וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת 'אבא חטוב' מתרחבת ומגייסת לשורותיה עשרות עובדים למחלקת שימור לקוחות

7.6.2023 / 16:30

החברה, שמגדירה כחזון למגר את תופעת ההשמנה הכלל עולמית, מגייסת עשרות עובדים על מנת לעבות את צוות שירות הלקוחות

אבא חטוב. יחצ,
אבא חטוב/יחצ

אבא חטוב' אשר נוסדה על ידי רז וצביקה עינב, הינה תוכנית דיגיטלית לירידה במשקל לגברים ונשים - 'אמא חטובה', בשיטה ה'לפטינית' התמקדת באיזון של 5 מערכות הורמונליות מרכזיות (שובע, רעב, אנרגיה, התמכרות ועוד). התהליך מציג ירידה משמעותית בחשקים לבצקים ומתוקים ובצורך "ליישר" את העוגה או לאכול את השאריות של הילדים. מדובר על ירידה טבעית במשקל של לפחות 1.5 - 3 קילו נטו בחודש הראשון(8-15 קילו במהלך כל התוכנית).

חברת 'אבא חטוב' הוקמה בשנת 2020, מעסיקה כ-100 עובדים ומעניקה שירות למעל 45,000 לקוחות. בשנה האחרונה עשתה קפיצה מטאורית וצמחה במאות אחוזים. במקביל, ממשיכה החברה לגדול בגזרת כוח האדם וכעת מגייסת 20 עובדים חדשים לצוות שירות הלקוחות, הגדלת מחלקת המכירות בדגש על חוויית הלקוח האנושי והדיגיטלי. השיטה של אבא חטוב נמצא על אפליקציה ייעודית חדשנית שהושקה לאחרונה ודרכה ניתן לקבל מידי יום תכני ווידאו, דפי "תכל"ס" והתכתבות בצ'אט עם מאמן חיטוב זמין אשר מלווה את האבות והאימהות החטובים יחד עם תמיכה וקהילה חזקה.

חזונה של אבא חטוב הוא למגר את תופעת ההשמנה העולמית באמצעות שינוי השיטות המסורתיות הקיימות כמו תפריט נוקשה וספירת קלוריות לצד האפשרות לנצח אכילה רגשית ואשמה משמינה. על כן פותחה השיטה הלפטינית אשר הינה שיטה פשוטה, הדרגתית ומבוססת-מחקר להרזיה באמצעות איזון הורמוני רעב ושובע.

לפני כחצי שנה הושקה התוכנית "אמא חטובה בשיטה הלפטינית" אשר בנויה על שינוי הרגלים בצורה הדרגתית ומתונה. השיטה מתבססת על איזון הורמונלי בדגש על הורמוני רעב ושובע והנשים חוות ירידה דרסטית בחשקים, ברעב ועליה במצב רוח ואנרגיה. המשתתפות עוברות תהליך משנה חיים ב-90 יום ולכל משתתפת יש קבוצת פייסבוק וואצאפ לתמיכה קבוצתית ומאמנת חיטוב בוגרת השיטה לליווי אישי. בתוכנית, הנשים מקבלות מעטפת חמה מנשים שעוברות את התהליך במקביל ונכנסות למעין קהילה וירטואלית חזקה ותומכת.

רז עינב מנכ"לית אבא חטוב מסרה: שנת 2022 היא שנת הפריצה האמיתית של אבא חטוב במהלכה צמחה החברה במאות אחוזים והגיעה למעל 45,000 לקוחות. הצבנו לעצמנו יעד להגיע לכל גבר ואישה עם עודף משקל בארץ על מנת לעזור להם לרדת במשקל ולהרגיש בריאים יותר וכעת עם ההצלחה של אמא חטובה וההתרחבות הגלובלית אנו נדרשים לצמוח גם מבחינת כוח האדם שאנו מעסיקים".

רונן שמעוני סמנכ"ל השיווק והדיגיטל של אבא חטוב מסר: 'לאחר ההשקה של 'אמא חטובה' וההצלחה של 'אבא חטוב' אנחנו מבינים שהבשורה וייחודיות של התכנית שלנו, פותחת לנו הזדמנויות לקהלים נוספים, בקרוב משיקים את מוצר מותאם לקהילה החרדית ובהמשך לנוער, מקבלים המון פניות מגופים בריאותיים כמוצר משלים, שיתופי פעולה אסטרטגיים עם חברות ענק ובתי החולים, עוטפים את הקהילה שלנו עם פעילויות והטבות ייחודיות ומפתחים מוצרי המשך חדשים לכל הלקוחות שלנו'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully