וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיעור פיננסי: הפיתרון של גל ניהול קופות גמל לעובדי ההוראה

11.6.2023 / 12:36

חברת גל ניהול קופות גמל לעובדי הוראה חברי הסתדרות המורים משיקה פתרונות ייחודים המותאמים לאתגרי התקופה הנוכחית: הלוואה בתנאים הטובים ביותר בשוק וקופת גמל חדשה להשקעה עבור ציבור עובדי הוראה

מימין לשמאל- יפה בן דוד ונפתלי כהן. גל ניהול קופות גמל,
מימין לשמאל- יפה בן דוד ונפתלי כהן/גל ניהול קופות גמל

בימים אלו, שבהם האינפלציה דוהרת וריבית בנק ישראל לא מפסיקה לעלות, משקי הבית בישראל מתמודדים עם אתגרי מחייה מורכבים ומחפשים פתרונות על מנת לסגור את החודש. חברת גל ניהול קופות גמל לעובדי הוראה, פועלת באופן מתמשך על מנת לספק לחברי הסתדרות המורים פתרונות מיטביים בתחומי הגמל וכעת גם החלה להעניק לעמיתיו הלוואות על חשבון קופות הגמל.

הבוקר הושקו שני מוצרים חדשים עבור ציבור עובדי ההוראה: הלוואה מקופת גמל (קופות גל, כלנית, גמל להשקעה) ללא ערבויות, ללא צורך בביטחונות נוספים על הכספים הצבורים בקופה וללא עמלה בגין פתיחת תיק הלוואה. סכום ההלוואה המינימלי עומד על 10,000 שקל ועד 500,000 שקל. תקופת ההלוואה נעה בין 13 חודשים ל-84 חודשים (7 שנים) בריביות הטובות ביותר שיש בשוק היום ונעות בין פריים מינוס 0.5% ועד פריים +1% (מותנה בדירוג אשראי). ניתן לקחת את ההלוואה בשתי אפשרויות: שפיצר - תשלום ריבית וקרן מדי חודש, או גרייס - תשלום ריבית מדי חודש והחזר הקרן בסוף התקופה.

יפה בן דויד, מזכ"לית הסתדרות המורים ציינה: "הסתדרות המורים היא הבית של עובדי ההוראה בישראל וככזאת, היא פועלת בכל המישורים והתחומים שביכולתה כדי לשפר את רווחתם של עובדי ההוראה. המוצרים החדשים שהשיקה קופ"ג גל יאפשרו לכל חברה וחבר בהסתדרות המורים לצלוח את התקופה המאתגרת שבה אנחנו נמצאים מבחינה כלכלית. אני מזמינה את כל עובדי ההוראה להיכנס לאתר ולבדוק מה התנאים שהם זכאים להם".

נפתלי כהן, מנכ"ל גל - ניהול קופות גמל לעובדי הוראה ציין: "אנו שמחים להשיק הבוקר שני מוצרים חדשים עבור חברי הסתדרות המורים, שעליהם עמלנו זמן רב על מנת להשיג עבורם את התנאים הטובים ביותר בשוק היום. אני סמוך ובטוח שפתיחת האפשרות לקחת הלוואה בתנאים מעולים, תסייע לציבור עובדי ההוראה לצלוח את התקופה הנוכחית ולצד זאת פתחנו אפשרות לחיסכון ארוך טווח בתנאים הכי טובים שיש, על מנת שיוכלו לתכנן את עתידם ועתיד משפחתם. נמשיך ונפעל על מנת לייצר לקהל לקוחותינו, עובדי הוראה את המוצרים הטובים ביותר, בתנאים הטובים ביותר".

שלמה ישי, יו"ר דירקטוריון גל - ניהול קופות גמל לעובדי הוראה מסר: "ברצוני לברך על כך שהגענו לרגע שבו אנו משיקים שני מוצרים חשובים לטובת רווחתם הכלכלית של חברי הסתדרות המורים. כמו תמיד אנו רואים את טובת עובדי ההוראה למול עינינו ונמשיך ונפעל בדרך זו גם בעתיד".

  • עוד באותו נושא:
  • מורים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully