וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבי סברי מרנן צוחקים כל הדרך אל הבנק

עודכן לאחרונה: 11.6.2023 / 17:46

השחקנית סנדרה שדה מצטרפת לדביר בנדק שותפה לסברי מרנן, בקמפיין למשכנתה פנסיונית של מזרחי טפחות. בסרטון יסבירו השניים לחברותיה של שדה, בהן גם עופרה וינגרטן, כיצד אפשר ליהנות מחופש כלכלי גם בפנסיה

סנדרה שדה מצטרפת לדביר בנדק בקמפיין חדש למשכנתה פנסיונית של מזרחי טפחות/גלעד בר שלו

דביר בנדק וסנדרה שדה בקמפיין חדש של מזרחי טפחות למשכנתה פנסיונית

סנדרה שדה מצטרפת לדביר בנדק בקמפיין חדש למשכנתה פנסיונית של מזרחי טפחות/גלעד בר שלו

בנק מזרחי טפחות יוצא בקמפיין למשכנתה פנסיונית שתאפשר לאוכלוסיית גילאי 60+ (לקוחות כל הבנקים), לקבל סכום חד-פעמי או תוספת להכנסה החודשית כנגד הדירה שלהם, תוך שמירה על הנכס בבעלותם.

המשכנתה הפנסיונית של מזרחי-טפחות, מאפשרת ללקוחות להמשיך להתנהל ברמת החיים אליה הם הורגלו לפני היציאה לפנסיה, לעזור לילדיהם, לממן הוצאה חד-פעמית גדולה כמו חופשה שחלמו עליה, לתמוך כלכלית בלימודים לילדים, או לעבור לדיור מוגן אם יבחרו בכך, ללא חשש מהוצאות משמעותיות אשר עלולות להכביד בהמשך הדרך.

את הקמפיין החדש מובילה לצדו של פרזנטור הבנק, דביר בנדק, השחקנית - ושותפתו לקאסט של סברי מרנן המצליחה - סנדרה שדה-מושונוב, וגם הפתעה נוספת, השחקנית עופרה וינגרטן.

שדה, שיושבת עם חברותיה בבית קפה, שואלת אותן במהלך שיחת חולין: "כמה כסף נשאר לכן? אנחנו הרי לא רוצות למכור את הבתים שלנו, בשביל שנוכל לחיות טוב בפנסיה או לעזור קצת לילדים".

לפתע דביר נכנס ומפרגן לפרלמנט של סנדרה כשהוא רואה את הקינוחים שהן הזמינו: "אין, אתן יודעות לחיות", ואילו שדה אומרת לו: "אני בדיוק מספרת לבנות על המשכנתה הפנסיונית הנהדרת של מזרחי-טפחות. לא משנה באיזה בנק אתן - אם יש לכן בית משלכן, אתן יכולות לקבל סכום חד פעמי גדול או תשלום חודשי". ודביר בפה מלא סברינה משלים: "בלי למכור את הבית!"

תרי ישכיל. ליה יפה,
תרי ישכיל, סמנכ"ל ומנהלת חטיבת שיווק, פרסום ופיתוח עסקים במזרחי-טפחות/ליה יפה

"חיסכון פנסיוני לבדו לא מספיק לתחושת ביטחון ויציבות"

תרי ישכיל, סמנכ"ל ומנהלת חטיבת שיווק, פרסום ופיתוח עסקים במזרחי-טפחות: "תוחלת החיים נמצאת בעלייה מתמדת ובני השישים פלוס היוצאים לפנסיה, רוצים ליהנות מכל מה שיש לעולם להציע, לשמור על רמת החיים שאליה התרגלו וגם שתהיה להם אפשרות לסייע לילדים.

עבור רבים, תקופת הפרישה מלווה באי וודאות מתמשכת בשל העובדה כי ההכנסה השוטפת יורדת והחיסכון הפנסיוני לבדו מתקשה להעניק תחושת ביטחון ויציבות.

לכן, פיתחנו מוצר ייחודי ומותאם אישית, המאפשר קבלת תוספת הכנסה חודשית לפנסיה או קבלת סכום חד פעמי אשר יכול לשמש להוצאה גדולה. משכנתה פנסיונית היא חלק ממגוון פתרונות פיננסיים שמציע הבנק לאנשים בגיל פרישה, ואנו נמשיך לפעול לקידום פתרונות נוספים עבורם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully