וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתמים וסימנים של זמן: סרום אנטי-אייג'ינג של VICHY מציג יעילות

עודכן לאחרונה: 12.6.2023 / 12:38

המותג VICHY, מהנמכרים באירופה תחת קטגוריית אנטי-אייג'ינג, מרחיב את סדרת הטיפוח LIFTACTIV SPECIALIST ומשיק את B3 SERUM, סרום לטיפול בפיגמנטציה ובקמטים שמבטיח להפחית קמטים ולאחד את גוון העור

סרום ליפטאקטיב b3 וישי לטיפול בפיגמנטציה וקמטים. יח"צ,
כתמים וסימנים של זמן: סרום אנטי-אייג'ינג של VICHY מציג יעילות/יח"צ

עם התקדמות הגיל וחשיפה לגורמים סביבתיים, כמו זיהום רוויק וחשיפה לקרני UV, עלולים להופיע קמטוטים, כתמים כהים וגוון לא אחיד על העור.

מותג הדרמו-קוסמטיקה VICHY (וישי), מרחיב את סדרת הטיפוח ליפטאקטיב ספשייליסט ומשיק סרום חדש לטיפול באתגרים הנ"ל: הסרום החדש LIFTACTIV SPECIALIST SERUM, נועד לתקן מראה כתמים כהים על העור, להפחית מראה קמטים ולאחד את גוון העור בפנים.

סרום B3 הוא בעל פורמולה היפואלרגנית המכילה את המים הוולקניים של וישי המסייעים בחיזוק והרגעת העור.

הסרום החדשני משלב רכיבים פעילים נגד פיגמנטציה, בעלי פעולה כפולה: הם מעכבים ייצור יתר של מלנין באפידרמיס ומקלפים בעדינות את העור, וזאת כדי לטשטש כתמים כהים על פני הרובד החיצוני של העור.

סרום ליפטאקטיב b3 וישי לטיפול בפיגמנטציה וקמטים המחיר 229 שקל. יח"צ,
סרום ליפטאקטיב b3 וישי לטיפול בפיגמנטציה וקמטים/יח"צ

* יעילות מוכחת בתוך 8 שבועות

סרום ליפטאקטיב 3B הוא היפואלרגני, נטול בושם, ללא סיליקון וללא אלכוהול והוא מתגאה ברכיבים פעילים רבי עוצמה: ניאצינאמיד (ויטמין B3) בריכוז של 5%, קומפלקס פילינג, ויטמין C, ויטמין G ופפטידים, אלו משפרים את הזוהר, האחידות ובהירות העור.

על פי היצרן, היעילות המוכחת היא הפחתה של כתמי הפיגמנטציה ב-29-71 אחוזים, פחות קמטים בתוך 8 שבועות ועלייה של 10% באחידות העור בתוך 8 שבועות.

הוראות שימוש: יש למרוח מידי בוקר וערב על פנים נקיות. הסרום נספג במהירות על העור. מומלץ למרוח קרם הגנה לפני היציאה לשמש. מתאים לכל גווני העור.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
סרום ליפטאקטיב b3 וישי לטיפול בפיגמנטציה וקמטים. יח"צ,
מצמצמות את סימני הזמן: הסרום של VICHY מציג יעילות, המחיר: 229 שקל/יח"צ

מי מעיינות בעלי סגולות

מותג הטיפוח הצרפתי VICHY, הינו מותג האנטי-אייג'ינג הנמכר ביותר באירופה. למותג פתרונות פורצי דרך המבוססים על מי מעיינות, אשר הוכרו כבעלי סגולות טיפוליות, וחיוניים להרגעת העור וחיזוקו מפני מפגעים חיצוניים.

הפורמולות של מוצרי וישי מבוססות על חומרים פעילים ומחקרים נרחבים, דבר ההופך אותו למותג המומלץ ע"י 50,000 דרמטולוגים ברחבי העולם כמו גם בישראל.


המחיר לצרכן: 229 שקל לתכולה של 30 מ"ל. ניתן להשיג בבתי מרקחת פרטיים ברחבי הארץ, ברשתות סופר פארם ו BE ובאתרי סחר און ליין שונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully