וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמא, תאשרי לי: אפליקציית bit משיקה שירות תשלומים מרחוק

עודכן לאחרונה: 8.6.2023 / 10:55

השירות יאפשר לילדים לבצע רכישות ללא צורך בכרטיס אשראי או מזומן, אך באישור ההורים. הראשונה להצטרף לשירות היא רשת rebar

לוגו ביט. יח"צ,
הילדים קונים, ההורים משלמים מרחוק: אפליקציית bit בשירות חדש/יח"צ

אפליקציית bit מכריזה על השקת פיצ'ר חדש של תשלום מרחוק, שיאפשר לילדים, לבני נוער או כל אחד שאינם נושאים ארנק, לשלם בחנויות פיזיות באמצעות הזנת מספר טלפון ואישור רכישה מרחוק ישירות מהאפליקציה.

כבר מעתה בכל סניפי רשת rebar הפרושים ברחבי הארץ, יוכלו הרוכשים לבחור מי ישלם עבורם באמצעות הזנת מספר טלפון ואישור העסקה בקליק, או לחילופין לשלם בעצמם ישירות באפליקציית bit על ידי סריקת QR קוד.

מפלטפורמת התשלומים נמסר כי אפשרות התשלום החדשה הגיעה בעקבות דרישה של משתמשי bit להרחבת אמצעי התשלום של האפליקציה גם בעמדות השירות העצמי, כדי לספק מענה להורים המבקשים לאפשר לילדיהם לרכוש דברים גם ללא נוכחותם הפיזית וללא כרטיס אשראי.

הדמיה של ביט למערכת התשלומים מרחוק בעמדת שירות עצמי ברשת ריבר. יח"צ,
הדמיה של תשלום מרחוק עם ביט בעמדת שירות עצמי ברשת ריבר/יח"צ

מייתרים את השימוש בכרטיס אשראי לילדים

עמית דדוש, מנהל אפליקציית bit: "אפשרות התשלום החדשה, תייתר את הצורך בשימוש בכרטיס אשראי או מזומן ותאפשר לילדים לשלוח דרישת תשלום להורים ואלו יוכלו לשלם מכל מקום עבור מוצרים ושירותים לילדיהם בצורה בטוחה. נמשיך לפשט ולחדש ובשנה הקרובה נשיק מגוון שירותים נוספים לייעול תשלומים, הן באונליין והן בעולם המסחר הפיזי".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
איתמר חפץ מנהל רשת rebar. עצמי,
איתמר חפץ, מנהל רשת rebar/עצמי

בקלות, בנוחות וללא מגבלות

איתמר חפץ, מנהל רשת rebar: "שיתוף הפעולה עם bit הוא נדבך חשוב בפעילות הדיגיטאלית שלנו אשר מאפשרת הן ללקוחות ההורים והן לילדים ליהנות מחוויית המשקאות ללא צורך במזומן, וללא צורך בכרטיסי אשראי.

בזכות האפשרות לתשלום מרחוק באמצעות אפליקציית bit, הקהל הצעיר שפוקד את סניפי rebar יוכל ליהנות מהחוויה ה-ריבארית בקלות, ללא מגבלות והכי חשוב - מבלי להטריח את ההורים. נמשיך להיות קשובים ללקוחות ולהנגיש להם חוויה של טעם ופינוק, לצד בריאות ואיכות בכל 100+ הסניפים שלנו ברחבי הארץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully