וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

'תדיראן פתרונות אנרגיה' נבחרה להיות המפיץ הבלעדי של GOTION בישראל עד סוף 2026

8.6.2023 / 15:26

שיתוף הפעולה יאפשר ל'תדיראן פתרונות אנרגיה' לחזק את מעמדה בתחום מערכות אגירת אנרגיה והיא תוכל לרכוש את מגוון מוצרי GOTION (מערכות אגירת אנרגיה, סוללות ומטענים מהירים לכלי רכב חשמליים)

מנכ"ל תדיראן משה ממרוד. סיון פרג',
מנכ"ל תדיראן משה ממרוד/סיון פרג'

קבוצת תדיראן, בניהולו של משה ממרוד, מודיעה היום על אבן דרך חשובה בדרך להעמקת פעילותה בשוק האנרגיה המתחדשת. חברת הבת, תדיראן פתרונות אנרגיה, קיבלה את אישורה של חברת HEFEI GOTION HIGH-TECH POWER ENERGY CO Ltd. (להלן: "GOTION"), לכך שהיא המפיץ היחיד והבלעדי של GOTION בישראל, עד סוף שנת 2026. עוד ציינה GOTION, כי תדיראן הינה החברה היחידה בישראל המקבלת מאת GOTION תמיכה טכנית והנדסית עבור כל מוצרי GOTION (מערכות אגירת אנרגיה, סוללות ומטענים מהירים לכלי רכב חשמליים).

GOTION הינה אחת מיצרניות הסוללות המובילות בעולם (לרבות מערכות אגירה), ולאחרונה הודיעה כי פיתחה סוללה לכלי רכב חשמליים, שבכוחה לאפשר טווח נסיעה של עד כ-1,000 ק"מ. חברת פולקסווגן היא אחת מבעלי המניות הגדולות בה. כמו כן, למיטב ידיעת תדיראן פתרונות אנרגיה, ובהתבסס על פרסומים בעיתונות הבינלאומית, לאחרונה הודיעה GOTION כי פיתחה סוללה לכלי רכב חשמליים, שבכוחה לאפשר טווח נסיעה של עד כ-1,000 ק"מ.

במסגרת שיתוף הפעולה עם GOTION, תוכל תדיראן אנרגיה למכור, להתקין ולספק שירותים נוספים עבור כלל המוצרים והשירותים של GOTION. בכוונת החברה, בין היתר, לרכוש מאת GOTION מערכות אגירת אנרגיה לצורך הסכמים מהותיים בתחום אגירת האנרגיה.

תדיראן הינה שחקן מרכזי בתחום אגירת האנרגיה בישראל עם פרויקטים גדולים, שירות, ידע ומומחיות
חטיבת האנרגיה החדשה של תדיראן כוללת את תדיראן סולאר (מספקת פתרון שלם למערכות אנרגיה סולארית); תדיראן פתרונות אנרגיה (מערכות אל פסק, סוללות, אגירה ומערכות לניהול טעינת רכבים); ו-VP Solar (פתרון שלם ביבשת אירופה למערכות אנרגיה סולארית ומשאבות חום).

  • עוד באותו נושא:
  • תדיראן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully