וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה עשו מנכ"ל Google, יעל ארד ו-100 סטודנטים במועדון של בנק?

בשיתוף בנק הפועלים

עודכן לאחרונה: 7.6.2023 / 11:43

צפו: 100 מלגאים של קרן "פועלים להצלחה" לקחו חלק ביום עיון מיוחד, שכלל הרצאות וסדנאות מעשיות לשילוב בעולם התעסוקה

בווידאו: ה"בוטקמפ" של בנק הפועלים/עריכה: זיו שטיינר

"בוטקמפ" ייחודי הכולל הרצאות וסדנאות מעשיות לשילוב בעולם התעסוקה נערך על ידי בנק הפועלים, בהשתתפות מלגאי קרן "פועלים להצלחה". הקרן, שמופעלת על ידי הבנק ומעניקה מלגות לסטודנטים בהיקף של מיליון ש"ח בשנה זו השנה הרביעית ברציפות, מספקת לסטודנטים כלים כהכנה לקריירה ולעולם התעסוקה.

בוטקמפ בנק הפועלים. יח"צ,
הנוכחים קיבלו כלים פרקטיים לכניסה לעולם העבודה/יח"צ

במהלך היום זכו המלגאים לשמוע שתי הרצאות מעוררות השראה מפי ברק רגב, מנכ"ל Google ישראל ויעל ארד, מומחית ליזמות ופיתוח עסקי ויו"ר הועד האולימפי בישראל בנושא פיתוח קריירה והתמודדות עם הצלחות וכישלונות בעולם התעסוקה.

לאחר מכן, נבחרת הסטודנטים של קרן פועלים להצלחה ישבו לשולחנות עגולים עם חברי הוועדה המייעצת, ביניהם משנה למנכ"ל בנק הפועלים והממונה על חטיבת משאבי אנוש בבנק הפועלים, עמית אוברקוביץ', והמנכ"לית והמייסדת של ICON, המייסדת והיו"ר של Code for Israel, משקיעת הון סיכון, יסמין לוקץ', ששיתפו אותם בעצות לפיתוח הקריירה.

לבסוף, שמעו הסטודנטים הרצאות מקצועיות בנושאים של כלים פרקטיים לכניסה לעולם העבודה: סדנת לינקדאין, הרצאה על מיקוד תעסוקתי, הרצאה על קבלת החלטות וחיפוש עבודה.

בוטקמפ בנק הפועלים. יח"צ,
כולל שתי הרצאות מעוררות השראה. ה"בוטקמפ" של בנק הפועלים/יח"צ

בנק הפועלים, באמצעות המרכז לבנקאות חברתית ובשיתוף עמותת "חינוך לפסגות", מפעיל את קרן "פועלים להצלחה" המעניקה מלגות לסטודנטים בהיקף של מיליון ₪ בשנה, זו שנה רביעית ברציפות! קרן "פועלים להצלחה" מעניקה מסלול ייחודי הכולל מלגה כספית בסך 10,000 ₪ לכל סטודנט, לצד סט כלים כהכנה לקריירה ולעולם התעסוקה כמו כן, המלגה שמה דגש על פיתוח מנהיגות חברתית והמלגאים מתנדבים בהיקף של 160 שעות בשנה מול ילדים ובני נוער במרכזי חינוך לפסגות הפזורים בפריפריה החברתית והגאוגרפית של ישראל.

בנוסף, הקרן פועלת במהלך השנה לחיזוק המעגלים העוטפים (הורים, מורים קהילה). במהלך השנה התקיימו פעילויות להורי הילדים ולבני הקהילה המקומית, שנהנו מהרצאות ופעילות משפחתית בנושאי חינוך פיננסי בשיתוף המרכז לצמיחה פיננסית של בנק הפועלים. מעל 3,000 הורים לקחו חלק בפעילות. הפעילויות מתקיימות בעברית ובערבית.

קרן פועלים להצלחה פועלת למען דור העתיד בישראל, סטודנטים ובני נוער כאחד, מתוך שאיפה לתרום לצמצום פערים חברתיים ולקדם עצמאות פיננסית בישראל. פעילות הסטודנטים תתמקד בתרומה לקהילה ועידוד מצוינות ובתמיכה בתלמידים במרכזי המצוינות של חינוך לפסגות הפזורים ברחבי הארץ לצד מתן כלים להתנהלות פיננסית נבונה למעגלים העוטפים (הורים, מורים קהילה).

בשיתוף בנק הפועלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully