וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכירי מאסטרקארד השיקו פלטפורמת הטבות ייחודית

13.6.2023 / 10:09

בהשקת פלטפורמת החוויות priceless נכחו בכירים בתעשיית התיירות, ההייטק והמערכת הבנקאית

רויטל בן נתן, מנכ"לית אופקים, עם עומר אונגר. יחצ,
רויטל בן נתן, מנכ"לית אופקים, עם עומר אונגר/יחצ

חברת מאסטרקארד קיימה אירוע יוקרתי לרגל השקת פלטפורמת החוויות priceless בישראל. מדבור בפלטפורמה גלובלית אשר מציעה למחזיקי כרטיס מאסטרקארד חוויות ייחודיות ובלעדיות בלמעלה מ-40 מדינות בעולם ומעתה גם בישראל, אשר יהיו זמינות למחזיקי כרטיס מאסטרקארד בארץ ובעולם.

באירוע אשר התקיים בלורנס ביפו בהשתתפות בכירים רבים בתעשיית התיירות, התעופה, הפינטק והמערכת הבנקאית, נכחו ראג'ה ראג'מנאר סמנכ"ל השיווק העולמי של מאסטרקארד אשר הגיע במיוחד לישראל לרגל ההשקה, כמו גם עומר אונגר מנכ"ל החברה בישראל.

עוד הגיעו לכבד בנוכחותם רוויטל בן נתן מנכ"לית חברת אופקים, אילן שטרק מנכ"ל אלטושלר שחם, רעיה שוקרי מנכ"לית רשות הטבע והגנים, יעל בידרמן סמנכ"לית מלונות בראון, מירב ספקטורובסקי-ששון מנכ"לית בנק הדואר, רונן גלפרין מנכ"ל הנוסע המתמיד של אל על ורבים נוספים.
במהלך האירוע החברה הציגה מחקר תיירות ראשון מסוגו בישראל אשר נערך על ידי חטיבת המחקר של מאסטרקארד בשימוש Tourism Insights Platform, ובו חשפה דו"ח כלכלי המבוסס על מערכות ניתוח הוצאות תיירות המציג לראשונה נתוני אמת של התיירות הנכנסת לישראל. מהדוח עולה כי התיירים האמריקאים מדורגים במקום הראשון בסך ההוצאות הכולל שלהם בישראל ומיד לאחריהם במקום השני התיירים מבריטניה. עוד עולה מהדוח כי האיטלקים מוציאים למעלה משליש מההוצאות במהלך הביקור על מסעדות וירושלים מובילה על תל אביב במספר הלינות הממוצע לתייר.

ראג'ה ראג'מנאר ועומר אונגר. פביאן קולדורף,
ראג'ה ראג'מנאר ועומר אונגר/פביאן קולדורף
ערן זהבי ועומר אונגר. פביאן קולדורף,
ערן זהבי ועומר אונגר/פביאן קולדורף

בנוסף, השיקה החברה את "הסאונד של ישראל", אשר ייקח חלק בקמפיין השקת הפלטפורמה בארץ ויושק ביוטיוב, ספוטיפיי ורשתות חברתיות נוספות. מדובר במיקס קיצבי אשר הופק במיוחד על ידי המפיק המוזיקלי קותימאן. בתהליך הפקתו, נעשה שימוש בקולות וצלילים המזוהים עם החברה וההווי הישראלי שמוכרים לכל אחד ואחת וכוללים לדוגמא משחק מטקות בים, הטלת קוביות שש-בש, שבירת כוס בחתונה, דפיקה על אבטיח, צליה של מנגל, פקקי תנועה ועוד ומשלב בתוכו את המיתוג הקולי וה- DNA של צליל המותג של מאסטרקארד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully