וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שימי בן ברוך מונה למנכ"ל Top Experts מקבוצת טופ מערכות

13.6.2023 / 15:47

בן ברוך מצטרף להנהלת קבוצת טופ מערכות, לאחר ניסיון עשיר של למעלה מ- 20 שנה בתחום הטכנולוגיות וניהול מערכות המידע, לרבות במוצרי אורקל

שימי בן ברוך, מנכל טופ אקספרטס מקבוצת טופ מערכות. אלעד ברמי,
שימי בן ברוך, מנכל טופ אקספרטס מקבוצת טופ מערכות/אלעד ברמי

שימי בן ברוך מונה למנכ"ל חברת Top Experts מקבוצת טופ מערכות (Top Group). טופ מערכות הינה שותפה עסקית ותיקה ומשמעותית של חברת אורקל בישראל, המתמחה בשיווק, יישום והטמעה של מערכות ליבה ארגוניות מבית אורקל. Top Experts, הוקמה כיחידה חדשה בטופ מערכות, אשר תרכז ותנהל את פעילות אורקל (Oracle SaaS) בחברה, לרבות מוצרי Oracle Fusion Cloud וביניהם: HCM ,EPM ,ERP ומוצרי NetSuite ERP.

Top Experts תתמקד ביצירת 'שפה משותפת' בין הלקוחות בארגון לבין אנשי הטכנולוגיות והיישום ומחויבת להטמעה אפקטיבית ולשיפור ביצועי הלקוחות, באמצעות חיבור בינם לבין אנשי הטכנולוגיה.

בן ברוך מצטרף להנהלת קבוצת טופ מערכות, לאחר ניסיון עשיר של למעלה מ- 20 שנה בתחום הטכנולוגיות וניהול מערכות המידע, לרבות במוצרי אורקל. בעברו כיהן כסמנכ"ל טכנולוגיות ומערכות מידע במרכז הרפואי "שערי צדק" בירושלים, כמנמ"ר של חברת Mobileye, כסמנכ"ל מערכות מידע גלובלי בחברת BrightSource Energy ועוד.

שמוליק מילנר, מנכ"ל משותף בטופ מערכות: "לשמחתנו, פעילויות אורקל בטופ התרחבו והגיעו להיקפים משמעותיים. בעקבות כך, החלטנו לרכז את מגוון הפתרונות של אורקל בטופ ולספק מענה רחב יותר וכולל של מומחיות בתחום. אני מאמין כי הגעתו של שימי, המביא עמו ניסיון רב ומומחיות בניהול פרוייקטים מורכבים מאוד בתחומי הליבה ומערכות המידע בכלל ומוצרי אורקל בפרט, תתרום למינוף הפעילות ולצמיחה לגבהים חדשים".

"החזון שלנו הוא לספק ללקוחותינו פתרון יישום למערכות ליבה מבית אורקל, עם הבנה של צרכי 'בעלי העניין', אומר שימי בן ברוך. "על מנת להבטיח כי הצרכים המקצועיים של הלקוחות מיושמים באופן מדויק, אנו פועלים בשיתוף עם מובילי תוכן, אשר ידברו בשפה המקצועית של הלקוחות. כחברת בת של טופ מערכות, אנו יודעים לתת מענה עסקי וטכנולוגי מלא ללקוח, גם אם מדובר במוצרים שאינם חלק מחבילת מוצרי אורקל, כך שהלקוח מקבל פתרון 360 לכלל הצרכים של הארגון".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully