וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כהן וידלין חונכים

מיכל גלנטי

עודכן לאחרונה: 11.6.2023 / 13:35

עמוס ידלין, עמיקם נורקין ואורלי הירדני. כפיר זיו,
עמוס ידלין, עמיקם נורקין ואורלי הירדני/כפיר זיו

בביתם של פנינית ופיני כהן, יו''ר ושותף בחברת אמריקה-ישראל, בהרצליה פיתוח, נערך אירוע לציון השקת - Mind Israel, "מיינד ישראל", שייסד כהן יחד עם עמוס ידלין ואורלי הירדני.

מדובר בארגון חדש שנועד לייצר מחקרים וללוות גופים ביטחוניים-מדיניים, ומקבלי החלטות, במטרה לייעץ להם בנושאים הקשורים לביטחון הלאומי בישראל, ולהביא לחיזוקה של מדינת ישראל. לאירוע הגיעו אישים מובילים בתחום המדיני והביטחוני.

נשאו דברים: נשיא המדינה - יצחק הרצוג, בברכה מוקלטת; שגריר ארה''ב בישראל - תומאס ניידס; ראש אמ''ן - אלוף אהרון חליוה; ועמוס ידלין. הדוברים השונים סקרו את המצב המדיני-בטחוני וגם ניהלו דיון בהשתתפות קהל המוזמנים.

בין הנוכחים: טל רוסו, הרמטכ"ל לשעבר אביב כוכבי וזוגתו יעל, איל וולדמן, יאיר המבורגר, עו''ד אמי פלמור - דירקטורית במיינד ישראל, גיורא איילנד, עידו נחושתן, עמיקם נורקין, שמשון הראל, גד סומך ונוספים.

פיני כהן ואהרון חליוה. כפיר זיו,
פיני כהן ואהרון חליוה/כפיר זיו

עופר מארחת

גם בלונדון בירת אנגליה מציינים את פתיחת הקיץ ולקראת בוא העונה החמה נערך אירוע יוקרתי באקדמיה המלכותית לאומנויות. את האירוע אירחה הפילנתרופית ואספנית האמנות בתיה עופר - רעייתו של איש העסקים עידן עופר.

אל האירוע זרמו סלבריטאים רבים ובהם: השחקן ההוליוודי סטנלי טוצ'י; שחקן הטלוויזיה הבריטי ראסל טובי; הזמרת איב; בני דור ההמשך של אצולת האופנה הבריטי: הדוגמנית לילה מוס בתה של דוגמנית העל קייט מוס; והדוגמנים לנון וג'ין גלגהאר - בניו של סולן להקת אואזיס, ליאם גלגהאר.

עוד נכחה, דוגמנית העל הטרנסג'נדרית מונרו ברגדורף, שבילתה את הערב עם עופר ועם מנכ"ל האקדמיה המלכותית לאמנויות אקסל רוגר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אקסל רוגר, מונרו ברגדורף ובתיה עופר. פרטי,
אקסל רוגר, מונרו ברגדורף ובתיה עופר/פרטי

מישלן ברסטרטו

במתחם "בן אביגדור" שבתל אביב, נערך בשבוע שעבר, לאורך שלושה ימים, אירוע הקולינריה של יבואנית המזון "רסטרטו". השנה, אירח גבי קאופמן - מנכ"ל רסטרטו, את השף האיטלקי, עטור כוכב המישלן, פאולו גרמיגלה, נציג חברת הפסטה "לה מוליזנה" שפגש במקום את השפים הישראלים חיים כהן, ישראל אהרוני, תומר אגאי ועוד רבים.

לקוחות רבים של היבואנית "רסטרטו", המביאה לישראל שורה ארוכה של מוצרי מזון, ובהם מסעדנים ונציגי רשתות שיווק, הגיעו לטעום ולחוות את החידושים שמציעים המותגים שמייבאת החברה. השנה, לראשונה, פתחה החברה את האירוע גם לציבור הרחב, וקיימה סיורים מודרכים בין הדוכנים השונים שבמסגרתם יכלו צרכנים לקבל הצצה לעולם הקולינריה שמציעה החברה.

פאולו גרמיגלה, חיים כהן וגבי קאופמן. דנה ויינר,
פאולו גרמיגלה, חיים כהן וגבי קאופמן/דנה ויינר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully