וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ענבר סיוון ברם תמונה לסמנכ"לית פיתוח עסקי בחברת Dueto

8.6.2023 / 11:54

חברת הסטארטאפ Dueto אשר פיתחה מערכת גיוס שיתופית מבוססת AI, מודיעה על מינויה של ענבר סיוון ברם לסמנכ"לית פיתוח עסקי. המינוי מגיע בהמשך לצמיחת החברה.

ענבר סיוון ברם. קרן דפני,
ענבר סיוון ברם/קרן דפני

חברת הסטארטאפ Dueto אשר פיתחה מערכת גיוס שיתופית מבוססת AI, מודיעה על מינויה של ענבר סיוון ברם לסמנכ"לית פיתוח עסקי. המינוי מגיע בהמשך לצמיחת החברה.

כסמנכ"לית הפיתוח העסקי, ענבר תוביל את שיתופי הפעולה של החברה מול קרנות הון סיכון וחברות פורטפוליו, קהילות טכנולוגיות, קהילות HR, חללי עבודה משותפים, אזורי תעשייה ועוד. בנוסף, היא תעסוק באפיון השותפים, בניית מודלים ותוכניות עבודה במטרה לבנות ולבסס שיתופי פעולה עם חברות אשר מעוניינות להציע ערך מוסף לפורטפוליו החברות שלהן, וכן לטובת לקוחותיה הקיימים והעתידיים של Dueto.

ענבר מביאה איתה לתפקיד נסיון משמעותי, בנוסף לתפקידה ב- Dueto, הקימה ענבר פלטפורמה לפיתוח עסקי עבור סטרטאפים אותה היא מנהלת בשלוש השנים האחרונות. לפני כן, היא כיהנה כמנכ"לית 'חבר הון אנושי', שם הטמיעה טכנולוגיות שיסייעו לחברות לעשות דיגיטציה לתהליכי גיוס וייסדה מעבדת חדשנות לסטרטאפים בתחום ה- HR Tech ששימשה כשותף מעצב וכן יצרה מנועי צמיחה לחברה ולסטרטאפים.

ליאת בן-צבי שבח, מנכ"לית Dueto: "אני שמחה על מינויה של ענבר, שמביאה איתה ניסיון וידע רב בעולם הפיתוח העסקי לצד היכרות עמוקה עם עולם הסטרטאפים בכלל וגיוס עבורם בפרט. אני בטוחה שענבר תסייע להצעיד את החברה קדימה ותוביל תהליכים משמעותיים, בזכותם Dueto תוכל להגיע לקהילות נוספות ומגוונות, שווקים חדשים, ולשפר את תהליכי הגיוס עבור חברות ומועמדים נוספים."

ענבר ברם, סמנכ"לית פיתוח עסקי של Dueto: "שוק העבודה בשינוי מתמיד ואי הוודאות הופכת לדבר קבוע בחיינו. הפלטפורמה שפיתחנו ב-Dueto מגדילה את הוודאות עבור ארגונים וקהילות בכל נושא ניהול תהליכי הגיוס ומאפשרת צמיחה נכונה. באמצעות טכנולוגיית AI המערכת מקדמת מועמדים מומלצים בין חברות וקהילות וממקסמת התאמה למשרות, התוצאה היא אקוסיסטם שיתופי המוביל לתהליך גיוס אפקטיבי. אני שמחה וגאה להיות חלק מהחדשנות והמהפכה שחברת Dueto מביאה לשוק העבודה ולתרום לעיצוב של שוק עבודה טוב יותר."

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully