וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: הסנדלרייה מגיעה לחנות הנעליים

רונית מטיאס

עודכן לאחרונה: 11.6.2023 / 11:20

הניחוח שמכיל רכיבים אחראים לסביבה ומחויב לערכים בני קיימא, באיזה אאוטלט נפתחה שדרת חנויות שווה במיוחד, נעליים בקליק, טיפול פנים בבית עם תוצאות של חדר טיפולים, קרם הלחות שיצנן את הקיץ, מוצרי שיער עם יעילות מוכחת ותוצאות נראות לעין ומותג האופנה שמתחבר ליופי

שופרא דה שופרא חנות חדשנית למותג שופרא. יח"צ,
שופרא דה שופרא חנות חדשנית למותג שופרא/יח"צ

שופרא דה שופרא

רשת "שופרא" שה-DNA שלה הוא איתור מותגים ייחודיים ומיוחדים, מייבאת לישראל כ-30 מותגי נעליים שונים ו-1,000 דגמים בעונה, במטרה להעניק חווית רכישה זהה בחנות כמו באונליין, הרשת משיקה חנות קונספט ייחודית בעזריאלי שרונה, הלוקחת את חווית הקנייה צעד קדימה, באמצעות טכנולוגיה חדשה שהרשת פיתחה.

הטכנולוגיה מאפשרת בהנחת הנייד על הצג, להזמין נעליים למדידה בחנות או בבית-באמצעות שליח וללא עלות, בוחרים מידה וצבע ותוך זמן קצר הנעליים יחכו בעמדת השירות, השירות אינו מחליף את צוות המוכרים, רק מקצר את זמן ההמתנה. הצג הדיגיטלי, מאפשר לקבל מידע על המוצר וזמינות במלאי.

החנות החדשה היא הגדולה ביותר של הרשת, מוצגות בה קולקציות של מגוון מותגים בינלאומיים מובילים שהרשת מייבאת בבלעדיות כמו ג'פרי קמפבל, גולה, ארו ועוד. יש בה לראשונה סנדלריה כך שניתן לראות מקרוב את העבודה המקצועית של צוות הסנדלרים של הרשת ולהביא נעליים שנרכשו בעבר ברשת לתיקון וחידוש, בעתיד ניתן יהיה להזמין נעליים בהתאמה אישית, מתוך דגמים נבחרים מהתצוגה.

בחנות הושק מתחם יד שנייה המאפשר להביא נעליים במצב מצוין שנקנו בעבר ברשת, ולקבל עבורן זיכוי לרכישת זוג חדש, הנעליים שיוחזרו ימכרו בחנות במחירים מיוחדים ומשתלמים.

שופרא דה שופרא החנות החדשנית של מותג שופרא. יח"צ,
שופרא דה שופרא חנות חדשנית למותג שופרא/יח"צ

אדום אדום

מותג שיסיידו משיק את Ginza Eau de Parfum Intense ניחוח המביא איזון עדין בין מודרניות למסורת יפנית, המותג שמעריך את רעיון הדואליות, ממשיך את האידיאל שלו: השגת הרמוניה מושלמת של ניגודים. גינזה או-דה פרפיום הראשון נקרא על שם גינזה-רובע אייקוני תוסס וקוסמופוליטי בטוקיו, חגג את הרגישות והכוח הפנימי של כל אישה וחשף את הביטחון העצמי שלה.

הבקבוק האדום הוא התגלמות התשוקה, האנרגיה והאש, הוא ממריץ את הרוח, מרגיע את הפחדים ומניע לפעולה, אדום הוא גם הצבע האייקוני של Shiseido כבר 150 שנה עבורו גוונים אדומים מסמלים נשיות וסמכותיות-הדואליות של גינזה החדש.

הבשמיות קארין דוברויל ומאיה לרנוט, יצרו ניחוח ממכר שנוצר ותשומת לב קפדנית, הניחוח אחראי לסביבה המחויב לערכים בני קיימא ומכיל מרכיבים טבעיים כמו ורד שנקטף בצורה אתית או פצ'ולי אינדונזי ווניל ממדגסקר, משולבים עם מרכיבים סינתטיים ממקור ביולוגי כמו: אמברוקסן המופק מקנה סוכר, מקור האלכוהול הטבעי מופק מסלק והנוסחה של הבושם טבעונית, התוצאה ניחוח פרחוני ענברי המכיל ורד-הפרח המועדף להכנת בשמים במשך מאות שנים, תווים עציים, תווים פירותיים חמוצים, דומדמניות שחורות, פצ'ולי ווניל

Shiseido פיתחה פלטפורמה נגישה באמצעות קוד QR המוצג על האריזה העשויה מקרטון שמקורו ביערות בניהול בר-קיימא.

להשיג ברשתות סופר פארם, המשביר ו be.

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
אדום אדום ניחוח חדש למותג שיסיידו. יח"צ חו"ל,
אדום אדום ניחוח חדש למותג שיסיידו/יח"צ חו"ל

חגיגה כפולה

מותג דרמלוג'יקה משיק LIQUID PEELFOLIANT-דור חדש של פילינג חומצות לשימוש ביתי יומיומי עם תוצאות מקצועיות של חדר טיפולים ותוצאות קליניות מוכחות בגוון העור ובמראה הנקבוביות לאחר 20 דקות מהשימוש הראשון.

ליקוויד פילפוליאנט מבוסס על קוקטייל עשיר ועוצמתי של 30% חומצות מהדור החדש, דור 2.0, ואנזימים משילים ומחדשים להחלקה ושיפור גוון העור ומרכיבים משקמים לחיזוק שכבת ההגנה הטבעית של העור-שילוב ייחודי המעניק תוצאות משמעותיות מבלי לגרום להתייבשות או גירוי יתר בעור. הפורמולה המתקדמת אינה גורמת לרגישות לשמש ומתאימה לשימוש בקיץ בשילוב מקדם הגנה.

המרכיבים הפעילים בתכשיר, חודרים לעור בעומקים שונים ומאפשרים להתמקד במגוון בעיות כמו: פיגמנטציה, סימני פוסט אקנה וסימני הזדקנות מוקדמים, תוך שיפור מרקם וגוון העור.

השקה נוספת למותג Phyto Nature Oxygen Cream -קרם לחות לשימוש יומיומי, מיצוק, מתיחה והחייאה, עם מרכיבי לחות חדשניים ומרכיבים פיטואקטיביים צמחיים להעלאת רמות החמצן בעור- מרכיבים ייחודיים הרותמים את התהליכים הטבעיים של העור, במטרה להחזיר אותו שנים אחורה בזמן.

התכשיר מעודד ייצור מוגבר של אנרגיה ברמת התאים, הגורמת להגברת החמצן המוזרם לעור דרך מחזור הדם. מתאים לעור עם סימני הזדקנות מוקדמת או למי שרוצה לעכב ולדחות את הופעתם.

התכשיר מכיל מרכיבים פעילים צמחיים, ביניהם צמח המשגשג בסביבה דלת חמצן המסייע לעור לספוג טוב יותר חמצן מהאוויר, למצק, להחיות ולהעניק נפח לעור ולהעניק לו חוזק ומראה חלק יותר, התכשיר פותח במעבדות דרמלוג'יקה בארה"ב במטרה לתת מענה להשפעה המזיקה של האקספוזום-נזקים סביבתיים על העור.

חגיגה כפולה ומועילה בדררמלוג'יקה. יח"צ,
חגיגה כפולה ומועילה בדררמלוג'יקה/יח"צ

לחות עוצמתית

מותג הטיפוח, האיפור והבישום קליניק משיק את Moisture Surge המרענן הרשמי שיגן על הזוהר בקיץ ויספק אקסטרה לחות ומקדם הגנה 25 SPF , הפורמולה קלילה ואוורירית ומכילה קומפלקס עוצמתי של מרכיבי לחות הפועלים בסינרגיה וחודרים לעומק העור, מרווים אותו מידית בלחות ומגנים עליו מפני נזקי הסביבה. הקרם נספג בקלות, הופך לשקוף, מותיר את העור לח וזוהר ללא תחושת שמנוניות ומהווה בסיס הגנה מושלם לאיפור ומתאים לכל סוגי וגוני עור.

Moisture Surge™ SPF 25 Sheer Hydrator החדש, מצטרף למשפחת מויסטר סרג' האהובה ומעניק עוד ועוד לחות במרקם קרם-ג'ל, הוא מועשר בקומפלקס מי אלוורה, חומצה היאלרונית ופרו וויטמין D, המגנים מפני גורמים סביבתיים הגורמים להזדקנות מוקדמת של העור.

לקרם הקליל מצטרפת גרסה המגנה מפני קרני UV , מכיל רכיבי לחות בקומפלקס עוצמתי המסייע לאצור את הלחות ולשמור עליה: תסס אלוורה ביולוגי, חומצה היאלורונית בשני משקלים מולקולריים שונים המסוגלים לאצור פי-1000 ממשקלם במים, מה שמסייע בהגדלה אפקטיבית של קיבולת המים בעור ופרו ויטמין D.

להשיג ברשתות הפארם, במשביר לצרכן, בחנויות קליניק בקניון גינדי TLV ובקניון הזהב ובאתר האונליין שמשיק שירות ייעוץ וירטואלי בלייב.

לחות עוצמתית בקליניק. יח"צ,
לחות עוצמתית בקליניק/יח"צ

ריטואל לשיער

מותג SISLEY PARIS בעל היסטוריה של 50 שנה בייצור ובפיתוח מוצרי טיפוח ואיפור, משיק את HAIR RITUAL BY SISLEY PARIS - מוצרי שיער עם יעילות מוכחת ותוצאות נראות לעין שייחודם ריכוז גבוה של חומרים פעילים ממקור טבעי כמו: תמציות צמחים פעילות, שמנים טבעיים נדיפים, ויטמינים, מינרליים ופרוטאינים, המטפלים בקרקפת ובסיב השערה.

שימוש במוצרים מביא תוצאות מידיות וארוכות טווח, המרקמים קלילים, נעימים ומתאימים לכל סוגי קרקפת ושיער לנשים ולגברים. בין המוצרים 5 סוגי שמפו: שמפו לשיער חיוני ובעל נפח על בסיס שמן קמיליה; שמפו לשיער נעים ומוחלק על בסיס שמן מקדמיה; שמפו טיפולי לשיער חלק ללא קרזול על בסיס שמן מוריגנה; שמפו לטיפול וטיפוח לשיער צבוע על בסיס פרחי היביסקוס.

ועוד, שמפו מרגיע נגד קשקשים על בסיס תמצית מרווה, וגם קונדישנר משקם על בסיס פרוטאין; מסיכה לשיער על בסיס 4 שמנים בוטניים; סרום לקרקפת המחייה, מחדש ומחזק את שורשי השיער, מצמצם נשירה ומגביר צמיחת שיער מחודשת, חזקה וצפופה; סרום טיפולי נגד קשקשים; תחליב ספריי להגנת השיער מנזקי מלח, כלור ושמש; ספריי להענקת נפח לטיפוח ועיצוב השיער, מעניק אפקט נפח מיידי.

להשיג בבוטיק אינדיבידואל, רשת אפריל וסופר פארם

ריטואל לשיער מוצרי השיער של גיסתי פריז. יח"צ חו"ל,
ריטואל לשיער מוצרי השיער של גיסתי פריז/יח"צ חו"ל

קרמים אופנתיים

בפעם הבאה שתבקרו בחנות של מותג האופנה GOLBARY, תוכלו לקנות גם מוצרי טיפוח אנטי אייג'ינג לשיקום וחידוש נעורי העור. הקרמים מועשרים בחומצה היאלורונית וקומפלקס ויטמין ייחודי, הפועלים לתיקון והפחתת סימני הזדקנות עור ניכרים לעין. בקולקציה 4 מוצרי טיפוח לעור הפנים: קרם לחות SPF 15; קרם לילה; סרום וסרום עיניים.

להשיג ברשת חנויות גולברי ברחבי הארץ ובאתר.

קרמים אופנתיים סדרת טיפוח ל'גולברי'. אלכס ליפקין,
קרמים אופנתיים סדרת טיפוח ל'גולברי'/אלכס ליפקין

אופנה בשדרה

כחלק מהאסטרטגיה של מתחם הקניות והבילוי עופר בילו סנטר אאוטלט מקבוצת קניוני עופר, להיות מוקד מרכזי לחנויות אאוטלט של מותגים עדכניים, נפתחה השבוע שדרת חנויות חדשה בהשקעה של כ-65 מיליון ₪.

על שטח כולל של כ 7,500 מ"ר, נפתחו מגוון חנויות של מותגי אופנה ובית המציעים מחלקות אאוטלט עם הנחות של עד 70% לצד מוצרים וקולקציות חדשות כמו:חנות אאוטלט ראשונה ל-RAZILI, סניף אאוטלט חדש ל NIKE UNITE עם מחלקות לגברים נשים וילדים, כולל פריטים והשקות של מהדורות מיוחדות.

החנות תציע הנחות לאורך כל השנה של עד 50% אחוז על כל הדגמים עוד בשדרה סניף אאוטלט של FEMINA עם פריטי הלבשה תחתונה במחיר של עד 70% הנחה, ספייסז-מותג כלי בית, דלתא, פיקס.

פתיחת השדרה אפשרה לצרף לתמהיל החנויות הקיים מגוון מותגים נוסף. בשנה האחרונה נעשו עבודות פיתוח נרחבות, לטובת הקמת השדרה החדשה הכוללות: בניית מדרכות חדשות, שיפור ושדרוג התשתיות, תאורה, שילוט, חיפויים, גגונים, מעגלי תנועה, שדרוג תנועת הרכבים, הוספת כ-300 מקומות חניה, חיבור המתחם החדש לקיים עוד.

אופנה בשדרה חידושים באאוטלט בילו סנטר. ליז פרץ,
אופנה בשדרה חידושים באאוטלט בילו סנטר/ליז פרץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully