וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תום ליבנה יהיה נשיא דירקטוריון עמותת "נגישות ישראל"

11.6.2023 / 12:04

עמותת "נגישות ישראל" אשר מובילה את מהפכת הנגישות לאנשים עם מוגבלויות בארץ ובעולם מודיעה על מינויו של ליבנה, מייסד ומנכ"ל ורביט (Verbit), לנשיא הדירקטוריון

תום ליבנה. שלומי יוסף,
תום ליבנה/שלומי יוסף

עמותת נגישות ישראל פועלת לקידום נגישות במגוון ערוצי פעולה, החל מהגברת המודעות לנושא, קידום חקיקה ותקנות נגישות בכנסת, פעילות מול משרדי הממשלה, ניהול פרויקטים לקידום נגישות, ייעוץ והדרכה לארגונים גדולים ומורכבים החל מעסקים, רשויות מקומיות ומשרדי ממשלה ועוד. העמותה פועלת במטרה לשפר את תחום הנגישות ובכך לשפר את איכות חייהם של אנשים עם מוגבלות.

בתור מייסד ומנכ"ל ורביט, אשר מפתחת פלטפורמה לתמלול אוטומטי וחרטה על דגלה לקדם את עולם הנגישות, תום מהווה מקור ידע עצום אשר יוכל לסייע לעמותה בצמיחתה. במסגרת תפקידו תום יעזור ליובל וגנר, מייסד ויו"ר העמותה במסע שלו להפוך את ישראל לנגישה יותר עבור אנשים עם מוגבלויות.

תום ליבנה, מייסד ומנכל ורביט: "הצטרפתי לעמותת "נגישות ישראל" מכיוון שאנחנו בורביט רואים את החשיבות של עולם הנגישות, ככה שהנושא מאוד קרוב לליבי. ראיתי את יובל, את הרעב והנחישות שלו - והבנתי שעמותת נגישות ישראל רוצה להפוך את ישראל והעולם למקום נגיש יותר, מה שמשתלב מאוד עם החזון של ורביט. אני בטוח שביחד נמשיך לקדם את תחום הנגישות בישראל ולהפוך את ישראל לנגישה לכל".

יובל וגנר, מייסד עמותת נגישות ישראל: "עמותת נגישות ישראל גאה ומתרגשת מהצטרפותו של תום ליבנה, כחלק מההתפתחות האסטרטגית של העמותה לקידום הנגישות. תום נכנס לוועד המנהל, תפקיד מחייב בקידום מטרות העמותה אשר כולו נעשה בהתנדבות מלאה. אנחנו בטוחים שתום יתרום רבות מנסיונו כיזם מצליח, בדגש על קידום הנגישות הטכנולוגית".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully