וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרו-בונו דיי: היום שמחזק את העמותות בישראל

עודכן לאחרונה: 12.6.2023 / 13:42

365 ימים בשנה הן מחזיקות את החברה הישראלית, יום אחד בשנה מחזקים אותן בחזרה: מיזם התנדבותי דיגיטלי שנועד להעצים את העמותות בישראל באמצעות מיטב מומחי הדיגיטל, חוגג חמש שנים ומשיק מערכת "שידוכים" מבוססת אוטומציה

פרו בונו דיי. לילך ברעם,
PRO-BONO DAY, המיזם ההתנדבותי שנרתם כדי לסייע לעמותות/לילך ברעם

ה-PRO-BONO DAY, מיזם התנדבותי שנועד לחזק דיגיטלית את העמותות בישראל שמחזיקות את החברה הישראלית כל השנה, חוגג חצי עשור.

באירוע הוירטואלי שיתקיים ב-15.6 יקחו חלק עשרות עמותות שישודכו ל-30 ממומחי הדיגיטל המובילים בישראל לפגישות ייעוץ 1:1 במגוון תחומי דיגיטל כגון: מימון המונים, בינה מלאכותית, רשתות חברתיות, פודקאסטים, אוטומציה, ניהול קהילות ועוד - והכל, חינם.

המיזם נולד לפני 5 שנים כמשאלה של איתי צמיר, אסטרטג דיגיטל ובעל חברת ייעוץ והרצאות, להעניק בחזרה יום אחד בשנה, בתחום ההתמחות שלו (אסטרטגיה ושיווק דיגיטלי) לעמותות שמחזיקות את החברה שלנו כל השנה.

זה התחיל במשרדי החברה עם חמש עמותות, ומשנה לשנה הלך ותפח עד שהפך לאירוע שנתי בו לקחו כבר חלק קרוב למאתיים עמותות, למעלה מ- 80 מומחי דיגיטל בתחומים שונים ומאות שעות ייעוץ נתרמו. השנה ייערך האירוע בזום, מה שיאפשר לראשונה גם לעמותות מחו"ל לקחת חלק.

לרגל חגיגות חמש שנים למיזם, הושקה מערכת מבוססת אוטומציה שתבצע את ה"שידוכים" בין העמותות למומחים - ה-Pro-Bono Match.

המערכת פותחה גם היא בהתנדבות, בשיתוף עם עמית טרבלסי, מומחה לפיתוח וניהול מוצרים דיגיטליים מורכבים. כוחה של המערכת בפשטותה: באמצעות ממשק רזה ונוח יכול כל מומחה שעבר את המיון להירשם ולהגדיר את תחומי ושעות הייעוץ שבוחר להעניק.

העמותות מצידן יכולות לסמן את תחום הדיגיטל בו הן זקוקות לעזרה ואת טווח השעות המתאים להן - ולבחור מבין המומחים הפנויים בתחום בנקודת הזמן. מיד עם ה"שידוך" מקבלים שני הצדדים מייל וסמס לאישור המפגש, וסמוך לPro-Bono Day - - לינק לפגישה.


אתר ה-PRO-BONO DAY ומערכת ה-Match :
https://tinyurl.com/PROBONODAY5

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
איתי צמיר. אולפני פוקס,
לתת בחזרה יום אחד בשנה. איתי צמיר, אסטרטג דיגיטל ובעל חברת ייעוץ והרצאות/אולפני פוקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully