וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות הקמת גוף חדשנות חדש: שורת מינויים ב-HSBC

12.6.2023 / 18:09

HSBC הכריז באופן רשמי כי הצוות המוביל לשעבר של SVB Israel, בניהולו של דוד כהן, הצטרף ל-HSBC Innovation Banking, גוף החדשנות של הבנק. לצידו של דוד כהן הצטרפו גם שותפיו בעשור האחרון - גדי משה, אלון עוז, תמיר אפרתי ומאיר סלובודוב

דוד כהן. יחצ,
דוד כהן/יחצ

HSBC חשף היום בלונדון את HSBC Innovation Banking שמורכב מבנק סיליקון וואלי לשעבר (SVB UK) ומצוותי חדשנות חדשים בארה"ב, ישראל והונג קונג. הגוף יספק בנקאות גלובלית ייעודית שמטרתה לתמוך במגוון רחב של חברות חדשנות ובמשקיעים שלהן.

"מגזרי הטכנולוגיה ומדעי החיים המובילים בבריטניה הם נדבך מהותי לפיתוח כלכלת בריטניה ועידוד יצוא גלובלי," אמר נואל קווין, מנכ"ל HSBC. "HSBC מעסיק כיום צוות ברמה עולמית המתמקד בחברות חדשנות, מקימיהן ומשקיעיהן. אנו נשמור על התמחות זו וניקח אותה לשלב הבא על ידי שילוב היכולות הללו עם החוסן הפיננסי והפריסה הגלובלית שלנו. צוותי החדשנות החדשים שלנו יתמחו בצמיחה הבינלאומית של לקוחותינו בכל שלב ושלב".

ראש ממשלת בריטניה, רישי סונאק, אמר: "בריטניה היא הבית של מגזרי טכנולוגיה ומדעי החיים מובילים ואני גאה בתפקיד שמילאה ממשלת בריטניה בהבטחת עתידם וקידום שגשוגם. HSBC Innovation Banking יסייע לחברות חדשנות לחשוף את הפוטנציאל שלהן, ליצור מקומות עבודה וגישה להזדמנויות גלובליות חדשות, ובכך יתמוך בשאיפה שלי לצמיחה של כלכלת בריטניה ולבסס את מעמדנו כמעצמת מדע וטכנולוגיה".

ארין פלאטס, מנכ"לית HSBC Innovation Banking UK, אמרה: "HSBC Innovation Banking יפתח אפשרויות חדשות לחברות חדשנות בבריטניה, כדי שיוכלו לצמוח ולהתחרות בזירה הגלובלית. החל ממייסדים צעירים ועד לקרנות אשר תומכות בהם, כלכלת החדשנות נשענת על המומחיות והקשרים שלנו שדרושים להם כדי לבנות חברות גלובליות מובילות. הלקוחות בוחרים בנו כי אנו מבינים בדיוק מה נדרש מגופים חדשניים והמשקיעים שלהם כדי להצליח, ואנו מספקים זאת".

הפעילות בישראל

אנדרו בין, מנהל בנקאות מסחרית אירופה ב-HSBC, אמר: "ישראל ידועה כ"אומת הסטארט אפ" מסיבות טובות. מגזר הטכנולוגיה שלה מעסיק 10% מכוח העבודה במדינה ותורם כ-15% לתוצר הכללי המהווה יותר ממחצית מנתוני היצוא שלה. כבנק בעל פריסה גלובלית, HSBC ממוצב באופן ייחודי המאפשר לחברות ההיי טק הישראליות גישה להזדמנויות בינלאומיות חדשות הודות ליכולות ולמומחיות של צוות HSBC Innovation Banking החדש. אנו מאוד נרגשים לקראת ההזדמנות שלפנינו".

HSBC הכריז באופן רשמי כי הצוות המוביל לשעבר של SVB Israel, בניהולו של דוד כהן, הצטרף ל-HSBC Innovation Banking. לצידו של דוד כהן הצטרפו גם שותפיו בעשור האחרון - גדי משה, אלון עוז, תמיר אפרתי ומאיר סלובודוב. הצוות הזה מילא תפקיד חיוני בהובלת הפעילות המקומית של SVB תוך יצירת שותפות הדוקה עם מרבית השחקנים בשוק, המעניקה תמיכה והשאת ערך רב לחברות הטכנולוגיה בישראל. בנוסף לקבוצה המובילה, גויסו יותר מ-20 חברי צוות נוספים לפעילות החדשה.
דוד כהן, מנהל HSBC Innovation Banking Israel, "אנו מספקים לחברות טכנולוגיה ישראליות גישה לשירותים פיננסיים מותאמים מזה למעלה מ-25 שנה. בהתבסס על יחסי אמון אלה, פיתחנו מיומנויות ייחודיות המאפשרות לתמוך בחברות טכנולוגיה ישראליות פורצות דרך. כחלק מ-HSBC Innovation Banking, הכישורים הללו מלווים במומחיות הפיננסית העולמית שפותחה ב-HSBC על פני יותר מ-158 שנים וגישה לרשת קשרים בינלאומית במעל 60 מדינות. אנו בטוחים שיכולות אלו יעזרו ליזמים ישראלים להצליח גם בישראל וגם ברחבי העולם".
מייקל ישראל, מנכ"ל HSBC ישראל, הוסיף, "אני שמח שדוד ושותפיו הצטרפו לצוות HSBC כאן בישראל. אנו נרגשים מאוד מההזדמנויות שזה ייצור לנו בישראל ובעולם".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully