וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולם צריכים מדרסים: גידול של 141 אחוז ברווחיות Upstep

15.6.2023 / 9:23

חברת הסטארטאפ Upstep מציינת בחמשת החודשים הראשונים של שנת 2023 גידול של 41% בהכנסות וגידול של 141% ברווחיות לעומת התקופה המקבילה אשתקד - היקף המכירות של החברה עד כה בארה"ב הינו כ-150,000 זוגות מדרסים מותאמים אישית

מימין לשמאל אביעד רז, לימור כץ, אורן רז. Upstep,
מימין לשמאל אביעד רז, לימור כץ, אורן רז/Upstep

חברת הסטארטאפ Upstep מציינת בחמשת החודשים הראשונים של שנת 2023 גידול של 41% בהכנסות וגידול של 141% ברווחיות לעומת התקופה המקבילה אשתקד - היקף המכירות של החברה עד כה בארה"ב הינו כ-150,000 זוגות מדרסים מותאמים אישית. בתקופה זו חל גידול של 64% בהזמנות וגידול ב-ROI 47% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

Upstep שברה שיא בשלב הראשון של גיוס ההמונים בישראל, כשגייסה עד כה 5.5 מיליון שקל. זהו השלב הראשון של גיוס ההמונים, בימים הקרובים יחל השלב השני של גיוס עוד 5 מיליון שקל.

לימור כץ, מנכ"לית Upstep: "מטרת הגיוס היא המשך צמיחה תוך שילוב תהליך אופטומיזציה, גיוס כוח אדם מקצועי, שיפור מתמיד של מערך ה-PPC והקמת מערך ייצור המתקדם ביותר בעולם בתעשיית המדרסים. אנחנו כבר היום מובילים את שוק ארצות הברית בתחום המדרסים המותאמים אישית, באופן משמעותי מכל חברה אחרת, ומתכוונים לחזק ולהרחיב את האחיזה שלנו בשוק זה ובהמשך בשווקים נוספים בעולם".

החברה נמצאת בימים אלו בסיום של פיתוחים טכנולוגיים, שיקנו לחברה יתרון תחרותי משמעותי, וימצבו אותה כחברה פורצת דרך בפסגת הטכנולוגיה בענף.

  • עוד באותו נושא:
  • מדרסים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully