וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: לעוף עם הבושם של הכוכבות

רונית מטיאס

עודכן לאחרונה: 7.6.2023 / 10:47

קולקציית הנעליים שמרימה לנו, מותג השעונים שמצדיע לקית הרינג, הסרום שיפתור את בעיות הפיגמנטציה, מותג האופנה שמביא כבוד וגאווה, ניחוח של כוכבות ורטבים שישדרגו את הארוחה

ANGEL ELIXIR  ניתוח של כוכבות. יח"צ חו"ל,
הכוכב של הכוכבות/יח"צ חו"ל

הכוכב של הכוכבות

רוצות להרגיש כוכבות? מותג הבישום היוקרתי MUGLER משיק את ANGEL ELIXIR - כוכב חדש בקשת הניחוחות האייקוניים של המותג, המעניק השראה לגוף ולרוח עם עיצובים יצירתיים ומעצימים.

היצירתיות של מוגלר משתלבת עם הניחוחות הייחודיים המגדירים נשיות עוצמתית וורסטילית, המגולמת על-ידי דמויות מובילות בתרבות הפופ חובבות המותג.

במסע מלא תשוקה להפוך את המציאות לפנטזיה, מוגלר כותב את הכללים מחדש וחושף את Angel Elixir,-בושם בלתי צפוי, הכוכב האחרון בגלקסיה של Angel, שלוקח את הניחוח האייקוני לממד מסנוור.

הבושם הראשון Angel, נולד לפני 30 שנה והוא סלל את הדרך לנשיות עם ניגוד בין תווים עציים עמוקים וממכרים עם חליטת וניל, לתווים בסיסיים חלביים פרחוניים ופיקנטיים- שילוב סוריאליסטי היוצר בושם פרחוני-עצי, ייחודי ומיוחד המכיל בין היתר: תמצית ילנג-ילנג, פריחת תפוז, אלגום, יסמין, תווי גורמנד, תווים עציים, חליטת וניל וענבר.

בקבוק הבושם מעוצב ככוכב בעל 5 קודקודים והוא ניתן למילוי מחדש, בהתאם לערכים המכבדים והמתחשבים של MUGLER והפנים שלו היא האנטר שפר כוכבת עולה, שחקנית, אמנית, תסריטאית, מפיקה, ושגרירה של בתי היוקרה מהמפורסמים בעולם.

להשיג ברשתות סופר פארם, המשביר לצרכן, Be ובפרפומריות נבחרות.

ניתוח של כוכבות Angel Elixir. יח"צ חו"ל,
ניתוח של כוכבות Angel Elixir/יח"צ חו"ל

הולכים על עקבים

אנחנו ממש לא צריכות סיבה למסיבה כדי לנעול נעלי עקב, אבל לכבוד מסיבות הפרום, החינות, החתונות ומסיבות הקיץ, שווה להציץ לקולקציית Heels DROP שמשיקה רשת נעלי TOGO וכוללת שלל טרנדים חמים של נעליים וסנדלים עם עקבים בשלל גבהים שתשמחו לאמץ בכל שעה.

ראשון טרנדים ה-Glitter, קולקציה מנצנצת ובוהקת בגוני זהב או כסף, נעליים שקופות עם עקבי סטילטו מוזהבים או בצבע ניוד ועיטורי סרטי אבנים מנצנצות, טרנד הסאטן מככב בנעלי סאטן עם פפיון או עם פס אבנים מנצנצות.

וגם, נעליים מעוטרות עם שרשרת כסף מנצנצת, נעליים עם רצועות הנכרכות סביב הרגל וגם נעלי סטילטו קלאסיות צבעוניות או בגוני ניוד או שחור לחובבות עקבי הצ'אבי קיימת קולקציית נעלי סאטן בכחול, ורוד או ירוק והרשת ממשיכה עם עקבי הצאאבי השקופים, לצד כל אלה סנדלים קלאסיים עם רצועות בשלל דוגמאות.

להשיג בסניפי הרשת ברחבי הארץ ובאתר האונליין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
הולכים על עקבים דרופ חדש ב TOGO. עמירם בן ישי,
הולכים על עקבים דרופ חדש ב TOGO/עמירם בן ישי

הסדרה שמתרחבת

אם אתן סובלות מפיגמנטציה, כדאי שתדעו שמותג הדרמו-קוסמטיקה VICHY מרחיב את סדרת הטיפוח ליפטאקטיב ספשייליסט ומשיק את B3 LIFTACTIV SPECIALIST SERUM-סרום המתקן כתמים כהים, מפחית קמטים ותורם לגוון עור אחיד.

הסרום משלב רכיבים פעילים בעלי פעולה כפולה המעכבים ייצור יתר של מלנין באפידרמיס וגורמים לקילוף עדין של העור וטשטוש כתמים כהים מהרובד החיצוני של העור ביניהם: ניאצינאמיד (ויטמין B3) בריכוז של 5%, המתקן מראה כתמים כהים על שכבת האפידרמיס, קומפלקס פילינג, ויטמין Cו-G ופפטידים המשפרים את הזוהר, האחידות ובהירות העור. הסרום היפואלרגני, נטול בושם, ללא סיליקון, ללא אלכוהול.


להשיג בבתי מרקחת פרטיים ברחבי הארץ, ברשתות סופר פארם ו BE ובאתרי סחר און ליין שונים.

הסדרה שמתרחבת ליפטאקטיב של וישי. יח"צ,
הסדרה שמתרחבת ליפטאקטיב של וישי/יח"צ

קית הרינג וגאווה כהשראה

רשת אופנת הבייסיק HOODIES, משיקה קולקציית קפסולה לנשים ולגברים בהשראת האייקונים של קית' הרינג-מאמני הפופ ארט הבולטים והמצליחים בעולם שידוע בסגנון הקריקטורי שלו, אמנות רחוב וצבעים העזים.

בקולקציה: חולצות טי עם הדפסי יצירותיו הפופולריות של הרינג, תיקי קנבס מודפסים בשחור ושמנת, גרביים שחורים ולבנים עם ציור הלב האדום המפורסם של הרינג. ההדפסים בגוונים עזים של אדום וכחול רויאל עם קווי מתאר שחורים המזוהים עם סגנון הגרפיטי של הרינג.

עוד ב"הודיס", מיני קולקציה לכבוד חודש הגאווה עם חולצות טי קלאסיות בגוני שחור ולבן עם הכיתוב YOUR TRUE COLORS, כשכל אות צבועה בצבע אחר מצבעי הקשת המזוהים עם דגל הגאווה והמסר LoveMoreHateLess, מארז של 2 זוגות גרביים לבנים עם פסים בצבעי דגל הגאווה וגרביים שחורים עם רקמת קשת.

קית הרינג וגאווה ההשראה. חיים כהן,
קית הרינג וגאווה ההשראה/חיים כהן

זמן שווה

סווטש משיקים קולקציה חדשה בצבעי הגאווה כשמטרת העל היא לתקשר אהבה, קבלה, ותמיכה בקהילה הגאה, להעלות את המודעות של קבלת האחר והשונה-דרכו של המותג להפיץ מודעות לערכים חשובים כמו הוגנות, קבלה, ואהבה לכולם.

הקולקציה בצבעוניות עשירה ודומיננטית המתכתבת עם צבעי דגל הגאווה, כאשר כל צבע מבטא מילה בעלת משמעות בקהילה והיא מודפסת על מחוג הדקות. בקולקציה שעונים בצבעי ירוק, כתום, אדום, צהוב, סגול ותכלת. לכל השעונים חוגת שניות שווה בשני הצדדים - ביטוי לשוויון וקבלת האחר, לכל שעון שתי לולאות בצבעי דגל הגאווה, ובאריזה צבעונית מיוחדת.

להשיג בחנויות סווטש ברחבי הארץ, בחנויות נבחרות של רשת "אימפרס" ובאתר.

זמן שווה קולקציית השעונים של סווטש לחודש הגאווה. יח"צ,
זמן שווה קולקציית השעונים של סווטש לחודש הגאווה/יח"צ

מהמזרח באהבה

המותג הקולינרי "מאסטר שף", הנותן מענה למגוון רחב של מנות וסגנונות בישול, ביניהם עולם הבישול האסיאתי, משיק לראשונה רוטב טריאקי איכותי ואותנטי המיוצר בתאילנד ולראשונה בישראל באריזה מוגדלת של 700 מ"ל.

המותג גם משיק לראשונה קרם קוקוס בקרטונית לבישול ולאפייה, בעל תווית נקייה, מכיל 75% מיצוי קוקוס ומים המהווה תחליף טבעוני לשמנת חלבית. שני המוצרים מצטרפים למגוון מוצרים אסיאתיים של מאסטר שף המיוצרים במזרח ביניהם: רטבי מזרח, דפי אורז, נודלס, דפי אצה ועוד.

להשיג בחנויות המובחרות וברשתות השיווק והמזון

מהמזרח באהבה  מותג מאסטר שף מרחיב מגוון. יח"צ,
מהמזרח באהבה מותג מאסטר שף מרחיב מגוון/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully