וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי תקרית שר החוץ: שבחים ליו"ר ההסתדרות מסגנית נשיא ארה"ב

עודכן לאחרונה: 11.6.2023 / 10:02

"תודה על מה שאתה עושה למען ישראל" אמרה סגנית נשיא ארה"ב קמלה האריס ליו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד במהלך ביקורו בארה"ב. יו"ר ההסתדרות: "דיברתי על הצורך להחזיר את ישראל למסלול הנכון"

יו"ר ההסתדרות, ארנון בר-דוד וסגנית נשיר ארה"ב קמלה האריס. שמוליק עלמני, שגרירות ישראל בארה"ב,
במרכז: יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד וסגנית הנשיא של ארה"ב, קמלה האריס. פגישה ידידותית אחרי התקרית הדיפלומטית בעקבות דברי שר החוץ/שמוליק עלמני, שגרירות ישראל בארה"ב

כחמישה ימים אחרי ששר החוץ, אלי כהן, תקף את סגנית הנשיא של ארה"ב, קמלה האריס וטען כי היא לא קראה את החוקים המוצעים כחלק מהרפורמה המשפטית - וארבעה ימים אחרי שנאלץ להתמצל, נראה שיש איש ציבור ישראלי שדבריו השאירו אושם חיובי יותר על סגנית הנשיא.

מדובר בארנון בר-דוד, יו"ר ההסתדרות, שפגש עם סגנית-הנשיא כחלק מביקורו בארה"ב. במהלך הביקור בר-דוד סקר בפגישותיו את העשייה של ההסתדרות, ולדבריו בחן אפיקים פוטנציאליים לשיתוף פעולה למען העובדים בישראל.

כמו כן, התקיימו סדרת פגישות עם ארגון העבודה העולמי של וארגון הנשים של האו"ם. בפגישות, הביע יו"ר ההסתדרות את מחויבות ההסתדרות למען שוויון מגדרי, שוויון בעבודה והצורך בחיזוק מוחלשים בחברה על מנת לחזק את החברה כולה. כמו כן, דנו הצדדים על עמידת ההסתדרות על הזכות לשביתה בישראל, והזכות הבסיסית להתאגד.

יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד ושגריר ישראל בארה"ב מייק הרצוג. דוברות ההסתדרות,
יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד עם שגריר ישראל בארה"ב מייק הרצוג. יו"ר ההסתדרות דיבר על הצורך להחזיר את ישראל למסלול/דוברות ההסתדרות

"להחזיר את ישראל למסלול"

עוד במהלך הביקור, בר-דוד נפגש עם שגריר ישראל בארה"ב - מייק הרצוג, שגריר ישראל באו"ם - גלעד ארדן, מ.מ. הקונסול הכללי - ישראל ניצן, ועם ראש משלחת הרכש של משרד הביטחון תא"ל (מיל') מישל בן ברוך.

בפגישה עודכן יו"ר ההסתדרות על האתגרים העומדים בפני נציגי ישראל בעולם בכלל ובארה"ב בפרט. בפגישות עם השליחים והעובדים בוושינגטון וניו יורק הוצגו גם הקשיים של העובד הישראלי המרוחק מהבית.

יו"ר ההסתדרות הבטיח לעובדים שההסתדרות תמשיך לייצג אותם, להאבק למען זכויותיהם, ותעשה הכל על מנת לקדם אותם, ולשפר את תנאי תעסוקתם, נוכח העשייה החשובה והגאווה שהם מביאים למען מעמדה וביטחונה של המדינה.

שיאו של הביקור היה פגישתו של יו"ר ההסתדרות, ארנון בר דוד עם סגנית נשיא ארה"ב קמלה האריס. בתום הביקור בארצות הברית אמר בר-דוד: "בשבוע של הרבה רגעי שיא, חשוב לי להדגיש את 7 המילים שאמרה לי סגניתו של נשיא ארה"ב הגב' קמלה האריס "תודה על מה שאתה עושה למען ישראל".

יו"ר ההסתדרות הודה לסגנית נשיא ארה"ב וסיכם: "בממשל הידידותי ביותר לאיגודים המקצועיים מצאתי אוזן קשבת והערכה אדירה לפעילותינו".

ארנון בר-דוד: "הרגשתי גאוה גדולה לייצג אתכם חברותינו וחברי ההסתדרות נוכח אתגרי השעה במדינת ישראל. שיתפתי את בני שיחי בתחושותיי ובמחשבותיי ודיברתי על הצורך להחזיר את מדינת ישראל למסלול הנכון. אני רוצה להודות לכל עובדי משרד החוץ והמשלחת הביטחונית שסייעו בתכנון, קביעת הפגישות ושתמכו ואפשרו לביקור המוצלח שלי לצאת לפועל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully