וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחייבים מהנייד: הטלפון יהפוך למכשיר סליקה

עודכן לאחרונה: 11.6.2023 / 10:33

חברת שב"א מטמיעה טכנולוגיה חדשה שמטרתה לסייע לעסקים קטנים ובינוניים להפוך את הסמארטפון למסוף סליקה ובכך לחסוך בעלויות של תפעול בית העסק. סמנכ"לית שבא: "מדובר במערכת פשוטה להטמעה, שהיא בשורה גדולה וחיסכון לכל עסק"

שבא הטמיעה טכנולוגיה חדשה במערכת התשלומים בכרטיסי אשראי -  הסמארטפון יהפוך למסוף סליקה. יח"צ,
מחייבים מהנייד: טכנולוגיה חדשה תהפוך את הסמארטפון למסוף סליקה/יח"צ

בשבועות האחרונים הטמיעה חברת שבא (שירותי בנק אוטומטיים), מנהלת מערכת התשלומים הלאומית בכרטיסי אשראי, טכנולוגיה חדשה TOP - Tap On Phone, שמטרתה לסייע לעסקים קטנים ובינוניים בתפעול העסק ובצמצום עלויות.

ייעודה של הטכנולוגיה החדשה, להפוך כל סמארטפון למסוף לחיוב בכרטיסי אשראי ובכך לאפשר לבעלי העסקים, לחסוך בעלויות התפעול או לשפר את השירות שהם מעניקים ללקוחותיהם בעלויות מינימליות.

הטכנולוגיה TOP - Tap On Phone, שהוטמעה עד כה בהצלחה בבתי עסק רבים בישראל, עומדת בתקן בינלאומי, היא פעילה במספר מדינות בעולם ונחשבת לפלטפורמה יעילה וחדשנית לסליקת עסקאות בכרטיסי אשראי.

שימוש בטכנולוגיה, מהווה פתרון שמאפשר לכל בית עסק בישראל, לעצמאיים ולבעלי מקצועות חופשיים, שבבעלותם טלפון חכם (אישי או עסקי), מבוסס מערכת הפעלה של אנדרואיד, להפוך את הסמארטפון, למסוף שמחייב עסקאות בכרטיסי אשראי בתקן EMV מוצפן וללא צורך בתשתית נוספת לקבלת עסקאות בכרטיס אשראי. העסקאות יכולות להתבצע באמצעות ארנק דיגיטלי מהסמארטפון, משעון חכם או בהצמדת כרטיס בעסקת קונטקטלס.

בנוסף, המערכת הנגישה והפשוטה לתפעול תאפשר לעצמאיים ואף לשליחים להתמודד בצורה מיטבית יותר עם הרחבת חוק המזומן.

טלי הולנברג. רעות אשכנזי,
טלי הולנברג, סמנכ"לית שיווק, פיתוח עסקי ומכירות של שב"א/רעות אשכנזי

טלי הולנברג, סמנכ"לית שיווק, פיתוח עסקי ומכירות של שב"א ציינה כי: "אנחנו צופים שהחדירה לשוק, תגיע לאלפי בתי עסק עד לסוף השנה הנוכחית. הכניסה של הארנקים הדיגיטליים הגבירה את כמות העסקאות בכרטיסי אשראי בסכומים קטנים ובזכות TOP בתי עסק יוכלו להעניק שירות זמין, יעיל ונוח יותר ללקוחות שלהם. מדובר במערכת נוחה לשימוש ופשוטה להטמעה, שמביאה בשורה גדולה וחסכון בעלויות התפעול לכל בתי העסק בישראל".

כחלק מתהליך הכניסה לשוק של הטכנולוגיה החדשה והנגשתה לבתי העסק, חתמה שבא על הסכם עם מספר חברות המשמשות כנותני שירותי תשלום (PSP's) ומספקות שירותים לאלפי בתי עסק ונקודות מכירה בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully