של Wolt: אפליקציית המשלוחים מגיעה לעוד אזורים/יחסי ציבור wolt

בשבוע שעבר (ג', 30 במאי) השיקה אפליקציית המשלוחים Wolt את השירות שלה בצפון הארץ עם משלוחים לקריית שמונה, מטולה, צפת, ראש פינה, חצור הגלילית ולעוד כ-20 יישובים וקיבוצים באזור, בהם גם לאזורי התיירות, ולמירון ועמוקה - מכ-100 מסעדות באזור הצפון.

בנוסף ובמקביל, הוציאה Wolt הודעה חגיגית על פתיחת שני סניפים חדשים לרשת הסופרמרקטים Wolt Market המכונות 'החנויות הכחולות' והפעם, בערים רחובות וכפר סבא.

היום (6.6), בהמשך לגל ההתרחבויות, מודיעה אפליקציית המשלוחים Wolt על פריסת שירות המשלוחים גם לאזורים אבו גוש, מבשרת ציון, נווה אילן ויישובי הסביבה.

ההשקה תכלול למעלה מ-15 יישובים באזור, כ-50 מסעדות ובתי עסק עשרות שליחים וצפי לאלפי לקוחות מדי יום. Wolt מצהירים כי שמו דגש על תמהיל עסקים מקומיים ובין היתר ניתן להזמין מחומוס אבו שוקרי, מהקצביות המוכרות באבו גוש וכן ממסעדות מובילות כמו נאיה האסייתית.

הסניף השני של Wolt Market, חנות המכולת של WOLT, נפתח הבוקר (31.7) בפתח תקווה. יח"צ,
סניפים חדשים של Wolt Market בערים רחובות וכפר סבא/יח"צ

דגש על תמהיל העסקים המקומי

אחרי ארבע וחצי שנות פעילות בישראל ושנה וחצי אחרי שעלתה לירושלים בפעם הראשונה - שירות המשלוחים של Wolt מגיע, בנוסף לנ"ל, גם לבית זית, הר אדר, צובה, עין ראפה, בית נקופה, קריית ענבים, מעלה החמישה, טלזסטון, גבעת יערים, שואבה, נטף, שורש ובית מאיר.

שעות הפעילות של שירות המשלוחים לאזור זה, הן בכל יום מ-10:00 בבוקר ועד 23:00 בלילה, כאשר בהמשך הן צפויות עוד להתרחב, לטובת ההתרחבות, עשרות שליחים הצטרפו למערך השליחים של Wolt, בהם רוכבי קטנוע ונהגי מכוניות.

בין עשרות המסעדות והחנויות המקומיות שיעבדו עם שירות המשלוחים של Wolt: נאיה, חומוס אבו שוקרי, אצה, הפיצריה, נשנושים, ששון פלאפל, פיצה אימפריה, שווארמה חמדי, סעיד שניצל, מסעדת נאג'י, גרציה, מסעדת אמא, Benny's Burger, בורגר האוס, לוציאנה, בורגר משב, מאמאסימה, דרך הגפן, תבשילי אמא, מאפיית הרים, פיצה פיציליאנו, מיטבוקס, ארומה, מסעדת לינק, מקדונלדס, ניו דלי, ריבאר, בורגראנץ', מפגש השיח, גולדה, בורגרס בר, לנדוור, יילו, ויקטורי, טבע שול, קצביה נאג'י, בשר בכפר, דגים בכפר, תן דג, יין בעיר, פינוקים, מעדני צדקיהו, רוזס, שדה ירוק, מאפיית המיוחדים ומחסן הסלולר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
סייף נאגילי שליח וולט הראשון בעיר מודיעין. יח"צ wolt ישראל,
שירות המשלוחים של Wolt מגיע לאזורים חדשים/יח"צ wolt ישראל

"משדרגים את חיי התושבים"

יורם שמעון, ראש המועצה המקומית מבשרת ציון: "אנחנו מברכים על הגעתה של Wolt למבשרת ציון וליישובים הנוספים באזור. אני מאמין שוולט תכניס תנועה כלכלית נוספת לעיר ותנגיש את המסעדות המגוונות והעסקים האיכותיים שלנו לתושבי העיר וגם מחוצה לה. אנחנו במועצה פועלים רבות לשדרוג חיי היומיום של התושבים היקרים שלנו ופעילותן של חברות כמו Wolt תתרום לכך משמעותית".

ליאור אשכול, מנכ"לית Wolt ישראל: "אנחנו מצפים כבר תקופה ארוכה להגיע למבשרת, אבו גוש וליישובים בהרי ירושלים. לתושבים באזור מגיע ליהנות מחווית שירות מעולה וממהפכת המשלוחים המיידיים שאנחנו מובילים, ממנה כבר נהנים ישראלים רבים ברחבי הארץ. אנחנו רואים ביקוש גבוה לשירות של Wolt ונרגשים ומוכנים לשרת את העסקים המקומיים ואת התושבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully