וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתמר רגב מונה למנכ"ל רייסדור יזמות, יקי כפיר למנכ"ל רייסדור ביצוע

12.6.2023 / 10:15

יקי רייסנר, יו"ר ובעלים רייסדור, מכריז על שורת מינויים ושינויים ארגוניים בקבוצה: "מביאים לשולחן ניסיון עשיר וסל כלים"

איתמר רגב. סול אברון - סטודיו כמון,
איתמר רגב/סול אברון - סטודיו כמון

לאחר תקופת צמיחה והתרחבות משמעותית ובמסגרת היערכות ארגונית מחודשת, מבצעת קבוצת רייסדור שני מינויים חדשים בהובלתו של יקי רייסנר, יו"ר ובעלי הקבוצה.

איתמר רגב (54) מונה למנכ"ל חברת "רייסדור יזמות", וינהל את הפעילות היזמית של הקבוצה על שלל רבדיה, לרבות מכרזים, תכנון, מימון וליווי, נכסים מניבים, שיווק והתחדשות עירונית. ב-12 השנים האחרונות שימש איתמר כמנכ"ל חברת "מגה אור" החזקות, שבשליטת צחי נחמיאס, והביא את שוויה מכ-100 מיליון שקל לכ-4 מיליארד ששקל כיום. לפני כן שימש סמנכ"ל הנדסה בקבוצת ביג מרכזי קניות. רגב מביא עימו ניסיון רב ומוכח בתכנון, ביצוע, יזום וניהול של חברת נדל"ן ציבורית.

יקי כפיר. ימית הורניאן,
יקי כפיר/ימית הורניאן

יקי כפיר (52) מונה למנכ"ל רייסדור ביצוע, וינהל את מערך הביצוע של הקבוצה לרבות הנדסה, כח אדם, רכש, קבלנים, חוזים, בטיחות, בדק ושינויי דיירים. ב-5 השנים האחרונות יקי הקים את מערך הביצוע ל"חברת עמרם אברהם ביצוע" ושימש כמנכ"ל החברה. במסגרת תפקידו היקפי הביצוע של החברה עמדו על מאות מיליונים בשנה. לפני כן שימש יקי סמנכ"ל באפי קפיטל. במסגרת עבודתו יקי צבר ניסיון רב בענף הביצוע, בניהול פרויקטים רבים ובהיקפים משמעותיים, הן בנייה רוויה ורבי קומות והן במבני ציבור, בתי חולים וכדומה.

איתמר ייכנס לתפקידו מיידית, יקי ייכנס לתפקיד ב-01/09/23.

עוד בוואלה!

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה
יקי רייסנר. גיא שנקרמן,
יקי רייסנר/גיא שנקרמן

"בשנה האחרונה קבוצת רייסדור ביצעה מהלכי התרחבות משמעותיים", אמר רייסנר, "בהסתכלות קדימה, אנו נערכים לפתיחתם של פרויקטים רבים וכן להגדלת היקף העסקאות באופן מבוקר, נשלט ומנוהל כראוי תוך מימוש העסקאות שנחתמו ומינוף ושכלול דרכי המימון בנכסים המניבים של החברה. לאור כך, החלטתי למנות את איתמר רגב למנכ"ל רייסדור יזמות ואת יקי כפיר למנכ"ל רייסדור ביצוע . מנהלים מצוינים, המביאים לשולחן ניסיון עשיר וסל כלים נרחב וייחודי ויאפשרו את המשך צמיחת הקבוצה. אני מאחל למנכ"לים החדשים בקבוצת רייסדור הצלחה רבה בתפקידם".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully