וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוגן מורידה את שיעור הריבית של ההלוואות לעסקים קטנים

11.6.2023 / 11:45

הקבוצה הפיננסית-חברתית מציעה פריסה לשש שנים. שגיא בלשה, מנכ"ל עוגן: "עליית הריבית שוחקת את העסקים הקטנים בישראל שגם בימים כתיקונם מתקשים להשיג אשראי בתנאים הוגנים. השקת המסלולים החדשים עם פריסה ל-6 שנים וריבית נמוכה יותר היא צינור חמצן עבורם"

ארנק ריק. ShutterStock
קצת לשחרר את החבל מהצוואר/ShutterStock

על רקע עליית הריבית העשירית על ידי בנק ישראל, צעד שמשמעותו התייקרות נוספת של האשראי בקרב המגזר העסקי, משיקה עוגן, קבוצה פיננסית-חברתית ללא מטרות רווח, שורה של מסלולי הלוואות חדשים עם ריבית מופחתת ופריסה ל-6 שנים.

עוגן מציעה לבעלי עסקים קטנים 8 מסלולי הלוואות בגובה של עד 500,000 ₪ כאשר חלק מהמסלולים ללא דרישת ערבים ופיקדון בפריסה נוחה של עד 6 שנים מרגע לקיחת ההלוואה. על מנת לצלוח את התקופה הכלכלית, קבוצת עוגן הפחיתה את שיעור הריבית בהלוואות ב 0.2% עד 1.25% תלוי במסלולי ההלוואה ובביטחונות.

בניגוד לגוף אשראי קלאסי המקבל את החלטותיו על פי יכולת החזר ובטחונות, עוגן, כגוף אשראי חברתי ללא מטרת רווח, מקבלת החלטות אשראי על בסיס ניתוח ההתנהלות הפיננסית של הלקוח ובוחנת אם האשראי יוכל לסייע למשק הבית או העסק לצמוח ולשנות את מצבו הכלכלי. כך, ככל שהמידע מלא יותר, יותר אנשים יוכלו לקבל הלוואה מעוגן. לצד השקת המסלולים החדשים, קבוצת עוגן פועלת להעניק מעטפת ליווי ומנטורינג לעסקים זעירים וקטנים. לאחרונה, הקימה עוגן חטיבה עסקית הפועלת לצד החטיבה הפרטית וחטיבת מלכ"רים. כל חטיבה אמונה הן על מתן אשראי והן על מתן ליווי ומנטורינג לקהל היעד שלה. בחטיבה העסקית ובחטיבת המלכ"רים המנטורינג ניתן באמצעות מאות מנהלים בכירים במשק שמחזיקים בניסיון ניהולי ופיננסי ועושים זאת בהתנדבות.

קבוצת עוגן מקדמת את פעילותה החברתית בין היתר, באמצעות חדשנות טכנולוגית ופיננסית, מחזיקה במספר רישיונות נותן אשראי מורחב וברישיון למתן שירות מידע פיננסי "בנקאות פתוחה" מרשות שוק ההון והינה גוף מדווח ומקבל מידע ממאגר נתוני אשראי של בנק ישראל.

שגיא בלשה. עוגן,
שגיא בלשה מנכ"ל קבוצת עוגן/עוגן

שגיא בלשה מנכ"ל קבוצת עוגן: "פגיעה בעסקים הקטנים משמעותה פגיעה באחד מיצרני מקומות העבודה והתוצר העיקריים במשק. דווקא בתקופה של חוסר יציבות כלכלית אנו ממשיכים להוות עוגן לעסקים הקטנים בישראל ומיטיבים את תנאי ההלוואות לעסקים, זאת, כחלק מחזוננו לקדם הזדמנויות משנות חיים עבור אלו השואפים לצלוח מציאות כלכלית מאתגרת. זו הפעם השנייה שעוגן נלחמת על החמצן של העסקים הקטנים בעתות משבר ונמשיך לעשות זאת גם בעתיד. בתקופת הגל הראשון של משבר הקורונה הייתה עוגן גוף האשראי היחידי במשק שתפח את שעריו וסייע לעסקים קטנים באשראי".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

המסלולים החדשים שמציעה עוגן להלוואות לעסקים קטנים

  • מסלול נגה: המאפשר הלוואה של עד 500 אלף שקלים, בריבית פריים + 3% ולתקופה של 5 שנים. ההלוואה מיועדת לעסקים עם ותק של שנה ומעלה. (יש צורך בערב אחד אך ללא פיקדון).
  • מסלול נגה פלוס: המאפשר הלוואה של עד 500,000 שקלים, בריבית פריים + 3% ולתקופה של 6 שנים. ההלוואה מתאימה לעסקים עם ותק של שנה ומעלה (יש צורך בערב אחד אך ללא פיקדון).
  • במסגרת המסלולים החדשים, קבוצת עוגן הפחיתה את שיעור הריבית ב-0.2% במסלולים נגה ונגה פלוס.
  • מסלול מאדים: המאפשר הלוואה של עד 500,000 אלף שקלים, בריבית פריים + 3.5% ולתקופה של 5 שנים. ההלוואה מתאימה לעסקים בעלי ותק של שנתיים ומעלה (ללא ערבים עם פיקדון של 20%).
  • מסלול מאדים פלוס: המאפשר הלוואה של עד 500 אלף שקלים, בריבית פריים + 3.5% ולתקופה של 6 שנים. ההלוואה מתאימה לעסקים עם ותק של שנתיים ומעלה (ללא ערבים עם פיקדון של 20%).
  • במסגרת המסלולים החדשים, קבוצת עוגן הפחיתה את שיעור הריבית ב-0.75% במסלולים מאדים ומאדים פלוס.
  • מסלול צדק: המאפשר הלוואה של עד 300 אלף שקלים, בריבית פריים + 3.5% ולתקופה של 5 שנים. ההלוואה מתאימה לעסקים עם ותק של עד שנה (יש צורך בערב אחד אך ללא פיקדון).
  • מסלול צדק פלוס: המאפשר הלוואה של עד 300 אלף שקלים, בריבית פריים + 3.5% ולתקופה של 6 שנים. ההלוואה מתאימה לעסקים עם ותק של עד שנה (יש צורך בערב אחד אך ללא פיקדון).
  • במסגרת המסלולים החדשים, קבוצת עוגן הפחיתה את שיעור הריבית ב-0.8% במסלולים צד וצדק פלוס.
  • מסלול נפטון: המאפשר הלוואה של עד 500 אלף שקלים, בריבית פריים + 4.25% ולתקופה של 5 שנים. ההלוואה מתאימה לעסקים עם ותק של ארבע שנים ומעלה (אין צורך בערבים או בפיקדון).
  • מסלול נפטון פלוס: המאפשר הלוואה של עד 500 אלף שקלים, בריבית פריים + 4.25% ולתקופה של 6 שנים. ההלוואה מתאימה לעסקים עם ותק של ארבע שנים ומעלה (אין צורך בערבים או בפיקדון).
  • במסגרת המסלולים החדשים, קבוצת עוגן הפחיתה את שיעור הריבית ב-1.25% במסלולים נפטון ונפטון פלוס.
  • עוד באותו נושא:
  • הלוואה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully