וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מני קובל מונה לתפקיד Field CTO ב-Snowflake ישראל

8.6.2023 / 10:38

במסגרת תפקידו יהיה אחראי על DATA APPLICATIONS

מני קובל. סנופלייק,
מני קובל/סנופלייק

מני קובל מונה לתפקיד - Data Apps Field CTO ב- Snowflake ישראל. במסגרת תפקידו מני יהיה סמכות מקצועית וטכנית ויתמקד בעיקר ב-Applications DATA ויצירת ערך עסקי מהיר ללקוחות בעזרת אינטגרציה מהירה ויעילה עם ה Data cloud של Snowflake

מאחוריו ניסיון עשיר של מעל 20 שנה במגוון תפקידים מעשיים וניהוליים בהם תכנון ופיתוח תשתיות מבוססי דאטה ותשתיות ML. בתפקידו הקודם כדירקטור בחברת playtika היה מוביל טכני של קבוצת ה ML ולאחר מכן הקים וניהל את קבוצת תשתיות ה ML. לפני playtika עבד במגוון חברות בתעשייה בתפקידים מעשיים וניהוליים בעולמות הדאטה וה software engineering. מני בעל תואר ראשון במתמטיקה ומדעי המחשב אוניברסיטת בן גוריון.

"אני שמח להצטרף לחברה הנחשבת למובילת שוק עולמית בתחומי הדאטה וכבוד הוא לי להיות חלק מצוות מנצח בתוך החברה ולהוביל את האסטרטגיה לאופטימיזציה של ה data app החשובה הזו" מציין מני קובל.

"קובל מגיע עם ניסיון רב ועשיר ואנו מברכים על התפקיד החדש. מינוי זה מהווה עוד חיזוק משמעותי להתפתחות החברה בישראל ולמיצובה בשוק הגלובלי", אמר ירון בן שלוש, מנהל פעילות החברה בישראל.

Snowflake מאפשרת לכל ארגון לנייד את הנתונים שלו באמצעות ה-Data Cloud של Snowflake. הלקוחות משתמשים ב-Data Cloud כדי לאחד נתונים מבודדים, לגלות ולשתף נתונים באופן מאובטח ולבצע מגוון ניתוחים של עומסי עבודה (analytic workloads). בכל מקום שבו הנתונים או המשתמשים נמצאים, Snowflake מספקת חוויית נתונים זהה המתפרשת על פני עננים ומיקומים רבים. אלפי לקוחות בענפי תעשייה רבים, כולל 590 מתוך רשימת ה-2000 הגלובלית (G2K) של Fortune לשנת 2022 נכון ל-30 באפריל 2023, משתמשים ב-Snowflake Data Cloud כדי להניע את העסקים שלהם. מידע נוסף ניתן למצוא ב-snowflake.com.

הפלטפורמה של החברה פועלת על Microsoft Azure, AWS ו-Google Cloud כדי להעניק ללקוחות גמישות מלאה בתשתית הענן. ה Data Cloud של Snowflake מפשט באופן קיצוני את האופן שבו הנתונים מנוהלים ומנהלת מגוון רחב מאוד של workloads בפלטפורמה מאוחדת, כגון: Collaboration, Cybersecurity, Data Warehouse, Data Lake, Data Engineering, Data .Science & ML, Applications, and Unistore

Snowflake מאפשרת גם למפתחים לבנות יישומים בכל שפה באמצעות המסגרת של Snowpark.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully