וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפנים של הדרושים: מאיה ורטהיימר תייצג את יד2 כפרזנטורית לאתר התעסוקה

עודכן לאחרונה: 11.6.2023 / 9:26

השחקנית והמנחה מאיה ורטהיימר, מעמיקה את שיתוף הפעולה עם יד2, ותשמש שגרירה של כלל מותגי האתר, בהם גם אתר התעסוקה דרושים IL. מדובר במהלך אסטרטגי רחב במסגרתו יעבור האתר שדרוג משמעותי ויספק מענה למחפשי עבודה ללא ניסיון המעוניינים להשתלב בשוק העבודה

מאיה ורטהיימר תוביל את הפעילות הפרסומית של ״דרושים IL״ בקמפיינים שיעלו בפריסה ארצית. יח"צ,
מאיה ורטהיימר תשמש פרזנטורית לאתר יד2 ותוביל את הקמפיין לאתר התעסוקה "דרושים IL"/יח"צ

מאיה ורטהיימר, שנבחרה כשגרירה של יד2, תחליף את גילי איצקוביץ ששימשה כפרזנטורית עד כה ותוביל מעתה את מגוון השירותים של האתר. הבחירה בורטהיימר הוא חלק מהאסטרטגיה החדשה של הקבוצה וכוונתה להרחיב את שרשרת הערך בכל אחד מהורטיקלים עבור משתמשיה.

בפרסומת שעולה בימים אלו לאוויר, ורטהיימר נחשפת לראשונה כ"סוכנת החכמה של דרושים IL" - בדמותו של הסוכן החשאי ג'יימס בונד, כסוכנת למשימות מיוחדות, בעזרתה יוכלו מחפשי העבודה למצוא את המשרה המושלמת עבורם - הסוכנת ורטהיימר תמצא עבודה לכל דורש.

דרושים IL מבית יד2, מאתרי התעסוקה הפופולרים בישראל, זוכה ללמעלה מ-2 מיליון כניסות מדי חודש, בזכות מנגנון התאמה מדויק בין מועמד למעסיק כשמטרתו, לעזור למועמדים למצוא את העבודה המתאימה להם, ובמקביל לסייע למעסיקים למצוא במהירות וביעילות את העובדים המתאימים, באמצעות טכנולוגיות חיפוש ייחודיות והמתקדמות, כגון בינה מלאכותית והבנת שפה טבעית.

כחלק מגיבוש האסטרטגיה החדשה, יוצעו באתר דרושים IL, שירותים חדשים, בהם גם שירות מיוחד למחפשי עבודה ללא ניסיון בשם 'NO CV' המתמקד במשרות המתאימות לאנשים המחפשים להתחיל את דרכם בשוק העבודה.

מאיה ורטהיימר (32), הינה אחת מהשחקניות, דוגמניות והמנחות העסוקות והמרכזיות ביותר בישראל. ורטהיימר מנחה את התכנית "אהבה חדשה" ברשת 13, ומשחקת במגוון תפקידים בולטים בטלוויזיה בסדרות כמו "שאבאניקים", "השגרירות", "פגום", "אחותי עלתה כיתה" ועוד.

ורטהיימר תוביל את הפעילות הפרסומית של "דרושים IL" בקמפיינים שיעלו בפריסה ארצית בטלוויזיה ובדיגיטל. הקמפיין הופק על ידי משרד הפרסום ראובני פרידן IPG.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully