וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור ברנמן מונתה לסמנכ"לית השיווק של רשת "אסטרל"

12.6.2023 / 18:07

רשת "אסטרל" נחשבת לרשת המלונות הצומחת והאיכותית בישראל - וכעת היא משתדרגת עם סמנכ"לית שיווק חדשה. בתפקידה הקודם ניהלה ליאור ברנמן את מערך השיווק, הדוברות והמוניטין בבנק ירושלים

ליאור ברנמן. יוסי צבקר,
ליאור ברנמן/יוסי צבקר

ליאור ברנמן (40) מונתה לסמנכ"לית השיווק של רשת מלונות "אסטרל" ותנהל את אסטרטגיית השיווק, הפרסום והדיגיטל של כלל מלונות הרשת ושל המותג הנחשב לאחד הצומחים בישראל בתחום התיירות.

לברנמן 14 שנות ניסיון בעולם הפרסום והשיווק כאשר בתפקידה האחרון שימשה במשך כשש שנים כמנהלת מערך השיווק, הדוברות והמוניטין בבנק ירושלים. בעברה עבדה גם בחברת הפרסום "מקאן אריקסון", ניהלה את הדיגיטל ב"כלל פיננסים" ושימשה בתפקידים בכירים נוספים בחברות שונות.

רשת "אסטרל" הוקמה בשנת 1995 על ידי בני זרח ואשר גבאי והיא מונה כיום שבעה מלונות ברחבי העיר אילת בהם מלונות היוקרה "אריאה" ו"מלכת שבא" לצד "אסטרל וילג'", "אסטרל פאלמה", "אסטרל מאריס", "אסטרל נירוונה סוויטס" ו"אסטרל נירוונה קלאב".

ליאור ברנמן: "אני גאה ומתרגשת להצטרף למשפחת אסטרל ולקחת חלק בחיזוק המערך השיווקי בתקופה המרתקת הזאת. בשנים הקרובות צפויים מהלכים מעניינים וחדשניים אשר יבססו את מעמדה של הרשת כמובילה בענף התיירות הישראלי".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully